Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
protsku sanoi:Enintään 2 viikkoa voi olla poissa salilta. Muutos sohvaperunaksi voi tapahtua jo yhdessä kuukaudessa jos ruokavalio menee persiilleen. :(

aabo sanoi:Kyllä sen vaan jotenki jo viikon jälkeen alkaa huomata sellaisen "löystymisen" en sanois että pienenemisen. Mutta jos 2vkoa ite ollu pois salilta niin huomaa jo selvästi että sellanen kimmoisuus ja pyöreys lihaksista kadonnut... ei sillä että niitä paljo ois mut jotenki näin.
Olakinte sanoi:Jos ja kun jostain syystä joudun pitämään pitkän treenitauon tulevaisuudessa, joudun varmaan turvautumaan ammattiauttajan apuun, kun pää meinaa räjähtää. Se on kuin huumetta tämä reenaus.
![]()
Olakinte sanoi:Jos ja kun jostain syystä joudun pitämään pitkän treenitauon tulevaisuudessa, joudun varmaan turvautumaan ammattiauttajan apuun, kun pää meinaa räjähtää. Se on kuin huumetta tämä reenaus.
Kaira sanoi:[nusnus] tarkotit varmaan 3g per painokilo protskua ;) [/nusnus]
:lol2:mik99 sanoi:juu itellä tulee vedettyä 3 viikkoa täysillä ja 4 on sit pumppi jne..itse en varmaan pystyisi vetämään enään tota 4 viikkoa täysillä ku kolmannella rupiaa monesti tuntuu että "onneksi" tulee seuraavaksi se pumppi viikko..jeps mutta jos esim joskus on ollut flunssaa ym..ja vaikka on koittanut pitää syömiset kohillaan jne..niin silloin ne raudat tosiaan painaa pirusti..jeps niin se varmaan menee tuon viikon totaalilevon kannalta että "pumppi" häviää. mutta jos puhutaan vielä voimatasoista niin ne putoaa tosiaan aika vitun nopeeta..jos vielä syömiset menee päin vittua..niin ne putoaa siihen "perus" tasoon tietty riippuu vähän reenipainoista mut etköhän pysty pitämään 1kk? lihat kohtuu hyvin messissä jos lepo/syöminen on kondiksessa..btw juffe oletko muuten pitämässä taukoa ku kysäiset tämmöstä vai oliko tämä ihan miten kävisi teorissa jos pitäisi taukoa?..![]()
juffe sanoi:Mä pidin tän vkon taukoa, kun kaverikin piti, ja ite pitäny taukoa salilta viimeks jossain huhtikuussa, sekin kipeenä.. niin ajattelin että tässä alkaa ehkä olla ylikunto pikkuhiljaa ovella jossei pidä taukoa.. vaikka treeni on mennyt tosi hyvin niin silti tuntuu että edes 11-12h yöunet ei oo riittäny.. ja ku vielä töissäki pitää käydä niin..
:(
edit: sori, enhän mä meinannu muistaa kertoa, että olihan mun pakko päästä kuitenkin keskiviikkona tekeen tommonen medium rinta/ojentajat/olkapäätreeni, ei muuten ois tullu koko loppuviikost mitään ku ois vaan kokoajan vilkuillu peiliin "hitto nyt lähtee massat" :D