Kuinka paljon proteiiniä syöt ja mihin aikoihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tucker
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan mielenkiinnosta tiedustelisin että paljonko porukat vetää protskua ja mihin aikoihin? Ja vedättekö päivinä jolloin olis treenin kannalta tarjolla tyyliin vain esim. vatsoja tai vain lepoa ja kuinka paljon? Ja kyse on siis nyt VAIN proteiinin määrästä.

En oo ihan täysin vastaantulija reenauksen merkeissä (painoa on noin 95+-2kg,rasvaprosentti varmaan siinä kymmenen kieppeillä tai vähän alle), mutta ei oo vaan koskaan oikeestaan mitään sen tarkempaa tullu selviteltyä ku että voimatreenaajillä treenipäivätarve 2-2,5x(oma paino grammoissa) ja kehonrakentajilla vähän enemmän. Ja että treenin jälkeen tai ennen pitäs jotain protskua mielellään puskea elimistöön ja toisen kerran kun on aika mennä tutimaan.

Lisäks oon enemmän intohimonen ton treenin suhteen ku ton lisäravinnepuolen (+ että olen köyhä opiskelija =) ja siks oonki tyytyny vetelemään vain semmosta halpaa riisiprotskua jonka oon ihan jees kamaks todennu plus jotain vitamiineja ja magnesiumia(kun paikat tuppaa kramppailemaan). Tossa riisiprotskussa on ~80g proteiiniä 100 grammassa jauhoa.

Omat protskusyöminseni ovat suunnilleen seuraavanlaiset; Treenipäivänä vedän yleensä heti treenin perään noin 100g eli noin 80 g proteiiniä tota riisisettiä ja sitte illalla toisen 100 gramman setin. Palautumispäivinä oon syöny sen 100g iltasin. Tosin viime aikoina kun oon painoa yrittäny pudottaa ni oon jättäny noi protskunsyömiset palautumispäivinä väliin ihan vaan siitä syystä et keho oppis tehokkaammin käyttämään saamansa lisäravinteet. On toiminut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan offtopic, kuinka pitkä olet? n. 95kg rasvat noin kympissä, jos olet alle 190cm niin:kuvia: