Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Force sanoi:Oukei. Tuleeko kusen mukana mitään energiaa ulos? Jos esimerkiksi juo 12 pulloa kaljaa niin jääkö kaikki energia kroppaan?
Kai toikin on hiukka kiinni ihmisen painosta? Vai onko sama 34g Markus Ruhlilla ja Janne Holmenilla :lol2:Tiedz sanoi:Muistaakseni ihmisen kroppa pystyy yhdellä kerralla hyödyntämään 34g proteiinia....
Tylerd sanoi:Kai toikin on hiukka kiinni ihmisen painosta? Vai onko sama juttu Markus Ruhlilla ja Janne Holmenilla :lol2:
Jos puhutaan ihan normaalista 140kg painavasta läskistä ja 45kg painavasta kynäniskasta :D Tai no kevennetään hiukka, eli 50kg painava nainen ja 90kg painava miesTiedz sanoi:Jos puhutaan normaaleista ihmisistä :D :D :D
Onhan totta, että jos myrkytetään niin kroppa ottaa lisäravinteita huomattavasti enempi vastaan :whip: /tarvitsee niitä enemmän.
Tylerd sanoi:Jos puhutaan ihan normaalista 140kg painavasta läskistä ja 45kg painavasta kynäniskasta :D Tai no kevennetään hiukka, eli 50kg painava nainen ja 90kg painava mies
Siltikään en usko sitä, ettei ihmisen paino, lihasmassa, aineenvaihdunta jne. vaikuttais siihen paljon proteiinista kroppa ottaa vastaanTiedz sanoi:No periaatteessa kumpikaan "laji" ei tarvitse kuin sen 34g harjoituksen jälkeen. Koska se on se määrä jonka kroppa ottaa kerralla vastaan...tietysti mieluummin ottaa vähän enempi sitä jauhoa ns. varmanpäälle. heh heh :D
Ja mun täytyy myöntää etten ole ravintotieteilijä....lukenut olen vaan jostain.....tämä voisi muuten olla sellainen kysymys minkä voisi esittää hulmille tai manniselle niin saataisiin faktumia.Tylerd sanoi:Siltikään en usko sitä, ettei ihmisen paino, lihasmassa, aineenvaihdunta jne. vaikuttais siihen paljon proteiinista kroppa ottaa vastaan
Juu en ole minäkään todellakaan mikään ravintoexpertti ;) vois kyllä esittää joo, esitä sä :D olis kiva uteliaisuutta tietää...niin ja oon muuten itekki ton saman lukenut muualtakin.Tiedz sanoi:Ja mun täytyy myöntää etten ole ravintotieteilijä....lukenut olen vaan jostain.....tämä voisi muuten olla sellainen kysymys minkä voisi esittää hulmille tai manniselle niin saataisiin faktumia.
Tiedz sanoi:Muistaakseni ihmisen kroppa pystyy yhdellä kerralla hyödyntämään 34g proteiinia.