Kova kaveri:hyvä:Vedin juuri 27 päivää viinaa kunnolla ilman taukoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kova kaveri:hyvä:Vedin juuri 27 päivää viinaa kunnolla ilman taukoja.
Vedin juuri 27 päivää viinaa kunnolla ilman taukoja ympäri Kaakkois-Aasiaa, jossa ruoka on mitä on. En huomaa merkittävää eroa, paitsi että läskiä ja turvotusta on tullut. Käden ympärysmitta esim. on sama. Voimat on tietysti kateissa, mutta n. 30 reissun kokemuksella tiedän, että kuukaudessa olen taas kunnossa. Turha pelätä siis.
Et ole ikinä treenannutkaan kovaa, jos ei radikaalia muutosta ole tapahtunut kropan ulkomuodon tai suorituskyvyn osalta (oletuksena, että ruokavalio niukka ja liikunta minimissä, jos keskitytty maljahommiin).
Mulla lähti vuoden tauon aikana lihasmassaa n. 5 kiloa. tosin siinä oli muutakin laihduttelua. paljonhan se vaikuttaa kai mitä syö tauon aikana. ?
Mutta jostain syystä voimaa ei lähtenyt nimeksikään. parin viikon totuttelureenillä oli painot samat kuin edellisen reeniputken loppupuolella.
Jos on vahva pohja, pitkä treenihistoria ja nimenomaan on treenannut kovaa, uskon ettei tuommoinen kuukauden kännäily, liikkumattomuus ja syömättömyys vaikuta kovinkaan paljoa. Eri asia luonnollisesti jos noita reissuja tulee useampi vuoteen.
Tää voi kyl olla legendaa... Mutta kuulin jostain, että jos on esim. jalka kipsissä, tai yleensäkkään ei kykene liikuttamaan ruumista vuorokauteen, niin lihaksisto alkaa surkastumaan.
Tää voi kyl olla legendaa... Mutta kuulin jostain, että jos on esim. jalka kipsissä, tai yleensäkkään ei kykene liikuttamaan ruumista vuorokauteen, niin lihaksisto alkaa surkastumaan.
Viina se vie urheilijoitakin paremmille ryyppymaille. Samoin tuntuu käyvän usealla harrastelijallekin.:(Itse olen vierestä saanut todistaa, kuinka kaveri joka oli aivan timmissä kunnossa, treeni on ollut 3vuotta:
4x salia viikossa
3x 25km rullahiihtolenkki viikossa (talvisin crosstrainer)
sekä raskasta ruumiillista työtä
kuihdutti kehonsa 1 ja puolessa kuukaudessa ihan luurangoksi. Homma lähti siitä liikkeelle että oli ensin viikon festareilla ja joi joka päivä. Kotiin päästyään tahti oli sitä 2 pulloa kirkasta päivässä. Ruoka annokset pienenivät päivä päivältä ja viinaa meni kovaan tahtiin. Loppu vaiheissa kaveri ei päässyt sohvalta ylös ja ei syönyt ruokaa koska ei pysynyt sisällä, mutta jatkoi pelkkää juomista vielä 2 viikkoa jonka jälkeen haettiin piipaa-autolla sairaalaan.
Olin itse se joka ambulanssin soitti tapaukselle, että ei ole mitään kuulopuhe huhuja. En vain voi tajuta miten kaverin vaimo oli vain voinut katsoa vierestä kun toinen tappaa itseään.