Kun lopettaa krean popsimisen, niin kauan kestää että turvotus, neste ja vaikutus häviää? Olettaen että kreatiini varastot on suurin piirtein täysiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen kuullut puhuttavan n.kuukaudesta,mutta viisaammat kertokaa?edit:olimpas taas hidasDrunken Master sanoi:Kun lopettaa krean popsimisen, niin kauan kestää että turvotus, neste ja vaikutus häviää? Olettaen että kreatiini varastot on suurin piirtein täysiä.
paino tippuu-> vähemmän nostettavaaTheLORD sanoi:Tulokset ei minulla ainakaan tipu vaikka lopettais krean käytön. Joissakin liikkeissä saattaa jopa parantua tulokset(leuanveto).
antti1 sanoi:Mä oon kokeillu ainakin 5 eri kreatiinia ja mistään ei ole ollu mitään vaikutusta. Kroppa ei ole ollu yhtään sen nesteisempi eikä paino noussut yms. Välillä oon ottanu 30g päivässä pari viikkoa putkeen (tankkaus jakson jälkeen) Pyryvaattia kokeilen seuraavaksi jos se vaikuttaisi edes jotenkin? Onko kokemuksia kellään?
antti1 sanoi:Mä oon kokeillu ainakin 5 eri kreatiinia ja mistään ei ole ollu mitään vaikutusta. Kroppa ei ole ollu yhtään sen nesteisempi eikä paino noussut yms. Välillä oon ottanu 30g päivässä pari viikkoa putkeen (tankkaus jakson jälkeen) Pyryvaattia kokeilen seuraavaksi jos se vaikuttaisi edes jotenkin? Onko kokemuksia kellään?
:lol2:eknab sanoi:No vaippa tuli ihan ekana mieleen
naruranne sanoi:tuo kreatiini pistää pirusti kusettaan. ärsyttävä varsinki jos joutuu palkkarin vetään siinä 21-22 niin yölläki kusettaa nii tajuttomasti että pitää käydä välis kusel. muilla samoja havaintoja? voisko tuota vessassa ravaamista jotenki rauhoittaa?
sivarinlötkö sanoi:Paljonko painonnoususta voi pistää kreatiinin piikkiin? Oon nyt pari viikkoa syönyt 5g/päivä, ja painon putoaminen on hidastunut merkittävästi. Tuntuu kyllä ulkonäön ja painin perusteella että kyllä toimii mulla! (esim. 2cm hauikseen lisää)
Vuor1 sanoi:emt. voi olla offtopic, mut tietääkö kukaa tippuuko, esim. penkkitulos ku lopettaa kreatiinin pupeltamisen?
oon kuullu jotain huhuja et joillain ois tipahtanu, mut en tiä onko ne tosii..