Kuinka noeasti kreatiinin vaikutus katoaa?

Kun lopettaa krean popsimisen, niin kauan kestää että turvotus, neste ja vaikutus häviää? Olettaen että kreatiini varastot on suurin piirtein täysiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monet kisaajat itse mukaan luettuna, jättävät krean pois kuukautta ennen kisoja, varmistaakseen, ettei ole turhia nesteitä kropassa.

Drunken Master sanoi:
Kun lopettaa krean popsimisen, niin kauan kestää että turvotus, neste ja vaikutus häviää? Olettaen että kreatiini varastot on suurin piirtein täysiä.
Itse olen kuullut puhuttavan n.kuukaudesta,mutta viisaammat kertokaa?edit:olimpas taas hidas

Tulokset ei minulla ainakaan tipu vaikka lopettais krean käytön. Joissakin liikkeissä saattaa jopa parantua tulokset(leuanveto).

Mä oon kokeillu ainakin 5 eri kreatiinia ja mistään ei ole ollu mitään vaikutusta. Kroppa ei ole ollu yhtään sen nesteisempi eikä paino noussut yms. Välillä oon ottanu 30g päivässä pari viikkoa putkeen (tankkaus jakson jälkeen) Pyryvaattia kokeilen seuraavaksi jos se vaikuttaisi edes jotenkin? Onko kokemuksia kellään?

antti1 sanoi:
Mä oon kokeillu ainakin 5 eri kreatiinia ja mistään ei ole ollu mitään vaikutusta. Kroppa ei ole ollu yhtään sen nesteisempi eikä paino noussut yms. Välillä oon ottanu 30g päivässä pari viikkoa putkeen (tankkaus jakson jälkeen) Pyryvaattia kokeilen seuraavaksi jos se vaikuttaisi edes jotenkin? Onko kokemuksia kellään?

Otappa tämä niin huomaat jotakin :thumbs:

Myös V12 tuntuisi tuvan aika selkeästi huomattavat vaikutukset..

antti1 sanoi:

Yleensä ko kreatiini ei toimi, se johtuu ettet yksinkertasesti juo tarpeeks. Eli vettä jos vetää vaikka 4l päivässä niin on sitä nestettä mitä kerätä kroppaan. Jos et juo tarpeeks niin ei se neste mistään vessanpöntöstä paskalla ollessa sinne kroppaan mene.

:offtopic: tuo kreatiini pistää pirusti kusettaan. ärsyttävä varsinki jos joutuu palkkarin vetään siinä 21-22 niin yölläki kusettaa nii tajuttomasti että pitää käydä välis kusel. muilla samoja havaintoja? voisko tuota vessassa ravaamista jotenki rauhoittaa?

naruranne sanoi:
:offtopic: tuo kreatiini pistää pirusti kusettaan. ärsyttävä varsinki jos joutuu palkkarin vetään siinä 21-22 niin yölläki kusettaa nii tajuttomasti että pitää käydä välis kusel. muilla samoja havaintoja? voisko tuota vessassa ravaamista jotenki rauhoittaa?

Allekirjoitan! Yhdessä vaiheessa ihmettelinkin, että joko alle kolmikymppisenä on eturauhasvaivoja, kun kusella täytyi ravata 2-4 kertaa per yö. Meinas alkaan jo aivan vituttamaan... :curs: Tähän ruotoon ei sovi palkkari krealla höystettynä klo 1700 jälkeen.

Edit. Itselläni tuo krean vaikutus (turvotus & painon nousu) häviää perstuntumalla arvioiden noin kuukaudessa. Voimatasoja se saattaa parantaa jopa pysyvästi. Tai olishan ne voimatasot voineet kohota ilman kreaakin... Mene ja tiedä...

mulla huomaa viikon jälkeen krean loppumisesta voimien laskun. nesteet häviää sitten pikkuhiljaa. muistakseni godzilla joskus sanoi itse lopettavansa kreatiinin vasta viikko ennen kisoja.

emt. voi olla offtopic, mut tietääkö kukaa tippuuko, esim. penkkitulos ku lopettaa kreatiinin pupeltamisen?
oon kuullu jotain huhuja et joillain ois tipahtanu, mut en tiä onko ne tosii..

täällä yksi tapaus jolla myös noita kusemisongelmia.:curs: ei niinkään yöllä, ehkä koska treenaan yleensä aamupäivästä tai korkeintaan klo17.on ollu pari kertaa opettajalla ihmettelemistä kun on ravannu 5-7kertaa koulussa kusella päivän aikana...ja hätä tulee tietysti aina tunnilla:( .mikäköhän avuksi?pieni tauko kreasta?

Kreatiinin käytön jälkeen paino tippuu minulla hyvin nopeasti. Ennätys muistaakseni 2kg kahdessa päivässä. Voimakin kai pitäisi laskea, mutta en halua tunnustaa tuota tosiseikkaa minkä vuoksi vaihdan aina samalla semmoisiin liikkeisiin mitä en ole pitkään aikaan tehnyt :)

Paljonko painonnoususta voi pistää kreatiinin piikkiin? Oon nyt pari viikkoa syönyt 5g/päivä, ja painon putoaminen on hidastunut merkittävästi. Tuntuu kyllä ulkonäön ja painin perusteella että kyllä toimii mulla! (esim. 2cm hauikseen lisää)

Vittu kun pitää olla tällanen neiti ja stressata siitä ;)

sivarinlötkö sanoi:
Paljonko painonnoususta voi pistää kreatiinin piikkiin? Oon nyt pari viikkoa syönyt 5g/päivä, ja painon putoaminen on hidastunut merkittävästi. Tuntuu kyllä ulkonäön ja painin perusteella että kyllä toimii mulla! (esim. 2cm hauikseen lisää)

jos olet dietillä niin kyllä se kreatiini kerää sitä alussa menetettyä nestettä + normaalit nesteet mitä krean mukana tulee, älä sitä vaakaa tuijoa, rasvasi palaa varmasti samaa tahtia mutta kun nestettä tulee niin pudotus ei näytä vaa'alla niin isolta mitä on. ja 2cm hauikseen missä ajassa?, jos haluat todellisia tuloksia niin mittaa hauis ennen kreatiinin aloittamista ja vasta 1-2viikkoa lopettamisen jälkeen niin ei nesteet hämää.

Vuor1 sanoi:
emt. voi olla offtopic, mut tietääkö kukaa tippuuko, esim. penkkitulos ku lopettaa kreatiinin pupeltamisen?
oon kuullu jotain huhuja et joillain ois tipahtanu, mut en tiä onko ne tosii..

kyllä mulla saattaa tippua jopa 10kg sarjapainot penkissä, ja muissakin liikkeissä tippuu reilusti. kreatiini onkin mulle super-tehokasta. ihmettelisin kyllä jos jollakin ei tipahtaisi kun kreatiinin lopettaa.

mä käytän kreatiiniä joka sali kerta 5g palkkarissa niin onko kreatiinissä mitää sivuvaikutuksia et tuleeko siitä esim. helpommin finnejä ku mul noita vähän on, jos tulee niin vois kyl lopettaa sen käytön ku kyllähä toi massa kasvaa ilman sitäki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom