Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Tällä hetkellä menee 20 leukaa vastaotteella. Lisäpainoilla testattu 2x25 kg. Oma paino 75 kg.

40 On ennätys, mutta tämänhetken kunto on varmaan kolmenkympin paremmalla puolella. Tuo siis kapealla otteella. Niskantaakse leveältä tulee enemmänkin nykyään vedettyä.Max 28.
Vaan ne pari viimeistä ei ole mitään lasten katsottavaa ;)

18 ja 90kg elopainolla tehtynä. Pitäs alkaa kyllä hinkkaamaan päivittäin leukoja kerta tankokin kotoa löytyy.

40 On ennätys, mutta tämänhetken kunto on varmaan kolmenkympin paremmalla puolella. Tuo siis kapealla otteella. Niskantaakse leveältä tulee enemmänkin nykyään vedettyä.Max 28.
Vaan ne pari viimeistä ei ole mitään lasten katsottavaa ;)

Siis menee 40 toistoa vai 40 kg lisäpainolla yksi toisto? Kuinka paljon on omapaino?

Ihan omalla kehonpainolla nuo mainitsemani tulokset on vedetty. Jos muistan oikein niin se (oma paino) oli tuolla hetkellä "hurjat" 65kg. 40kg lätkällä en ole kokeillut, mutta Ex-tyttökaveri painoi 46 kg ja sen kanssa kokeilin pari kertaa. Nousi se, mutta melko vapinalla ;) Treenaus ei ole enää nuoruus vuosien "kohelluksen" jälkeen ollut niin voima hakuista. 15 kg kiekko siellä haaroissa on viimeksi heilunut leveältä vetäessä ja sarjat 3- 4x 12- 15.

Ennätysmäärä on kesänalussa ollu 32 leukaa, koko ikäni tolla rekkitangolla päivittäin repiny vähintää 10 toistoo per päivä, kokoajan tottuu enemmän siihen ja menee löysemmin ja löysemmin :)

Omapaino 70kg

About tusina leveällä myötäotteella, omapaino 98-100

Nykyään menee SM-sääntöjen mukaisia leukoja 18 kpl.

Oma paino 74 kg.
2 vuotta sitten meni sama mutta painoin melkein 15 kg vähemmän.

Nykyään menee SM-sääntöjen mukaisia leukoja 18 kpl.

.

elämäni rumimmat leuat mitä olen koskaan nähnyt missään on muuten vedetty sm-kisoissa ja ne vielä hyväksyttiin ja mikä pahinta se-tulokseksi :D.

no tajuan kyllä mitä sinä tuolla tarkoitat kunhan mainitsin vain.

elämäni rumimmat leuat mitä olen koskaan nähnyt missään on muuten vedetty sm-kisoissa ja ne vielä hyväksyttiin ja mikä pahinta se-tulokseksi :D.

no tajuan kyllä mitä sinä tuolla tarkoitat kunhan mainitsin vain.

Juu. Ei niissä kisoissa aina tartte niin puhtaasti vetää.:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään tuli enkat: 23 puhdasta. Leuanvedon kehitys on kyllä ollut nopeata. Puoli vuotta sitten kun aloitin treenaamisen, meni vain 11kpl.

20 leukaa.
8 leukaa 10kg repussa
2 leukaa 20kg repussa, vaikka painan itse vaan 65kg :/
Minulla kans noussu tulos 17 leukaa alle kahdessa vuodessa. Paino tippunut, lihasta tullu yms.

Sm kisat alkaa läheneen ja pitäs kunnon treeni alottaa :D
40+ tällähetkellä. 50+ pitäs saada lokakuuksi

Aika jantteri olet, siitä:worship: . 30 leukaan pääsee pikku reenillä aika moni, mutta 40 taitaa olla se vedenjakaja joka erottaa pojat miehistä.

Omalla painolla tehnyt 3*10.. en oo kokeillut monta menee yhteen putkeen...:)

ite oon kyllä ihan paska vetelemään lisäpainoilla. näinkin lihavana 171.5cm/96-98kg niin vejän sen 20 leukaa vaikka joka päivä. mut sitten lisäpainoilla ei tarttee olla paljoa painoa niin toistot tyssää jo kuuteen. ja saman verran heilun painoilla ja ilman :) ja vähän heilunkin, hihhih

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom