Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10 sillai, et roikkuu ekana 5 sekkaa ja sit vetää ylös, ja ylhäällä 5 sekkaa ja jne... :) Tuntuu forkuissa niin prkleesti..!!

14 oma enkka, 15 kiekulla tais viimeks mennä 1x 8

Leveällä myötäotteella 20 kg mukana 6 tai 7 on ennätys,
10 kg 8-12 X 3,
ilman lisäpainoja joskus :wanha: 10 vee sitten vähän yli 20 oisko ollu 22 vastaotteella
T:neidin puoliso

Hyvin kun on levännyt niin se 20 menee ja ehkä joku ylikin. Nyt on puoleen vuoteen jäänyt kaikki taljat pois (pitkä tarina), eriotteiset leuat antaa kyllä riittävästi vastusta, vaikken painakaan kuin 83kg. Kokeilkaas leveää otetta niskan taakse Rocky IV tyyliin, aika kova liike.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
en oo leukoja kovin kauaa vielä tehnyt mutta 50kg lisäpainolla meni tänään 2toistoa reenin loppuun, olin ihan tyytyväinen. omapaino 120kg. hauiksissahan tuo lähinnä tuntuu tai oikeastaan taipeissa, tulehtuneen tuntoiset. tavoitteena ois joskus saada 70kilolla muutama toisto samalla kehonpainolla. en tiedä onnistuuko. pitää aina silloin tällöin nuita raskaita painoja kokeilla(niitä kun ei joka kerta todellakaan pysty tekemään eikä kyllä kiinnostakaan kun on niin tympee liike jotenkin:)). leuoissa tuntuu stoppi tulevan vastaan aika nopeesti, vaikka edellinen veto tuntuu keveeltä seuraava saattaa tyssätä kuin seinään, samoin tuntuu olevan kun painoa lisää pikkuisen niin seinä tulee vastaan nopeesti.

neutraali sanoi:
en oo leukoja kovin kauaa vielä tehnyt mutta 50kg lisäpainolla meni tänään 2toistoa reenin loppuun, olin ihan tyytyväinen. omapaino 120kg.....

Nyt on kyllä typerää neuvoa kokeneempaa treenaajaa mutta eikö kannattaisi ottaa noinkin kovilla vastuksilla tehty perusliike heti treenin alkuun?

Itse topicciin vasteten... Täällä olisi tavoitteena vetää 20 leukaa ennen armeijaa. Nyt menee 3x10-12 sarjat aina selkätreenin alussa, omapaino n. 93kg.

arni sanoi:
Nyt on kyllä typerää neuvoa kokeneempaa treenaajaa mutta eikö kannattaisi ottaa noinkin kovilla vastuksilla tehty perusliike heti treenin alkuun?

.
alkuun tein leukoja normaali tyyliin lisäpainoilla ja ilman+ sitten reenasin koko muun kropan ja sain reenin päätteeksi päähän piston että testataanpa leukoja isohkolla lisäpainolla(olin siis tehnyt myös hauiksia pohjille). jos olisin tarkoituksella kunnon maksimi sarjaa hakenut, niin toki silloin kunnon lämppäreiden kautta tuo tehtäisiin ekana.

niin ja tein leuat itselleni hunommalla tyylillä eli vastaotteella, tosin olen vastaoetta reenannut jo 4kertaa eli se alkaa oleen jo jokseenkin hallussa. mulle myötäote on sen takia ollut parempi koska olen taljaa paljon vetänyt sillä otteella, mutta vasta otekin on oikein mukava tapa näköjään tehdä kun siihen tottuu.
neutraali sanoi:
hauiksissahan tuo lähinnä tuntuu tai oikeastaan taipeissa, tulehtuneen tuntoiset. .
pakko tähän sen verran korjata, että toki se selässäkin tuntuu ja paljon. ei sillä hetkellä kun tekee leukoja, vaan nyt yöllä se rupeaa tuntumaan. hauiksissa/taipeissa se tuntui ilkeältä sillä hetkellä kun sen teki.

neutraali sanoi:
leuoissa tuntuu stoppi tulevan vastaan aika nopeesti, vaikka edellinen veto tuntuu keveeltä seuraava saattaa tyssätä kuin seinään, samoin tuntuu olevan kun painoa lisää pikkuisen niin seinä tulee vastaan nopeesti.

Sama minullakin. Lisäksi jos vaikka 20 kg lisäpainolla kiskasee tiukan kympin, ei toisessa sarjassa mene samalla painolla enää kuin ehkä 5-6 toistoa.

Mun liikunnan ohjaajan leuanvetotulos 54 leukaa :hyper: :hyper: . Luultavasti johtunee siitä että se on painija ja painivalmentaja :whip: . Itselläni menee semmoiset 15 :rock:

Nykysin menee semmoset 20leukaa. Ei oo tullu treenailtua aikoihin, pitää alkaa treenaamaan. Ennätys on joku reilu 30...

2bad sanoi:
Mun liikunnan ohjaajan leuanvetotulos 54 leukaa :hyper: :hyper: . Luultavasti johtunee siitä että se on painija ja painivalmentaja :whip: . Itselläni menee semmoiset 15 :rock:

onkohan tuo paini tehokaskin treenimuoto?? yks kaveri väitti sitä jopa monipuolisemmaksi treeniksi ku punttisali. leukoja menee ehkä vain joku 8 ilman lisäpainoja :itku: joskus nuorempana kossina meni ennätykset 23 leukaa mut olin kyllä tuollon 17kiloa kevyempikin :D

25 menee.. painoo 90kg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom