Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:en oo leukoja kovin kauaa vielä tehnyt mutta 50kg lisäpainolla meni tänään 2toistoa reenin loppuun, olin ihan tyytyväinen. omapaino 120kg.....
alkuun tein leukoja normaali tyyliin lisäpainoilla ja ilman+ sitten reenasin koko muun kropan ja sain reenin päätteeksi päähän piston että testataanpa leukoja isohkolla lisäpainolla(olin siis tehnyt myös hauiksia pohjille). jos olisin tarkoituksella kunnon maksimi sarjaa hakenut, niin toki silloin kunnon lämppäreiden kautta tuo tehtäisiin ekana.arni sanoi:Nyt on kyllä typerää neuvoa kokeneempaa treenaajaa mutta eikö kannattaisi ottaa noinkin kovilla vastuksilla tehty perusliike heti treenin alkuun?
.
pakko tähän sen verran korjata, että toki se selässäkin tuntuu ja paljon. ei sillä hetkellä kun tekee leukoja, vaan nyt yöllä se rupeaa tuntumaan. hauiksissa/taipeissa se tuntui ilkeältä sillä hetkellä kun sen teki.neutraali sanoi:hauiksissahan tuo lähinnä tuntuu tai oikeastaan taipeissa, tulehtuneen tuntoiset. .
neutraali sanoi:leuoissa tuntuu stoppi tulevan vastaan aika nopeesti, vaikka edellinen veto tuntuu keveeltä seuraava saattaa tyssätä kuin seinään, samoin tuntuu olevan kun painoa lisää pikkuisen niin seinä tulee vastaan nopeesti.
2bad sanoi:Mun liikunnan ohjaajan leuanvetotulos 54 leukaa![]()
. Luultavasti johtunee siitä että se on painija ja painivalmentaja :whip: . Itselläni menee semmoiset 15
![]()