kuinka monella punttimimmillä on punttaava mies?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun poikakaveri on harrastanu voimanostopuolta kohta 5 vuotta. Hänen mukana sitte aloin salilla kulkeen, aluks lähinnä sellasta palloilua ja kokeilua, mut nykyää mennää jo määrätietosesti eteenpäin ja oon hurahtanu täysin (saliin sekä mieheen) :D Tekniikat sun muut on myös tältä jäpikältä opittu ja yhessä yleensä reenaillaan :)
Mut mä oon nyt meistä se tarkempi ruokavalion suhteen. Kyllä se monesti pyörittelee päätään mun proteiinipannareille, maitorahkoille ja ananaksille. Kyllä se niitä mun kyhäelmiä kuitenki syö, muttei ota syömistä kuulemma "liian vakavasti"..

Yhteisiä harrastuksia löytyy meillä aika paljonkin... Salilla käynti on yks molemmin puoleinen pakkomielle. Suosittelen muuten kaikille sielunsiskoille sitä että menette yhdessä miehen kans salille, teette oman treenin ( meillä ainakin näin, sillon ku reenataan niin reenataan, jutella voi kuhan se ei häiritse reeniä, palautumisaikoja ym.) ja sen jälkeen lopuksi yhdessä vatsat kilpailuhenkisesti. Kumpi jaksaa enemmän! :D Jos on vaan kaks kilpailuhenkistä jääräpäätä kyseessä (allekirjoittanut) niin voin luvata että seuraavana päivänä on nauraminen kivuliasta.. ;)

Hmm..vähän :offtopic: mut pakko kysyä nyt teiltä, että oletteko huomannut että pitääkö se myytti paikkansa että monet bodymiehet ei oo erityisen fiksuja?:rolleyes: Ja nyt kukaan ei kehtaa myöntää että oma ukko ei ole se terävin tapaus :D

Siksi kysyn että mieheltä pitää mun mielestä löytyä jotain korvien välistä, niin onkohan mahdoton ajatus että on olemassa miehät jotka on sekä fiksuja että kunnolla raamikkaita :dance:

Siksi kysyn että mieheltä pitää mun mielestä löytyä jotain korvien välistä, niin onkohan mahdoton ajatus että on olemassa miehät jotka on sekä fiksuja että kunnolla raamikkaita :dance:

Ei ole mahdoton ajatus ollenkaan :) Mun mies ainakin rikkoo tota myyttiä olemalla sekä kuntosalia harrastava että älykäs :haart: Uskonkin, että bodailevista miehistä löytyy sekä älykkäitä että tyhmiä yksilöitä. Oikeastaan ajattelen niin, että fiksu ja älykäs mies pitää itsestään huolta sekä henkisesti että fyysisesti. Eli pikemminkin olisin taipuvainen ajattelemaan, että täysi sohvaperuna ei ole kovin fiksu tyyppi ;)

Kyllä reenoo, samalla salilla ja joskus kimpassakin:) Yhteinen harrastus on hieno juttu ja kumpikin ymmärtää toistensa treeni-intoa ja välillä innottomuuttakin. Niin ja se on p*skapuhetta ettei reenaava mies voisi olla fiksu. Onhan huomattavasti typerämpiäkin harrastuksia!

Löytyy erittäin älykäs punttaava mies, joka valittaa korkeintaan liian pienistä painoista :D

Vaikka siipan kanssa on tosi kiva käydä salilla niin olen kokenut terveemmäksi touhuksi käydä muiden kanssa tai yksikseni. Kaipa se tekee hyvää käydä tuulettautumassa vähän, kun on muitakin yhteisiä harrastuksia.

Kotoa löytyy punttaava mies. Yhdessä harrastetaan. Nyt on kiva käydä yhdessä kun lapset on siinä iässä, että ne voi jättää keskenään. On yhteistä aikaa.
(heh laatuaikaa salilla, nähdään aina ohimennen ja piruillaan jotakin palautuksista tai sarjoista..)

Ja jos itsellä on fiilis, että ei jaksa lähteä, niin toinen potkii matkaan:)

Ja kyllä tällä miehellä ainakin on äly kohdallaan. Ehkä se myytti on kateellisten panettelua.
"Hölmöjä" löytyy varmaan yhtäpaljon punttaavista ja ei punttaavista.
Tiedä sitä sitten.

Olen vain kiinnittänyt huomiota kadulla kävellessä, että mimmi joka reenaa, niin aika pitkälti kainalossa on ollut myös mies joka reenaa.
Onko se vain sattumaa :wtf:
Ps mullakin taitaa löytyä sellainen :eek:

multa löytyy heti aviomies joka punttaa myös!
ja parisuhde toimii! harrastettiin myös nyrkkeilyä samaan aikaan...:dance:

Poikaystäväni ei treenaa kuntosalilla, mutta harrastaa muuta liikuntaa monipuolisesti. (Brasilian Ju-jutsu, lukkopaini, vapaaottelu). Liikunta on kuitenkin se, mikä yhdistää meitä eniten.

Mieskin punttailee ja kiva että kotoa kannustusta löytyy. Vaikea olisi kuvitella parisuhdetta miehen kanssa, joka ei harrastaisi urheilua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovasti yritän houkutella salille ja muutenkin paljon urheilemaan. Ei ole vielä onnistunut :p

Täällä taloudessa ihan sama. Onneks on tuoltakin paino hiukan laskenut, kun tietty syö vähän terveellisemmin ku mäkin syön, minä kun vielä käyn useimmiten kaupassa.

Mun mies innostu käymään salilla. Tosin yksi asia häiritsee: hänen mielestään lähentäjä-loitontajakone on todella hyvä jaloille.

Olen yrittänyt nauraa räkäisesti päin naamaa mutta ei ole auttanut :D

EDIT: onhan se lystikästä kun iso äijä rehkii em. laitteessa, cosmopolitan vaan puuttuu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom