Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon tullut samaan lopputulokseen,vaikka ulkonäköseikkojakaan ei kannata toki väheksyä. Tarkoitan tällä siis sitä, että tottakai lihaksikkaat miehet miellyttävät silmää, mutta tärkeämpää tässä kuviossa on silti samanlainen elämäntapa. Homma ei vaan voi toimia, jos toinen haluaa maata sohvalla sipsipussin kanssa ja ihmettelee, että "miks sun pitää taas sinne salille mennä." Ei, vaikka mies olisi muuten kuinka perfect tahansa. Täytyy olla samanlainen intohimo ja palo treenaamiseen, jotta sen voi myös jakaa toisen kanssa!On. En mä tiedä miten epätreenaava mies katsoisi naista joka rohmuaa proteiinia ja juo kaikenmaailman jauheita, viettää vapaa-aikansa salilla ja on vahvempi kuin mies itse.
Olen vain kiinnittänyt huomiota kadulla kävellessä, että mimmi joka reenaa, niin aika pitkälti kainalossa on ollut myös mies joka reenaa.
Onko se vain sattumaa :wtf:
Ps mullakin taitaa löytyä sellainen
Siihen ulkonäköpuoleen vielä: kyllä siltikin jokainen punttimimmi voi kai allekirjoittaa faktan, että baarista löytyvä potentiaalinen "tarjonta" on tipahtanut lähelle nollaa treenaamisen ja kauneusihanteiden muuttumisen myötä... Ei vain kiinnosta, kun kaikki ovat kaljamahaisia vinkuheiniä.:D
Koitatko vihjailla, etten omaisi "body-elämäntapaa"? En mä ihan bodynunnaksi sentään ajatellut ruveta, ja baarissa voi myös käydä ihan tanssimassa ja kavereita tapaamassa. Ja seuraavana päivänä salille... Ei ole mikään mahdottomuus tuollainen ollenkaan!Aika vähän ne body elämäntapaiset miehet kai käy baareissa ja aika harva saman elämäntavan omaama naikkonen käy baareissa ;). Joten tässä tapauksessa tarjonta ja kysyntä harvemmin kohtaa baareissa.
Koitatko vihjailla, etten omaisi "body-elämäntapaa"?
Hehe, hyvä!:piis: Taidan olla liian "nainen" tänään ja lukea rivienvälitkin, pahoittelen! ;) Jotenkin tuo "naikkonen" hämäsi...No en missään tapauksessa :kippis1:.