kuinka monella punttimimmillä on punttaava mies?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Olen vain kiinnittänyt huomiota kadulla kävellessä, että mimmi joka reenaa, niin aika pitkälti kainalossa on ollut myös mies joka reenaa.
Onko se vain sattumaa :wtf:
Ps mullakin taitaa löytyä sellainen :eek:

On. En mä tiedä miten ei-treenaava mies katsoisi naista joka rohmuaa proteiinia ja juo kaikenmaailman jauheita, viettää vapaa-aikansa salilla ja on vahvempi kuin mies itse. :)

Enpä usko että treenaamaton mies mua kattelis tai varsinkaan kuuntelis :D Eipä sillä, ei toisinpäinkään... Toisaalta treenaavilla miehillä on ajoittain kainalossa treenaamaton nainen, joskus jopa voi sanoa, että mitä isompi mies, sitä ruikumpi nainen...

On. En mä tiedä miten epätreenaava mies katsoisi naista joka rohmuaa proteiinia ja juo kaikenmaailman jauheita, viettää vapaa-aikansa salilla ja on vahvempi kuin mies itse. :)
Oon tullut samaan lopputulokseen,vaikka ulkonäköseikkojakaan ei kannata toki väheksyä. Tarkoitan tällä siis sitä, että tottakai lihaksikkaat miehet miellyttävät silmää, mutta tärkeämpää tässä kuviossa on silti samanlainen elämäntapa. Homma ei vaan voi toimia, jos toinen haluaa maata sohvalla sipsipussin kanssa ja ihmettelee, että "miks sun pitää taas sinne salille mennä." Ei, vaikka mies olisi muuten kuinka perfect tahansa. Täytyy olla samanlainen intohimo ja palo treenaamiseen, jotta sen voi myös jakaa toisen kanssa!

Siihen ulkonäköpuoleen vielä: kyllä siltikin jokainen punttimimmi voi kai allekirjoittaa faktan, että baarista löytyvä potentiaalinen "tarjonta" on tipahtanut lähelle nollaa treenaamisen ja kauneusihanteiden muuttumisen myötä... Ei vain kiinnosta, kun kaikki ovat kaljamahaisia vinkuheiniä.:D

Poikkeus vahvistaa säännön. Mun mies ei punttaa. Joskus on salilla käynyt, mutta ei enää sen jälkeen kun on loukannut kätensä yli vuosi sitten eikä se oo enää kunnossa. Eikä silloin ennenkään mikään kova punttaaja ollut.

Ollaan seurusteltu 6vuotta ja itse olen hurahtanut salipuuhiin vasta 1½vuotta sitten.....joten enpä oo ukkoa lähtenyt vaihtaan sen takia että itellä on uus harrastus ;)

Olen vain kiinnittänyt huomiota kadulla kävellessä, että mimmi joka reenaa, niin aika pitkälti kainalossa on ollut myös mies joka reenaa.
Onko se vain sattumaa :wtf:
Ps mullakin taitaa löytyä sellainen :eek:

Mun mies alko reenaa ku ihmetteli mun touhuja (~11-12v sitten). Mut ei siitä kyllä päällisin puolin huomaa paitsi ilman vaatteita :) Se on niin pitkä ja hoikka että sais reenata paljon kovemmin. Ei se huoli mun reenivinkkejä, enkä niitä väkisin sille tuputa. Mulle on tärkeempää että se ite tykkää siitä treenistänsä, ei siihen mitään tavoitteellisuutta tarvita että ilokseen reenaa.

Siihen ulkonäköpuoleen vielä: kyllä siltikin jokainen punttimimmi voi kai allekirjoittaa faktan, että baarista löytyvä potentiaalinen "tarjonta" on tipahtanut lähelle nollaa treenaamisen ja kauneusihanteiden muuttumisen myötä... Ei vain kiinnosta, kun kaikki ovat kaljamahaisia vinkuheiniä.:D

Aika vähän ne body elämäntapaiset miehet kai käy baareissa ja aika harva saman elämäntavan omaama naikkonen käy baareissa ;). Joten tässä tapauksessa tarjonta ja kysyntä harvemmin kohtaa baareissa.

Aika vähän ne body elämäntapaiset miehet kai käy baareissa ja aika harva saman elämäntavan omaama naikkonen käy baareissa ;). Joten tässä tapauksessa tarjonta ja kysyntä harvemmin kohtaa baareissa.
Koitatko vihjailla, etten omaisi "body-elämäntapaa"?:) En mä ihan bodynunnaksi sentään ajatellut ruveta, ja baarissa voi myös käydä ihan tanssimassa ja kavereita tapaamassa. Ja seuraavana päivänä salille... Ei ole mikään mahdottomuus tuollainen ollenkaan!

Muuten olen samaa mieltä, kyllä niitä miehiä varmaan kannattaa katsella saliympyröistä jos meinaa samanhenkisen löytää!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No en missään tapauksessa :kippis1:.
Hehe, hyvä!:piis: Taidan olla liian "nainen" tänään ja lukea rivienvälitkin, pahoittelen! ;) Jotenkin tuo "naikkonen" hämäsi...

Edit: Ja sorry offtopic! Jatketaan taas aiheesta:)

Rakkaani käy puntilla ja puolivitsillä voin todeta ettei meillä paljon muusta sitten puhutakaan, varsinkin kun miehelle ko. ala on henki ja veri ja elämä.

Kyllähän se elämää helpottaa kun rinnalla on samanlaiset arvot omaava ihminen, joka kaupassa lataa kärryihin vakiomäärän Ehrmannia ja ohittaa sipsit ja kaljat sujuvasti. Kun samassa kaupassa on pariskunta jos toinenkin joka neuvottelee kumpia sipsejä ostetaan vai ostetaanko kumpiakin. Eli kukin tyylillään. :) Toki meilläkin herkutellaan mut harvemmin, pari kertaa kuussa. Löydetään ne elämän ilot sit muista jutuista. ;) Joskus kun itellä on huono päivä niin salille tulee lähdettyä, kun toinen on jo vetimet niskassa menossa ja aattelee, et no kai mäkin sit. Liikuntahenkisyys on kuitenkin vain yks arvo muiden joukossa ja muitakin, tärkeämpiäkin arvostuksia täytyy toisesta löytyä että yhdessä tahtoo elää.

Mun rakas avomieheni ei käy puntilla eikä alkuun ollut kovinkaan innostunut mun punttailuista, mutta on kyllä alkanut sen jo hyväksymään.
Se vaan tykkää että kotona kaapit pursuaa hyviä ruokia ja että mä huolehdin, että myös itse mieheke syö terveellisesti.

Joskus ois kyllä kiva saada treeniseuraa, mutta hyvin menee näinkin. :rolleyes:

Meillä nämä lajit ovat hiukan erilaiset, mies on kyllä käynyt puntilla, mutta päälajit, joissa on myös kilpaillut, ovat hiihto ja suunnistus (sekä joitakin vuosia sitten hiihtosuunnistus), joten enemmän on tuota aerobista sen treenit. Liikumme siis molemmat, pääsääntöisesti omilla tahoillamme (tylsää välillä), mutta ulkoilemme toki yhdessä koko perheen voimin.

Mun mies ei varsinaisesti punttaa, kyllä se salilla käy silloin tällöin ja treenaa sitten muuta pari kertaa viikossa. Varmana oon vahvempi kun se, mutta ei mun tartte antaa sen tietää sitä. ;) Ja koska syön aika normaalisti ja oon se joka meillä laittaa ruuat, ei sen tartte katsella kun punnitsen jauhopusseja.

Itse reenaan ja myös avokki reenaa. On se tietty tosi kiva kun on yhteisiä harrastuksia ja voi puhua sitten miehekkeen kanssa treenijutuista. Olis ikävää jos toista ei kiinnostas yhtään tai toinen ei älyäis ees mistä puhutaan.

Ukkohan se sai minut treenaamaan. Onneksi sai. Muuten olisin isomahainen möhöläinen. xD Nyt olenkin varmaan enemmän hurahtanut lajiin kuin mieheke xD

Mun mies ei oo ikinä käynykkään punttisalilla. Sen mielestä ihan turhaa moinen. Metsätyöt kuulemma parempaa kuntoilua. Sille se passaa hyvin. Miestä ei myöskään kiinosta kauheesti mun ruuat tms. mutta syökööt muuta sitte, ei haittaa. Ja onhan se ihan hyvässä fyysisessä kunnossa, voimaa ja lihasmassaa on, koska tehny ikänsä fyysisiä töitä.
Muutenki meillä on ihan eri harrastukset.

Aika yllättävää mun mielestä, että monella on salilla ravaava puoliso ja että monet tuntuvat ajattelevan, ettei se muuten toimisi. Mun avopuoliso ei käy kuntosalilla, liikkuu muuten kyllä ja on aina pelannut jalkapalloa, jääkiekkoa, tennistä, lentopalloa jne. Ja kotona pystyn täysin juttelemaan mun salilla käymisestä, uusista kyykkyenkoista jne. ja poikakaveri on aina kiinnostunut ja kannustava. Tosin harrastan itsekin mielelläni myös kaikenlaista muuta, joten meillä kotona ollaan urheilun ja liikunnan suhteen hyvinkin monipuolisia. Ratkaiseva tekijä on siis rakkaus liikuntaan (ja toisiimme) ylipäänsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom