Kuinka löydän unohtuneen sivuston?

Eli onko mahdollista löytää enää unohtunuttta internetsivustoa, kun olen tyhjentänyt sivuhistorian ja poistanut evästeet ja tiedostot? Sivu oli tärkeä, enkä laittanut osoitetta ylös, koska ajattelin, että kyllähän se sivuhistoriasta löytyy. Mut sit menin ja tyhjensin sivuhistorian jne. Eli voinko sitä sivua enää löytää ja jos voin, niin miten??
Kiitos. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Resurssienhallinnassa, temporary internet files -kansiossa.
Laita näkymään kaikki tiedot, listaa osoitteetkin, missä kuvat tai sivut on. Ja niitä on sitten äkkiä paljon...

Liitteet

• pieni.gif
    pieni.gif
    17,4 KB · Katsottu: 403
Tikari sanoi:
Laita näkymään kaikki tiedot, listaa osoitteetkin, missä kuvat tai sivut on. Ja niitä on sitten äkkiä paljon...
Ai vaikka sivuhistoria, temp filesit ja evästeet on poistettu? Merkillistä, en tuota tiennyt...

Tomi sanoi:
Ai vaikka sivuhistoria, temp filesit ja evästeet on poistettu? Merkillistä, en tuota tiennyt...
Juu, kun klikkaa kansion valituksi, kestää hetken ennenkuin kaikki tulee ruutuun. Ja tuon kansion allahan on vielä ContentIE tjsp. ja sen alla lisää kansioita joissa vaikka kuinka paljon tallessa kuvia ja muuta...
Että jos kone tahmaa kun liian täynnä, kannattaa joskus käydä tuotakin putsailemassa...

Tikari sanoi:

Hmm.. Taas mä olen yksi blondi näiden aioiden suhteen. En tajua, miksi en osaa. :wall:

Eleonoora sanoi:
Hmm.. Taas mä olen yksi blondi näiden aioiden suhteen. En tajua, miksi en osaa. :wall:
Kuinkahan pitkälle pääsit, ja vielä kun on erilaisia windowsseja. Koitetaan auttaa:
Mulla winnt, joten C-levyllä on winnt-kansio. (joissain versioissa taitaa olla windows niminen kansio ?) Sen alla on Temporary Internet Files -kansio.
Sen kun klikkaa valituksi, ja sitten yläreunasta valikko Näytä (tääkin saattaa olla joku muu) ja Tiedot. (muita vaihtoehtoja on isot ja pienet kuvakkeet ja luettelo) -> Listaa kansion sisällön kuten tuossa kuvassa.

Tikari sanoi:
Sen kun klikkaa valituksi, ja sitten yläreunasta valikko Näytä (tääkin saattaa olla joku muu) ja Tiedot. (muita vaihtoehtoja on isot ja pienet kuvakkeet ja luettelo) -> Listaa kansion sisällön kuten tuossa kuvassa.

Onko tiedot ja valitse tiedot sama asia? :nolo: En oikeasti tajua kuinka voin olla näin tyhmä. :wall: Ehkä joku atk-kurssi olisi paikallaan! Mut jos joku vielä jaksais yrittää auttaa. Tuntuu tosin, että jonkun pitäisi tulla kädestä pitäen neuvomaan, että onnistuisi.. :rolleyes:

edit: on aika :arvi: olo..

Tikari sanoi:
Juu uskoisin niin, jos tuossa samalla valintana noita muitakin. Kokeile kuinka käy...

Ei tapahdu mtn. Eteen avatuu ikkuna "valitse tässä kansiossa näkyvät tiedot" ja sit siinä on joku luettelo, jos voi valita eri juttuja.. WTF? :nolo:

Hmm. Olisko tuossa valittavissa joku osoite/Internetosoite -kohta ?
Vai onko sulla vakiopainikkeet näkyvissä resurssienhallinnassa ? Siinä semmonen Näkymät -nappula.

Liitteet

• pieni2.gif
    pieni2.gif
    27,9 KB · Katsottu: 325
Siis miksei sitä voida ihan ite kokeilla. Paina jotain ja katso mitä käy. Jos menee perseelleen niin tee homma toisten perin, että pääsee takaisin alkuun. Se on oppimista se.

Tikari sanoi:
Hmm. Olisko tuossa valittavissa joku osoite/Internetosoite -kohta ?

Eipä kyllä näyttäisi olevan. On vaan nimi, koko, tyyppi, yritys, otsikko, tekijä, omistaja, siirtonopeus, suojattu jna. Taidan olla aika kaukana oikeasta paikasta.. :jahas:

No voi harmi, nyt loppui mun tietämys, itse kun en löydä tuollaista kohtaa ollenkaan jossa voisi noita sun mainitsemia valita.
Toivottavasti joku muu osaa auttaa...
Haa, saatko siitä Tiedot -valinnan ?

Tikari sanoi:
No voi harmi, nyt loppui mun tietämys, itse kun en löydä tuollaista kohtaa ollenkaan jossa voisi noita sun mainitsemia valita.

Kiitos kuitenkin, kun yritit. :haart:

Eleonoora sanoi:
Eli onko mahdollista löytää enää unohtunuttta internetsivustoa, kun olen tyhjentänyt sivuhistorian ja poistanut evästeet ja tiedostot? Sivu oli tärkeä, enkä laittanut osoitetta ylös, koska ajattelin, että kyllähän se sivuhistoriasta löytyy. Mut sit menin ja tyhjensin sivuhistorian jne. Eli voinko sitä sivua enää löytää ja jos voin, niin miten??
Kiitos. :)
Oletko koittanut ystäväämme G. Ooglea? Muistat varmaan mitä aihetta sivusto käsitteli ja alat pommittamaan hakukonetta sanoilla, kyllä se sieltä tupsahtaa.

Tikari sanoi:

Content kansiossa on DAT-tiedosto.. Mikähän mahtaa olla? Kun sitä yrittää avata, niin tulee esiin joku varoitus ja kysytään, että tahdonko avata tiedoston sovelluksessa. Lieköhän vaarallista, jos avaan.. Noh, kokeilemallahan se selviää.. :rolleyes:

Mike sanoi:
Oletko koittanut ystäväämme G. Ooglea? Muistat varmaan mitä aihetta sivusto käsitteli ja alat pommittamaan hakukonetta sanoilla, kyllä se sieltä tupsahtaa.

Kyllä olen. Jos sieltä olisin löytänyt, niin en olisi tänne tullut kyselemään. En tajua, miten en sitä löytänyt Googlen kautta. Löysin sivun aiemmin ihan sattumalta..

Eleonoora sanoi:

Content kansiossa on DAT-tiedosto.. Mikähän mahtaa olla? Kun sitä yrittää avata, niin tulee esiin joku varoitus ja kysytään, että tahdonko avata tiedoston sovelluksessa. Lieköhän vaarallista, jos avaan.. Noh, kokeilemallahan se selviää.. :rolleyes:
Tuota Content kansiota ennen on temporary internet files. Valitse se hiirellä naks, ja sitten Näkymät -nappulasta tiedot. Oot aukaissut kansion liikaa kun oot Contentkansiossa. Eikö Contentissa oo paljon kansioita, joiden nimet siansaksaa ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom