Kuinka löydän unohtuneen sivuston?

Tikari sanoi:
Tuota Content kansiota ennen on temporary internet files. Valitse se hiirellä naks, ja sitten Näkymät -nappulasta tiedot. Oot aukaissut kansion liikaa kun oot Contentkansiossa.

Niin ajattelinkin. Mutta kun en tuosta internet files kansiosta saanut mtn irti, niin siirryin eteenpäin. Palaan siis takaisin tuohon internet filesiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin mulla XP:ssä Temporary Internet Files-kansio tyhjenee, jos selaimesta klikkailee nuo sivuhistorina tyhjennyksen, evästeitten poiston ja tiedostojen poiston. Mikä Windows sulla sitten loppujen lopuksi oli, Eleonoora?

Turisas sanoi:
Tossa näkyy miten XP:ssä päästään oikeaan paikkaan. Tiiä sitten, onko sulle apua...

Kiitos. Ongelma tulee kuvan seitsemän jälkeen. Koska kun avaan kansion, niin siellä ei olekaan mtn. Pakko kai kohta luovuttaa.
Ja mulla tosiaan on toi XP. Tyhmä, kun en aiemmin tuonut tuota esille. :nolo:

Sellainen välihuomautus, että kai sulla on laitettu asetuksista "show hidden files and folders" -kohta päälle, jottei käyttis piilota sulta mitään. Ja jos tuossa Content.IE5 kansiossa ei tosiaan ole muuta kuin se index.dat ja sitä edeltävä kansiokin on tyhjä, niin taitaa olla aika epätoivoista löytää enää sivua...

Asetuksia en kyllä ole katsellut.. Ja tuntuu, että on pakko luovuttaa. Ehkä se sivusto vielä joskus kävelee mua uudestaankin vahingossa vastaan.

Mitäs aihetta sivusto mahtoi käsitellä? Vai onko liian arka aihe ettei voi kertoa? Kuvaile vähän sivua niin varmasti kohta joku heittää linkkiä.

Mutta jos hän on jo tyhjentänyt temp internet filesit niin ei siellä enää mitään tiedostoja ole (?)

Eleonoora sanoi:
Eli onko mahdollista löytää enää unohtunuttta internetsivustoa, kun olen tyhjentänyt sivuhistorian ja poistanut evästeet ja tiedostot?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom