kuinka kevyt viikko?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
suunnittelin ensi viikolle kevyemmän viikon ekaa kertaa elämässäni, joten tarvisi vähän tietoa. oon katellu tietoa näiltä sivuilta, niin sanotaan että 50-70% normaalipainoista. onko prosentit otettu siis maksimituloksesta vai sarjapainoista? ja sitten semmonen että kannattaako tehä kyykkyä tai vetoa, kun ei oikein tunnu mielekkäältä tehä niitä 15-20 toiston sarjoja kummassakaan..

Sulla nyt ideassa vähän mättää. Eli kevyt viikko -> vähennetään painoja mutta _ei_ toki lisätä sarjapituuksia, siinähän mennään ojasta allikkoon.

Treenaat niinkun tähänkin asti mutta pistät tankoon "naistenpainot", esim. 60-70% _normaaleista_ treenipainoista.

Tarkotushan ei kevyellä viikolla siis ole väsyä, sen voi pitää täyttä lepoa tai treenata kevyesti että pysyy tuntuma päällä.

Ite oon tehny esim. 10-12 toistoa samoilla painoilla, millä muuten menis 15-16 toistoa. Ja sarjamääriä hiukan oon vähentäny normaaliin verrattuna.

Mullaki on eka kevyt viikko seuraava viikko, tuntuu meinaan että on se kuuluisa ylikunto iskenyt. Aattelin tehdä ihan normaaleilla painoilla millä yleensäkki oon tehny ja toistomäärät myös ennallaan. Mutta sarjoja en tee ku puolet normaali määrästä.

Ite otan kevyen viikon niin överikevyesti ettei vahingossakaan väsy yhtään. 50-60% normaaleista sarjapainoista, siis kevyttä pumppailua ja tuntuman hakua. Kevyellä viikolla rupean myöskin käymään hieronnassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom