Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti autossa on viileää (seisoo esim ulkona), maito joka on seissyt 8h ei kuullosta kovin hyvältä.. Muutenkin kannattaa sekoittaa palkkari veteen, mutta se on jo ihan eri asia jota en tässä ota ylös.Chromex sanoi:Hmm, mä oon viime aikoina tehny sellaista, et teen palkkarin (hera80 + malto6 + maitoa) aamulla valmiiksi, laitan auton peräkonttiin ja annan olla siellä työpäivän ajan, sit iltapäiväl meen salille ja nautin palkkarin sen jälkeen. Eli tuo palkkari seisoo pimeässä ja viileässä tilassa noin 8 tuntia. Ei se mun mielestä maistu yhtään erilaiselta vastatehtyyn palkkariin verrattuna. Mut onks tosta nyt sit proteiinit jo ihan pilalla?
ak8400 sanoi:Toivottavasti autossa on viileää (seisoo esim ulkona), maito joka on seissyt 8h ei kuullosta kovin hyvältä.. Muutenkin kannattaa sekoittaa palkkari veteen, mutta se on jo ihan eri asia jota en tässä ota ylös.
Snoopie sanoi:Virtamon Jouni selitti joskus jotain, että ehkä puoli tuntia (menee aminohapporakenteet rikki tai jotain sellaista), jonka jälkeen protskut muuttuu huonommaksi hyödyntää. Eli ei kannata välttämättä sekoitella valmiiksi vaan treenin jälkeen.
Tuo on sitten sitä hifistelyä.
Kuten aikaisemmin olen todennut, että ilman uhrauksia ei tässä lajissa pitkälle pötkitä. Mitä enemmän uhrauksia sitä enemmän tuloksia, no pain no gain.. :jahas:Chromex sanoi:Juu ulkona on, joten kyllä siellä on viileää, kohta liiankin viileää... Mut onko siinä nyt sitten eroa seisooko se maito purkissa jääkaapissa vai pullossa jääkaappia vastaavassa tilassa?
Maitoon olen sekoitellut sen takia, että veteen sekoitettuna tuo on hemmetin pahaa, maidon kanssa sen saa sentään jotenkin kurkusta alas.
Ribee sanoi:Muistaakseni toi "hajoaminen" koski lähinnä kreatiinia ja erillisiä aminohappoja (esim. glutamiinia)
training_day sanoi:edit: ja mitä siihen makuun tulee,että ei voi sekoittaa veteen, kun maistuu pahalta niin se on kyllä
Sen kun nykäisee nopeasti alas niin ei sitä ehdi edes kunnolla maistamaan :D
Ronny11 sanoi:Nii aika kysymys mut kauan se palkkari säilyy sekotettuna pullossa hyvänä?
Hmm. Noin minäkin suunilleen teen. Eli laitan jo kotona jauhot sheikkeriin ja sheikkerin sali kassiin. Sitten annetaan lihaksille kunnolla kyytiä sitten nakataan vettä sheikkeriin ja sitten ravistetaan siitä henki pois. Sitten suihkuun (tämän teen siksi, kun olen suihkussa niin vaahto kerkeää hävitä.) Sitten naamariin palkkari ykköselläja pojat on hyvää!OutOfShape sanoi:Näin se tehdään.
1.Sekoita jauheet pulloon.
2.Treenaa.
3.Lisää vesi pulloon.
4.Juo.
5.Grow my son! GROW!