Kuinka kauan palkkari säilyy hyvänä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heikki722 sanoi:
Jos maku on se indikaattori millä mitataan, niin mun palkkari säilyy pari päivää.

Säilyy kylmässä aika kauan, ainakin Mass Blast. Tein huvikseni pienen kokeilun. Tein viime perjantaina palkkarin Mass Blastista ja tein toiseen sheikkeriin pienen setin jääkaappiin odottamaan. Maistoin sitä maanantaina ja ei mitään outoa maussa ja tänään aamulla tein toisen maistamisen, taaskaan ei mitään sanomista makuuun.

Eli jos tuo maku on se indikaattori, niin ainakin tuo setti säilyi jääkaapissa 5 vuorokautta menemättä pilalle. En mä suosittele todellakaan näin tekemään, mutta eipä tuo kylmässä kovin nopesti näytä pilallekaan menevän.

Itse teen itselleni proteiini juoman joskus illalla ja saatan vetäistä sen naamaan vasta seuraavana iltana ja mausta ei ole juuri negatiivisia sanomisia..

Itse itseäni quottaen, osaisiko joku antaa tähän vastauksen? Siis paakkuuntuuko
jauhot tai muuta?

soikkeli sanoi:
Menee aika läheltä tätä aihetta joten kysytään tässä:
Meneekö prodejauho miksikään, jos siinä on seassa muutama lusikallinen rypsiöljyä? Jos kouluun ottaisi tollaisen välipalan, että aamulla heittäisi purkkiin jauhot ja öljyn, ja koulussa joskus iltapäivällä heittäisi vettä sekaan.

Back
Ylös Bottom