Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä helvetin takia mä valehtelisin?
Tää koko saatanan nujakointi lähti siitä kun minä ja muutama muu oltiin sitä mieltä että poliisien valtuuksia ei pitäisi lisätä ja vastaisuudekseen heidän toimintaa valvoa enemmän.
Poliisi on ihminen siinä missä muutkin, joku on hyvä tyyppi ja joku on täys kusipää. Mä vaan kerroin esimerkkejä siitä miten jotkut kierot poliisit voivat asemaansa väärin käyttää.
Jotkut nettioppineet sit kaivaa jotain linkkejä sivuille ja väittää kivenkovaan: "ei voi olla totta ku tuolla sanotaan noin!" Teoriassa kyllä, käytännössä se vaan ei aina mee niin (harvoin kuitenkin).
Helvetin arka aihe tää näköjään on useimmille. Tossa viikonlopun aikana oli tullu vaik kuin helvetisti kaikennäkösiä harha olettamuksia mun kirjoituksista ja en todellakaan jaksa oikoa niitä.
Kyllähän tää Suomen oikeusjärjestelmä toimii hyvin verrattaen muihin maihin. Ei oo tavallisella rehellisellä ihmisellä pelättävää. Itsekin oon ilman sen suurempia vitutuksia selvinnyt, mutta joillekin vaan on käynyt huonommin.
Huhuh mitä juttuja.
En olisi ikinä uskonut että täälläkin on näin lapsellista väkeä.
"Poliisit hakkas 15-vuotiaan."
"Sörkässä on 16-vuotiaita vankeina."
Uskottelevatko ihmiset itselleen tollasia asioita jos he eivät pidä virkavallasta.Yrittävät jutuillaan saada myös muita tuntemaan samoin.
Todennäköisesti saan tähän jonkun kypsän kommentin kuten:
"Vittu saatana homo paska, sä et tiiä mistää mitään vitun paskakasarunkku. Miks mä valehtelisin?"
Sitä tässä ihmettelenkin miksi valehtelette, niin itsellenne kuin muillekin.
Sie et välttämättä valehtelekkaan mutta tämä 15 kesäinen kaverisi hyvin todennäköisesti liioittelee ja vahvasti
Enpä usko, ku itse näin sen kaverin korvaklinikka käynnin jälkeen. Kyllä se naama aika paketissa oli.
No millaiset tuomiot ne poliisit saivat?
Ei mitään. Sehän se koko homman pointti on. Ja piekseviä poliiseja oli vaan yks.
No miks se sun hakattu kaveris tai sen vanhemmat ei nostaneet juttua. Oli kuitenkin lääkärintodistukset ja kaikki?
Haluasin ihan oikeasti jotain faktatietoa siitä, milloin REHELLINEN yrittäjä joka on veronsa hoitanut on joutunut tossa yllä Kaljun kertomaan tilanteeseen. Epäilenpä että aika marginaalisia ovat tuollaise tapaukset. Ja eiköhän suomessakin joku viranomaistaho kontrolloi mitä verottaja tekee, eli valitusta menemään jos on väärää kohtelua saanut. Yleensä vain nämä "väärää" kohtalua saaneet ovat vähän pimeitä juttuja harrastaneet ja vitutus on tietty kuva kun käry käy...
Mahtavaa!! Nythän tämä selviää kertaheitolla!Kyllähän siinä kaikki hoidettiin ihan niinkuin pitikin. Lääkärintodistukset, asianajaja jne. Poliisi vaan pääs kuin koira veräjästä.
Mahtavaa!! Nythän tämä selviää kertaheitolla!
...
Minulla on faktatietoa, että noin on käynyt, mutta en ala asiaa tässä sen tarkemmin yskityiskohtaisesti purkamaan. Lyhyesti asia kuitenkin
Nyt ei muuta kun faktaa peliin niin homma selviää ja saamme nukkua yömme rauhassa!
pakkiksen jury
Minulla on faktatietoa, että noin on käynyt, mutta en ala asiaa tässä sen tarkemmin yskityiskohtaisesti purkamaan. Lyhyesti asia kuitenkin meni niin, että verotarkastuksessa todettiin yrityksen kuukausimyynniksi noin kymmenkertainen myynti todelliseen myyntiin nähden ja yrittäjä joutui itse yrittämään todistaa väitteet vääräksi. Miten voit todistaa jotain, mitä ei ole tapahtunut? Kaikki myynti oli merkattu kirjanpitoon täysin oikein ja yhtään tavaraa / tuotetta / palvelua ei myyty pimeänä.
Uskomattomia asioita, mutta todistettavasti mahdollisia iki-ihanassa Suomen maassa.