kuinka kauan menee salilla aikaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tantsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Palauttavat 20-30min
Normaali treenit 1-2h
Varustetreenit 1,5-3h

Siinäpähän nuo on. Hieman karkeasti kyllä sanottuna, mutta tota luokkaa ne vaan on. Varusteiden kanssa menee vaan niin huomattavasti enemmän, kun pitää psyykata ittensä ja tietysti viritellä kaikki valmiiksi, sitoa siteet yms. mihin sitä aikaa sitten tuhlaantuu aika kivasti, vaikka apuja en noihin treeneihin paljoa otakaan.

normi sämpylään menee sellane tunti tai vähä yli. riippuu myös firman salilla olevien tuttujen määrästä ja siitä jääkö välillä paskanjauhannaks. harvemmin siltiki tulee lässytettyä.

Semmoset tunnista puoleentoista tuntiin. Riippuen vähän onko aamu vai ilta.

45-60min on sopiva aika yleensä salilla, riippuu aina vähän ohjelmastakin.

Kun sinne salille kerran menee niin mun mielestä siellä olis syytä ollakin hetki. Itsellä menee nykyisen 2-jakoisen ohjelman kanssa about 2h vaikka palautukset on noin 3min. Voipi tietty olla et pidemmän päälle tää ohjelma onkin vähän liian rankka.. jää nähtäväks :D

oon pyrkiny viettää salilla nyt dietti aikana1,5 tuntia..onko kukaan muu pitäny salilla mukana sykemittaria?kaloreita menee reenistä riippuen800-1200 ja max pulssi noin 200

oon pyrkiny viettää salilla nyt dietti aikana1,5 tuntia..onko kukaan muu pitäny salilla mukana sykemittaria?kaloreita menee reenistä riippuen800-1200 ja max pulssi noin 200

Mulla on aina. Hippasen päälle tunnin setillä aika tarkkaan 450-500kcal kuluu.
Yritän opetella kalorien laskemisesta pois, mutta noita sykejuttuja on kiva tarkkailla vielä ja kulutus menee siinä samassa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yleensä menee sellasta 1 tunti-1,5 tuntia treenissä. Vähän vaihtelee miten jaksaa ja painotanko johonkin tiettyyn asiaan

Todella paljon seurasta kiinni, aktiivisimmilla kavereilla kun on mukana menee 40-60min, ja sitten joku taas jaksaisi olla vaikka sen kaksi tuntia yhteen mittaan, kuten itsekin vuosi sitten aloittaessa. :) Selän kanssa menee pisimpään joskus jopa 1,5h. Kädet menee yleensä nopeiten, tosin rinta-hauiksella kauemmin tietysti.

1,5-2,5h. Yleensä 2h. Tosin mulla ei ole vielä ohjelmaa niin teen paljon kaikkea, parhaillaan 3.na päivänä peräkkäin samaa liikettä :whip:
No kohta saan ohjelman nii jos parantuis vähäsen toi touhu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom