kuinka kauan menee salilla aikaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tantsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällä hetkellä tasan 25 minuuttia kaksijakoisella, koska vedän kokeen vuoksi EDT-tyylillä 2+2 liikettä joka treenissä, mutta ennen meni joku 30-40 minuuttia korkeintaan, 2- ja 3-jakoisilla.

Kaaauan sitten meni aina se tunti ja risat, mutta nykyään olen onneksi päässyt siitä turhasta lepäilemisestä ja ihmettelemisestä eroon

45-60min ja on :thumbs:

30-60min, riippuu vähän paikan kansoituksesta

Hmm... Itse kun salille pääsen, niin yleensä eka 30-45 minsaa menee lämmittelyyn/venyttelyyn ja sitten siihen päälle sellainen 1-2 tuntia treeniä... Eli yleensä menee aikaa sellainen 2-3 tuntia.

Treeni lämmittelyineen ja jäähdyttelyineen vie rapian tunnin, max 1 h 10 min. Vedän kaksijakoista ohjelmaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sellanen 1,5 h salilla on aika normi. Tuohon sisältyy jo lämmittelyt, hetkuttelut ja vetkuttelut, loppuhimmailut ja venyttelyt. Tehokas treeniaika ekasta työsarjasta vikaan on varmaan n. 44 - 60 min riippuen siitä onko ylä- vai alakroppa reeni. Jaloille tulee lämmiteltyä pidempää ja perusteellisemmin. ja 2-jakoisella mennään.

Tunti ja 10 min on osoittautunu mulle sopivaks. 3-jakoisella treenaan ja kolme kertaa viikossa.
Oon joskus käyny harvemmin salilla, mut ollu siellä kerralla pidempään (1h 45 min) mut silloin tuo viimeinen puolituntia on usein ollu jo aika väsynyttä touhua, joten parempi näin.

Ohjelman teossa noin tunti, kaikkinensa yleensä pari tuntia.

Suositut

Back
Ylös Bottom