Kuinka kauan luit Pakkotoistoa ennenkuin rekisteröidyit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kauanko seurasit Pakkotoistoa ennenkuin rekisteröidyit?

• Rekisteröidyin heti

Votes: 0 0,0%
  • Pari päivää

• Viikko

• Kuukausi

• 2kk

• 3kk

• 6kk

• Vuosi

• Enemmän kuin vuosi

• Total voters
    0
Perhana tais mennä joku pari vuotta melkeen.. ja jos piti jotain käydä oikeuksien ulkopuolella kattomas niin kaverin vip tunnareilla..

Muistaakseni lueskelin ja selailin noin parisen kuukautta Pakkista, kunnes eteeni tuli eräs kymysys, jota pohdin. Päätin uskaltaa rekisetröityä ja kysäistä seikkaa, vaikka "tyhmältä" kysymykseni mielestäni vaikuttikin (kts. esim. eka postini). Mutta heti tuli pari vastausta! :kippis1:

Siitä ehkä noin kuukausi, niin liityin VIPiksi. Hyvä sijoitus.

2 päivää muistaakseni, ja 2kk sen jälkeen olinki sitten jo vippi//kesällä laitetaan uudestaan vippi hakemus

Rekkaushan tapahtui jo roina.da aikoina, joten en ihan tarkkaan pysty muistamaan, miten tuo tapahtui. Mutta muistaakseni rekkasin heti, kun saitin löysin. Kiinnosti lukea noista roinajutuistakin, vaikka vannoutunut naturaalikynis olenkin :)

Varmaan noin puoli vuotta lueskelin forumia, kunnes oli pakko rekisteröityä, jotta voi käyttää hakua. Ja parin viikon päästä rekisteröitymisestä tulikin jo bannia(vissiin vahingossa tai sitten pieni vihje).. :)

Muistaakseni alkuperäiselle roinaforumille (roid.da.ru) piti rekata ennenkö pääsi sisään.. Sama käyttäjätunnus häipyi vaan vuosien varrella, joten piti vaihtaa johonkin typerään nimimerkkiin..

Tuttuja nimimerkkejä löytyy tuolta internet archivesta kun selailee roiniksen vanhaa topic-listaa läpi. :D

Reilusti toista vuotta lueskelin, ennen kuin rekisteröidyin. VIP:n maksoin tovi sitten, lähinnä kannatusmielessä. Tosin mahdollisuus katsoa punttimimmien kuvia oli hyvä kannustin... :nolo:

Rekkasin heti, halusin osallistua keskusteluihin. Vipit tilasin muistaakseni myös hyvin pian, halusin kaikki alueet käyttööni.

Mä rekkasin heti.

Siihen aikaan olin paljon koneella töissä ja pitihän siinä töiden lomassa jotain rentoutumistakin olla. Taisi kuitenkin hetki vierähtää ennen kuin uskalsin paljonkaan kirjoitella.

Heh, hassua oli, että jostain syystä rekkautuessani hämäännyin englanniksi olleista teksteistä, ja koska olin just selaillut myös jenkkilän keskustelupalstoja (saattoipa olla toisessa ikkunassa samalla auki), meilasin Miken kanssa englanniksi, kun rekkautumisessa oli jotain häikkää. Kyllä mua hiukan nauratti jälkeenpäin, kun hiffasin, mihin rekkauduin "toisella kotimaisella", mutta Mike puolestaan hoiti homman tyylipuhtaasti, eikä edes udellut, miksi kukaan vain englantia puhuva haluaisi rekkautua suomenkieliselle keskustelupalastalle... :rolleyes: :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli muistaakseni viikon sisällä rekisteröidyin. Muistaakseni googletin jotain palautusjuomiin liittyvää, ja sitä kautta löysin pakkiksen. En nyt kyllä muista tarkkaa syytä rekisteröitymiseen, mutta sen jälkeen onkin tullut roikuttua täällä suhteellisen paljon :D

Etin treeniohjelmaa kuukelilla, kaikki tiet johti tänne :D kattelin vähä meininkiä, pari kk ja sit rekkasin sisään. Nyt sain sit lopulta vipitettyä. On tää sen arvosta ;)

Heti tuli regattua ittesä ku löysin sivun:)

Rekisteröidyin samoihin aikoihin kun aloin treenaamaan vakavissani & seuraamaan pakkista päivittäin.

Satunnaisesti tuli kyllä vierailtua jo vuosia.

Luin vierailijana yli kolme vuotta ja sitten tehdä harkitun päätöksen rekata ja maksaa vipit... Olen enemmän lukija kun kirjoittaja.

Noin vuoden lueskelin palstaa ennen liittymistä. Liityin saadakseni käyttöön haku ominaisuuden. Edetään porttiteorian mukaan, seuraavaksi vippi harkinnassa...

Mäkin luin noin vuoden ennenkuin rekisteröidyin. Syy on sama kuin edellä eli haku toiminto. Juurikaan ei tule keskusteluihin osallistuttua

Lukemaan aloin jo vuosia sitten kun hoksasin että sen aikuinen tiiminvetäjä töissä tappoi aikaa tällä palstalla. Rekisteröidyin muistaakseni joskus vuonna 2006 ja meni yli vuosi ennenkö kirjoitin ensimmäistäkään postausta. Ois kannattanu vielä oottaa, ei mulla ole juurikaan järkevää sanottavaa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom