Kuinka kauan luit Pakkotoistoa ennenkuin rekisteröidyit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kauanko seurasit Pakkotoistoa ennenkuin rekisteröidyit?

• Rekisteröidyin heti

Votes: 0 0,0%
  • Pari päivää

• Viikko

• Kuukausi

• 2kk

• 3kk

• 6kk

• Vuosi

• Enemmän kuin vuosi

• Total voters
    0
Minä olen seuraillut rekkaantumattomana melko pitkään, satunnaisesti. Kun vanha harrastus keväällä pitkän tauon jälkeen pyörähti käyntiin, niin päätin sitten rekisteröityä.

yli vuoden lueskelin. kun ensimmäistä kertaa yritin rekisteröityä, piti tehdä sähköpostikin ja jommankumman käyttöönotto ei onnistunut. sitten jossain vaiheessa sisuunnuin ja koitin uusiksi :D

aika nopiaa tuli rekkauduttua. mun mielestä mukavampi lukea foorumia kun itse osallistuu keskusteluihin jollain tavoin, sillä tavoin jää myös 100varmasti koukkuun voorumiin:)

Sydämelläni oli asioita jotka oli pakko saada muidenkin tietoon.
Sivusta seurailin ehkä kuukauden verran.......

Puolesta vuodesta vuoteen seurailin, oikeastaan tiiviimmin vasta vimoset puoli vuotta ennen rekkausta. Aloitin vipattamaan koska kaveri pakotti :whip: no kyllähän mua toki kiinnosti päästä mm noille vip-sivuillekin tutkimaan. Nykyään olen täysin addiktoitunut. On kyllä löytö nämä sivut! :thumbs:

Joitakin minuutteja ennen tätä viestiä rekisteröidyin ja pakkista tullut luettua reilun vuoden päivät. Kaikenlaista apuva.. täältä on löytynyt ja treeni on kulkenut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari päivää töiden lomassa luin ja sen jälkeen rekisteröidyin. En ihmeemmin mitään foorumia ollut aikasemmin aktiivisesti lueskellut ja seurannut, mutta Pakkis koukutti samantien koska täältä tuntui saavan aika paljon infoa ja mielipiteitä punttaamiseen ja lisäravinteisiin liittyen.

Pari kuukautta muistaakseni lueskelin sekä "ajankohtaisia" että ikivanhoja ketjuja. Rekkauduin, koska oli jotain asiaa. Varmaan jotain paskaa. Ihmeen vähän tulee muuten treeniasioista kirjoiteltua, vaikka niitä paljon lukeekin. Hmm.

Näemmä päivän verran Miken jälkeen tullut rekattua.

Tulihan sitä Roinallakin jo aikaisemmin tosin pyörittyä. Sitä en muista, miksi rekkasin päivän viiveellä, vai saatiinko aktivointilinkki yleiseen käyttöön vasta seuraavana päivänä.

H0hh00, tää ketju on houkutellut muutaman ikivanhan pakkisjäärän vastaamaan, kuten tabe, teijo, Tonza ja mho. :D ...ja minä. :nolo:

Oisko kuukauden, pari. Ekana taisin lukea juttuja Zeizeistä, jos en väärin muista..

Edit: Ja vippi-osio kiinnosti, niin maksoin jäsenyyden kans muutaman kuukauden sisään. Irccikanava kans vetos..

pari tuntia selasin ennen rekisteröitymistä. syy oli aerobisella puolella joku keskustelu, johon halusin ottaa osaa

Back
Ylös Bottom