Kuinka kauan luit Pakkotoistoa ennenkuin rekisteröidyit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kauanko seurasit Pakkotoistoa ennenkuin rekisteröidyit?

• Rekisteröidyin heti

Votes: 0 0,0%
  • Pari päivää

• Viikko

• Kuukausi

• 2kk

• 3kk

• 6kk

• Vuosi

• Enemmän kuin vuosi

• Total voters
    0
Olin aloittanut puntilla käymisen niin vinkkiä tarvitsin. Ensin näytti tosi oudolta, kun ei tiennyt miten käytetään. Mutta paras foorumi forever, kun oppi käyttämään! Missään muualla en nykyään netissä ole, kuin täällä.:thumbs:

Vajaa kuukauden päivät tuli lueskeltua foorumia vieraana. Haku-toiminnon takia pääasiassa rekisteröidyin. Lueskeltua tulee suhteellisen aktiivisesti, kirjoiteltuakin ehkä vielä joskus.

Olin lukenut noin 3 kuukauden ajan ennenkuin rekisteröidyin. Olisin tosin rekisteröitynyt pari kuukautta aikaisemminkin, mutta kun en aikasemmin tullut huomanneeks sitä pientä "rekisteröidy"-namiskaa ja ihmettelin miten voi rekisteröityä.:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suurin piirtein vuoden verran tuli Pakkista luettua ennen rekkautumista. Koukkuun jäin välittömästi samana päivänä, enkä irti ole päässyt. Eipä tosin ole tarviskaan, kun kerta näin loisto foorumi kyseessä!
:offtopic: (Ja rahkaakin tuli syötyä jo paljon ennen kuin olin edes salia nähnytkään, että kyllähän nää punttihommat on aloitettu toisin sanoen isoveljeä apinoimalla! :D)

Kuukauden taisin ihan vaan lueskella.. mut sit tuli pari kysymystä mieleen jotka piti kysästä, ni piti rekisteröityä :D

Halusin vastauksen kysymykseen ja googletin "voimailufoorumia" tai jotain vastaavaa. Löyty Pakkis ja samantien rekisteröidyin ja pistin uuden tredin pystyyn.

Noin puolitoista vuotta seurasin palstaa ennen kuin rekisteröidyin. Aluksi hain satunnaisesti treeni- ja ravinto-ohjeita, sitten aloin säännöllisemmin seuraamaan varsinkin offtopic -juttuja. Rekisteröidyin kun halusin osallistua keskusteluun ja lukea doping-osiota.

Oli pakko regata melkein heti kun ei voinut hakua käyttää muuten ja oli tiettyjö asioita joihin tarvi etsiä tietoa.

Back
Ylös Bottom