Kuinka hitaasti nauttia reco2

eli kun reco2:sen kyljessä lukee että nautitaan hitaasti treenin jälkeen niin onko sillä suurta merkitystä kuinka hitaasti tai nopeasti juot sen. ite vedän sen jossain 5 minuutissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikai tuolla nyt niin väliä ole... Jos juot liian nopeasti niin vatsa saattaa vain mennä sekaisin... Älä syö kuitenkaan ateriaa noin tuntiin palautusjuoman nauttimisesta, niin että hiilarit ja protskut ehtivät imeytyä palautusjuomasta.

Henkilö kohtaisesti juon palautusjuoman n.30s. Turhaan siinä alkaa mitään odottomaan, vaan juo niin nopeasti kuin pystyy.(mutta ei niin että tukehtuu);)

3 asteista vettä vai haaleata 55 asteen vettä proteiini drinkkiin?
Siinäpä vasta pulma!

Aina voi hifistellä jos haluaa.

Noissa pusseissa lukee vähän mitä sattuu ohjeita. Itse juon heti kun mahdollista sen palautusjuoman rauhallisesti kurkusta alas. Jos kuitenkin vikan liikkeen vikasta sarjasta on päällä vieläkin pieni pahaolo niin en minä sitä palautusjuomaa heti juo.

Voisi vielä sanoa että eipä tuo vaikuta mitenkään merkittävästi kehitykseen!!!:piis:

Epäilen, että jos otetaan bodari jolla on järki päässä ja ravinto, treeni ja lepo oikeassa suhteessa toisiinsa, niin millään mittarilla ei pysty sanomaan onko kyseinen atleetti juonut palautusjuomansa nopeasti, hitaasti vai kenties rouskutellut paljaat jauheet autossa kotimatkalla.

KISS- periaate pätee IMO tässä hyvin. Jos rautaa liikkuu riittävästi, ruokaa on riittävästi ja lepoa on riittävästi, niin tuskin homma kaatuu palautusjuoman kanssa hifistelyyn.

- JjP

:offtopic:
Mistä ihmeestä kieleemme on tarttunut tämä "nauttia" sana kyseiseen asiayhteyteen? Minä harvoin nautin protskudrinkeistä, juon ne puhtaalla pakolla. En myöskää nauti esm. koskiksen juomisesta (vrt."Alkoholia nauttinut autoilija puhalsi 1,4 promillea").

Helpotti.

Originally posted by I Drink Alone
Mistä ihmeestä kieleemme on tarttunut tämä "nauttia" sana kyseiseen asiayhteyteen? Minä harvoin nautin protskudrinkeistä, juon ne puhtaalla pakolla. En myöskää nauti esm. koskiksen juomisesta (vrt."Alkoholia nauttinut autoilija puhalsi 1,4 promillea").

Helpotti.
Kylhän jotku lääkkeetki "nautitaan" suun kautta. Se on sana vaan...

Originally posted by Kippari
onko sillä suurta merkitystä kuinka hitaasti tai nopeasti juot sen.

Eipä sillä muuta merkitystä taida olla kuin että joidenkin vatsa ei tykkää jos juoman kittaa liian nopeasti. Mutta hyvä yleisohje varmasti on, että "juo niin nopeasti kuin vatsasi kestää". Itse juon sen "ykkösellä" eli noin 15 sekunnissa.

Täysillä! Itse vedän palautukset yhdellä huikalla, jos alkaa maistella, niin ylöshän se tulee. Tietysti jos on herkkävatsainen, niin kannattaa ehkä ottaa vähän rauhallisemmin.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Täysillä! Itse vedän palautukset yhdellä huikalla, jos alkaa maistella, niin ylöshän se tulee. Tietysti jos on herkkävatsainen, niin kannattaa ehkä ottaa vähän rauhallisemmin.

Vaikeaa ymmärtää miksi käyttää pahanmakuisia tuotteita, kun hyvän makuisiakin on saatavilla... No ei kukaan kiellä itseään kiusaamasta, palautusjuoma kun vaan on niin oleellinen osa treeniä niin kyllä siitä pitäisi pystyä nauttimaankin...

ei kait sillä ole mitään merkitystä kuinka nopeesti sen nauttii..itse etenkin reco2:en kohdalla..huom nautin sen n parissa minuutissa..on muuten pirun hyvän makuinen palautusjuoma..mut ehkä pikkuisen turhan makea..:kuola:

Originally posted by pahvieikka
Vaikeaa ymmärtää miksi käyttää pahanmakuisia tuotteita, kun hyvän makuisiakin on saatavilla... No ei kukaan kiellä itseään kiusaamasta, palautusjuoma kun vaan on niin oleellinen osa treeniä niin kyllä siitä pitäisi pystyä nauttimaankin...

Minä taas ajattelen sitä välttämättömänä pahana. Ehkä sen takia, että yleensä kaikki jauhot ovat mielestäni suhteellisen yököttävän makuisia. Käytän silloin tällöin vanhaa Pepsi ja Mars-patukka yhdistelmää treenin jälkeen ja se on hyvänmakuinen palautus. :kuola:

Ykkösellä naamaan tai korkeintaan pari minuuttia menee sen palautusjuoman nauttimiseen, tuntuu jotenkin uskomattomalta että ois merkitystä minuuteilla tässä asiassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom