Kuinka aiotte selvitä joulun yli vai vaikuttaako lainkaan

Ajattelin joulun ajan syödä salaattia ja juoda vettä. Joka aterian jälkeen lenkille kuluttamaan kaloreita. Joulun jälkeen otan kyllä itseäni taas niskasta kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syön niin perkeleesti, kun saa kerrankin syödä ilmaiseksi.
Tavoitteena nostaa painoa vajaa 5kg sen 4-7päivän aikana kun syön. Aion myös reenata kovaa ja jos sali on kiinni niin pitää käyttää mielikuvitusta.
Voimatasoja olis myös tarkotus nostaa jonkun verran yleensä ne on noussu painon mukana. :hyper: :whip:

Tai syön teitin joulukuusen. :)
Aaak, arvasinhan, että joku on mun herkkukoristeideni perään! :hyper:

No okei, säästän sulle pari lihistä, joulumielen kunniaksi. :jahas:

;)

Vihreitä kuulia onkin tainnut jo yhteensä pari rasiallista mennä (eläköön CandyKingit), joten niitäkään ei varmaan tartte jouluna kauheasti mässätä (yeah, sure).

onneks oon massalla maaliskuuhun asti:hyper: Pitää siitä huolimatta koittaa pidätellä itteä niitten konvehtien kans.... ne on suoraan PAHOLAISESTA!!:curs: vähärasvasta kinkkua, kalkkunaa(eritoten!), perunaa, karjalanpaistia, riisiä ym.. ja tietenki salaattia niin paljon ku lähtee:rock:

---hyvää joulua kaikille pakkislaisille!---

Oon koko joulunajan duunissa aattoa lukuunottamatta, joten aika normaalisti tulee ruokailtua. Aattona pidetään sitten "mässypäivä" ja mennään vanhempien luokse vetämään kinkkua ja muita herkkuja hyvällä omallatunnolla!

:eek: Ei vaikuta muuten ku et jouluaattona ja pari päivää sen jälkeen tulee vedettyä kaikki herkut mitä tarjolla on..lisäks tietenki kinkkua ja joulutorttuja koko joulun aika! Turha ruveta millekää säästölinjalle..joulu on kerran vuodes :kippis1:

Kyllähän jouluna täytyy syödä, se vaan on sääntö. Ja hyvään aikaanhan nää joulukemut joka vuos järjestetään ku edessä on kevät, millon voi sulatella joulukilot ja muut, jos niitä muitaki kiloja kuluneen vuoden aikana kertyny :)

ite aion syödä liikuntakyvyttömäks itteni :rock:

Mäkin syön kaikkea mitä pöytään katetaan, koska mulle maistuu. Kuten jossaan keventäjissä jne sanotaan, ei se merkkaa niin paljon mitä syö jouluaaton ja uudenvuodenaaton välillä, vaan se, mitä syödään uudenvuodenaaton ja jouluaaton välillä. (: Eli kaikkea lanttulaatikosta joulutorttuihin, ja suklaaseen: kyllä kiitos. Jos tulee vähän löysää, niin pyhien jälkeen vaan pientä dieetinpoikasta kehiin, kyllä ne sieltä sulaa pois.

Turhaan pilaa omaa joulua sen takia, että syö jotain omaa bodarisafkaa kun muut vetää joulupöydästä kaikkee hyvää. Se on mun mielestä typerää.

No aika puhdas on jouluruokailukin loppuviimein. Perunaa ja porkkanalaatikkoa, sitten kinkkua, lohta ja jotain riistakastiketta. Torttuja en syö. Suklaata toki menee.

Tossa tunti sitten vedin järkyttävät treenit ja sen päälle läjän kinkkua, vasan paistia, kalkkunaa, graavilohta, rosollia ja puolukkahilloa. Niin ja omatekosta maksalooraa :)

Olipahan _HYVÄÄ._

Huomena maailman armottomin 10min kahvakuulasessio jonka päälle sitten LISÄÄ KINKKUA.

Oon kyllä tuota kinkkua jo oottanutki :)

Arkiruoilla menty ja katseltu muiden mässäämistä sivusta. Vitutus on tietysti jonkinasteista, mutta tuleepahan kokeiltua itsehillinnän kestävyyttä. Hiphei. :jahas:

syön liikaa kaikkea, ei vaikuta joulusyömiset juurikaan puntariin ja jos vaikuttaa niin pudotetaan sit kisoihin sen verran mitä tarttee. peilistä en itseäni kattele, sillä ei ole merkitystä

Ruokaa menee mielen mukaan, ravintoarvoja sen enempää miettimättä :) muutama päivä menny jo 4000-5000kcal ja normikulutus ollu 3000kcal luokkaa...

Olen varma, että muutun kohta suklaakonvehdiksi. Yöks :D
Tuon suolaisen ruuan kanssa ei ole ongelmia ja kun meillä kotona jouluruoka on aika "kevyttä" paljon kalaa yms. Enkä itse tykkää laatikoista tai muista, keskityn lähinnä kalaan/lihaan/vihanneksiin.
Suklaa on ainut heikkouteni, mutta en jaksa nyt stressata syömisillä yhtään! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom