ksysymyksiä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En löytäny searchillä threadia liittyen käsipainoilla tehtyyn penkkiin. Oli tos olkapää paskana vajaan puolvuotta ja alotin taas reilu kuukausi sitten tekeen penkkiä ja kehitys oli ehkä liianki kovaa 20kg kuussa ja sitten ei ranteet enää kestäny 95 kg painoja...ajattelin tehä tota penkkiä käsipainoilla eli ottaako käsipainot täysin samoihin lihaksiin ja ottaako se enemmän olkapäihin?

Niin ja ku mul on toi selkä vihotellu ni en o voinu kyykätä: mitä luulette miten puolen vuoden treenitauko vaikuttaa kyykkyyn...sain 90 kympit parhaimmillani, mutta on tullu puhdasta lihasmassaa about viis kiloo siitä(tosin yläkroppaan) ja ajattelin tulisko siinä samanlainen rakettinousu ku penkis...nykyinen paino 72 kg. en o tehny jaloilla muuta ku lenkkejä ja salibandyä...

PIti viä kysyä että kannattaako lisäravinteiden otossa pitää taukoa: että kroppa ei totu ottaan proteiinia pelkästä protskujuomasta(oon kuullu noin jostain) sekoitan hera 85 noin kymmenen teelusikallista lasilliseen maitoa treenipäivinä kaks kertaa ja lepopäivinä kerran tai en ollenka...

jotain...

Oon kyllä itsekin aika aloittelija mutta tohon palautusjuomajuttuun vähän:

Miksi käytät palautusjuomassa pelkästään proteiiniä? Kannattas myös laittaa ainakin hiilareita sekaan, vaikka maltoa ( ei oo kallista ) En usko että siitä tauon pitämisestä palautusjuoman kanssa on mitään hyötyä. Ite joudun välillä silloin pitää kun on rahat ihan finaalissa :mad2: Juomaa otan pelkästään treenin jälkeen kerran päivässä.

Eti tolla hakukoneella palautusjuomista juttua. Ja mitä eroja ja vaikutuksia proteiineillä ja hiilareilla sun muilla on.

Ja sitten pro:t laittaa lisää juttua ja korjaa.

EDIT: Joo lukasin uudestaan ton jutun. Eipä tossa suoraa luekkaan että sä käytät tota juomaa juuri palautusjuomana. Jos se on pelkkä protskudrinkki mitä vedät pari kertaa päivässä, niin taisin heittää turhaa juttua tohon ylemmäs. Mutta antaa olla siinä. Mut jos vedät juuri treenin jälkeen, niin lisää ihmeessä ainakin hiilareita.

Originally posted by tnemesis
Oli tos olkapää paskana vajaan puolvuotta ja alotin taas reilu kuukausi sitten tekeen penkkiä ja kehitys oli ehkä liianki kovaa 20kg kuussa ja sitten ei ranteet enää kestäny 95 kg painoja...ajattelin tehä tota penkkiä käsipainoilla eli ottaako käsipainot täysin samoihin lihaksiin ja ottaako se enemmän olkapäihin?
searchilla hakusanat "penkki" ja "käsipainot". NO ANYWAY: Penkkipunnerrus käsipainoilla ei kyllä lievennä olkapäiden rasitusta. Olkapäävammaisille sitä ei ainakaan suositella.
Niin ja ku mul on toi selkä vihotellu ni en o voinu kyykätä: mitä luulette miten puolen vuoden treenitauko vaikuttaa kyykkyyn...sain 90 kympit parhaimmillani
Ei voi muut tietää, miten voimatasosi on laskenut, kokeile itse, aloita varovasti ja jos voimatasosi ei ole laskenut, niin sitten painot nousee kuin rasvattu.

Aattelin tähän viestiketjuun lisätä oman postauksen kun tämä nyt on ajankohtaista... Eli mulla on ollu nyt rintaohjelmassani perinteinen levytanko-vinopenkki ykkösenä, mut sarjapainojen noustessa, on vasen olkapää alkanut vihoittelemaan. Ja tuntuu tosiaan, että joka kerta kun treenaan vinopenkkiä, kipu on pahentunut edellisestä kerrasta. Treenien jälkeen, ja muissa, esim. olkapääpunnerruksissa ongelmaa ei oo.

Nyt ajattelinkin, että ennenkuin jotain pysyvämpää vahinkoa tapahtuu, korvaisin vinopenkin ainakin loppukevääksi vaikka alaviistopenkkiin, jotta sais eristettyä mahdollisimman hyvin rinnan, olkapäitä kuormittamatta. Eli mikäs on teidän suhteenne alaviistopenkkiin? Salilla on oikein sitä varten tehty penkkiteline, missä saa säädeltyä kulman, ja jalat pysyy nätisti tuettuna.

Mulla ainakin toimii erittäin hyvin. Tolla liikkeellä saan parhaan tuntuman rintaan niin ettei olkapäät rasitu lähes ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom