Kroppa "ranta kuntoon"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkkäs seuraavia asioita olisin haluamassa.
- Rintalihakset komeaan kuosiin
- Vatsalihakset kanssa
- Hauiksiin olis kiva kanssa saada pientä puhtia
- ja oisko teillä vielä jotain muuta lisättävää ranta kuntoa varten? :)
Kiitos jo etukäteen !
Ja ainiin oon 175-180cm pitkä 66.6 kg painava

Kasvata massaa (lihasta) ja diettaa se kesäksi pois... Faq:illa ja searchillä lisää.

Factioner sanoi:
- Vatsalihakset kanssa
Kiitos jo etukäteen !
Juu, no eihän tuosta paljoa puutukaan..paitsi loput kropasta.
Koko kropalle reeniä, muuten ei tule yhtään mitään
Tätä pitäisi kaksoisklikata Ja tuolta saa niitä koko kropan ohjelmia.

Edit: Niin ja propsit siitä, että olet ajoissa, yleensä rantakuntokyselyitä alkaa pukkaamaan siinä toukokuun puolessa välissä :D

Edit2: Ja tohonkin riittää ihan yks klikkaus..menipä taas koko postaus vituiks :jahas:

VITTU. Oisko semmone mahollista että kun rekisteröidytään pakkikselle pitäisi vaikka se Timban huipputhread lukea ennenkun pääsee palstaa käyttämään kun joka päivä tulee näitä rantamiehiä, jotka haluaa olla sikakireessä kunnossa kauheilla haboilla ja rinnoilla varustettuna viimeistään kuukauden päästä. :wall:

Ei mitään pahoja tunteita threadin postaajaa kohtaan aika moni tekee tällaisen threadin varmaan ennenkun on yhtään palstaa lukenu.

Toivotaan että tätä viestiä ei poisteta vaan tehtäis asialle jotai jos vaan voi.

Kiitos

Ei niitä lihaksia tosta vaan saada kasvaan..Niitten eteen pitää tehä paljon työtä jos lihaksia haluaa..Ja on se niin kivan näkönen ku on hirveet tissit,hauis ja vatsa..Ja jalat on sit ku jotkut riisi tikut ja selkä on ku joku suora laudan pätkä.. :D

ZaGaTo sanoi:
Ei niitä lihaksia tosta vaan saada kasvaan..Niitten eteen pitää tehä paljon työtä jos lihaksia haluaa..Ja on se niin kivan näkönen ku on hirveet tissit,hauis ja vatsa..Ja jalat on sit ku jotkut riisi tikut ja selkä on ku joku suora laudan pätkä.. :D

Parempi sekin kun ei mitään.

Habankorppu sanoi:
Joo, sellanen kaunis orankiryhti ja paskana olevat olkapäät on tosi jees juttu! :rock:

Täysin samaa mieltä. Ei ole mitään mieltä kuvitella olevansa korsto jo ensi kesänä ja rasvoissa 1%. Ja ehdottomasi koko kroppaa vaan treenaamaan tasapuolisesti. On se helvetin rumannäköstä ku rinnat on isot ja kädet kenties myös, mutta olkapäät ja jalat semmoset ruikut. Factioner, koko KROPPA treeniin mukaan, ihmisen keho on kokonaisuus, ei yhden osan muodostuma.

monella on alussa mieles pelkästää haba,tissit,vatta että ne pitäis saaha kondiksee (naiset tykkää joojoo ja vitut) mutku oot reenannu muutaman kuukauden niin sitä kyl tajuaa(jos tajuaa) et haluaa ne muutki lihat kuntoo, ja jos oot jättäny jalat,selän jne. välii nii kyllä syö miestä kattoa parin vuoden päästä peilistä. Look like fuckin monkey

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Factioner sanoi:
- Vatsalihakset kanssa
Kiitos jo etukäteen !
Ja ainiin oon 175-180cm pitkä 66.6 kg painava

Jahas... Ei sitten paljoa ollakkaan vailla, näin alkuunsa ;)

Eipä tähän mitään lisättävää ole. Koko kroppa ehdottomasti työn alle ja ruokavalio kuntoon, siitä se kroppa lähtee kehittymään.

toolate sanoi:
:offtopic: ihmetyttää vaan toi 5 cm vaihtelu tuossa pituudessa. Ilmeisesti on kasvuvaihe ainakin vielä päällä?
En mäkään osaa omaa pituuttani ton tarkemmin kertoa. Viimeksi mitattu joskus milloin lie ja saatan olla siitä kasvanut. Eipä mulla mutta :)

Janne sanoi:
En mäkään osaa omaa pituuttani ton tarkemmin kertoa. Viimeksi mitattu joskus milloin lie ja saatan olla siitä kasvanut. Eipä mulla mutta :)
Tälläisesta vanhasta papasta vaan tuntuu oudolta :D
Pitäis varmaan mitata oma pituus, jos sitä ois alkanut vaikka jo lyheneen.

toolate sanoi:
Tälläisesta vanhasta papasta vaan tuntuu oudolta :D
Pitäis varmaan mitata oma pituus, jos sitä ois alkanut vaikka jo lyheneen.

Kyllähän sitä jo tässä iässä alkaa negatiivinen pituuskasvu ;)

training_day sanoi:
Kyllähän sitä jo tässä iässä alkaa negatiivinen pituuskasvu ;)
Tää softa muuten kusettaa mun ikää. Melkein pokkana väitin siskollekkin, että olen 28 kun Pakkis niin sanoo, mutta totuudessa oon kylläkin jo 29. Jokin bugaa foorumi softassa, sillä syntymäpäivä on kyllä oikein merkattu.

toolate sanoi:
Tää softa muuten kusettaa mun ikää. Melkein pokkana väitin siskollekkin, että olen 28 kun Pakkis niin sanoo, mutta totuudessa oon kylläkin jo 29. Jokin bugaa foorumi softassa, sillä syntymäpäivä on kyllä oikein merkattu.

Toi ikä pitää muuttaa manuaalisesti, ei vaihdu itsestään.

training_day sanoi:
Toi ikä pitää muuttaa manuaalisesti, ei vaihdu itsestään.
No voihan lollo.. tässähän pysyy ikinuorena. :jahas:

-- Edit --
Ja kiitos tiedosta... Ja pahoittelut off-topic-keskustelusta

-- Edit2 --
Muuttuipa olo heti paljon vanhemmaksi. Ei taida enään salillekkaan jaksaa mennä.

Back
Ylös Bottom