Kroppa "ranta kuntoon"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
toolate sanoi:
Tää softa muuten kusettaa mun ikää. Melkein pokkana väitin siskollekkin, että olen 28 kun Pakkis niin sanoo, mutta totuudessa oon kylläkin jo 29. Jokin bugaa foorumi softassa, sillä syntymäpäivä on kyllä oikein merkattu.
Ikä pitää vaihtaa ite.. Näin ainakin itekki piti tehä ku tuli ikää lisää.. Eli profiilist vaa vaihtamaa 28->29

EDIT: jotenki olin taas pikkasen hidas.. :jahas:

toolate sanoi:
Muuttuipa olo heti paljon vanhemmaksi. Ei taida enään salillekkaan jaksaa mennä.
It's never toolate to go DC way!
Kesällä Yyterin sannoilla makoillessani panin merkille, että 16-18 v penkkiä ja habaa jätkiä on ranta täynnä, mutta hyvä kuntoisia yli 35v aika vähän. Nekin yleensä tekee sellaista duunia että pysyvät hyvässä kuosissa. Painoharjoittelun edut tulee sitä paremmin esiin mitä vanhempi olet. Hyvä kuntoiset selkälihakset on tosi hieno homma siinä iässä, kun muilla alkaa olla kaikenlaisia selkä ja hartia vaivoja.

J.EdgarHoover sanoi:
It's never toolate to go DC way!
Kesällä Yyterin sannoilla makoillessani panin merkille, että 16-18 v penkkiä ja habaa jätkiä on ranta täynnä, mutta hyvä kuntoisia yli 35v aika vähän. Nekin yleensä tekee sellaista duunia että pysyvät hyvässä kuosissa. Painoharjoittelun edut tulee sitä paremmin esiin mitä vanhempi olet. Hyvä kuntoiset selkälihakset on tosi hieno homma siinä iässä, kun muilla alkaa olla kaikenlaisia selkä ja hartia vaivoja.

Itselläkin kun jäi nuorempana nuo salihommat aika vähälle niin tavoitteet on sellaiset, että 30 vuotiaana olen paremmassa kunnossa kuin koskaan ja kolmevitosena olen vielä paremmassa kuin kolmekymppisenä. Onpahan ainakin tavoitteita, joista repiä motivaatiota. Ja tässä kun treeni/ravintotietämys lisääntyy lähes päivittäin niin ovat taatusti myös ihan realistisia tavotteita.

Itselläkin kun jäi nuorempana nuo salihommat aika vähälle niin tavoitteet on sellaiset, että 30 vuotiaana olen paremmassa kunnossa kuin koskaan ja kolmevitosena olen vielä paremmassa kuin kolmekymppisenä.

Tasan samat on tavoitteet täälläkin. Varmaan ala-asteella olin viimeksi jonkinlaisessa kunnossa. :nolo: Eli paljoa tuohon elämänsä kuntoon ei sinäänsä tarvi. Kestäis vaan nämä nivelet.

Kai siinä rantakuntoon samalla taipuu...

Makkara-Esa sanoi:
Tasan samat on tavoitteet täälläkin. Varmaan ala-asteella olin viimeksi jonkinlaisessa kunnossa. :nolo: Eli paljoa tuohon elämänsä kuntoon ei sinäänsä tarvi. Kestäis vaan nämä nivelet.

Kyllä mä muuta liikuntaa olen harrastanut, eli aerobista kuntoa on ollut ihan mukavasti, nyt hankitaan sitten se lihaskuntokin :)

Makkara-Esa sanoi:
T Eli paljoa tuohon elämänsä kuntoon ei sinäänsä tarvi. Kestäis vaan nämä nivelet.

Pavel Tsatsouline: Super Joints! Do the exercises or else... :lol2:

Back
Ylös Bottom