Kroppa kuosiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haluaisin saada pyöreämmän takamuksen, jalat vahvemmiksi, rintalihakset kasvamaan, tiukan keskivartalon ja hieman käsilihaksiakin.
Olen aika hoikka, pituutta on 160cm ja painan 46-47kg. Ongelmana on, että kaikki mitä syön, kertyy jenkkakahvoiksi, enkä sen takia viitsisi syödä suuria määriä. Vatsa mulla on litteä ja keskivyötärö kapea, mutta jenkkikset pilaa kaiken. Ne ei oo isot mutta häiritsee kuitenkin, saako niitä millään tavalla pois? Syön aika paljon hiilihydraattipitoista ruokaa kuten pastaa, leipää ym.. Miten ruokavaliota kannattais lähteä muuttamaan? Salikortin hommasin muutama päivä sitten ja nyt ois tarkoitus ruveta käymään ahkerasti salilla, mikä ois hyvä määrä viikossa ja millasia liikkeitä suosittelisitte mulle? Onko vaarana että tää pienikin rasvakerros mikä mua ympäröi lähtee salitreenillä? En kuitenkaan haluis olla mikään kivikova lihamöhkö josta ei saa enää kiinni otettua mistään kohtaa :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Menet sinne salille etsit lihaksikkaimman karjun mitä löytyy ja kyselet sen treeniohjelman, lisäravinteet ja ruokavalion. Sitten kysäiset sen painon josta lasket oman painosi avulla kertoimen (omapaino/karjun paino=kerroin). Tällä kertoimella sitten lasket karjun ohjelmasta treenipainosi ja ruokamääräsi. Simppeliä ja tehokasta.

Onko vaarana että tää pienikin rasvakerros mikä mua ympäröi lähtee salitreenillä? En kuitenkaan haluis olla mikään kivikova lihamöhkö josta ei saa enää kiinni otettua mistään kohtaa :D

Aivan yhtä todennäköistä on muuttua vahingossa maratoonariksi sillä, että käy pari kertaa hölkkäämässä. Kovaa ja pitkäjänteistä treeniä vain, niin jonkinlaisia positiivisia tuloksia kyllä tulee ajan myötä. Jo lihaskuntoharjoittelu itsessään edistää saadun ravinnon siirtymistä lihaksiin rasvan sijasta, mutta proteiinin saantia kannattaisi lisätä niiden hiilihydraattien kustannuksella.

Zone-sarja -42%
Otat täälltä foorumilta jonkun hyvän treeniohjelman G6 tai SS varmaan parhaat aloittelijalle. Sitten tarkkailet sitä syömistäsi, niin, että saat n2g/kilo proteiinia ainakin. eli sun tapauksessa semmonen 90-100g Sitten, että saat rasvaaa tarpeeksi n.1g/kilo eli joku 50g ja sit loput kalorit hiilareista. Syöt semmosen 200-300kcal yli kulutuksen. Ja Se paino mikä lisääntyy tulee todennäköisimmin lihaksiin ja rasvakin jakautuu tasaisemmin, kun on enemmän lihasta.

en mä sitä pelkää että musta liian lihaksikas ja iso tulisi, mutta pelkään vaan sitä että kaikki rasva lähtee treenatessa ja musta tulee sellainen joka on pelkkää lihasta ja nahkaa :-D

Älä sitä pelkää, kunhan vaan syöt riittävästi, niin se on täysi mahdottomuus.

Pelkosi on täysin aiheeton.

Ja aika ristiriitainen, haluaa jenkkakahvat pois mutta pelkää että kaikki rasva lähtee, olisipa tuo noin helppoa, että oikein väkisin pitäisi niistä rasvoista kiinni pitää.
Huom manuella, treeniä voi vähentää tai lopettaa heti kun alkaa näyttää liian rasvattomalta/lihaksikkaalta.

Back
Ylös Bottom