Kroppa ei halua lihota näköjään..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.youtube.com/watch?v=lN0pi2wwWSo
Mulla on sama "ongelma"...
Väitän koko ajan et syön iha helvetisti ja en liho,
vaikken syö paljoo paskaakaa ja alipainoa löytyy.
Tänää tajusin etten syö oikeesti ku jotai.. jotai.. jotai iha vitun vähän...
Rupesin tänään syömää kunnolla,
syön 650kcal enemmän mitä mun pitäis syödä tästä päivästä lähtien.
Parin viikon pääst alkaa sali ja rupeen kasvattaa massaa ihan tosissaan,
ja sillon rupeen varmaa syömään vielki enemmän,
joten vittu otat nyt lisää sitä pekonii sieltä kaapista ja syö!
(Hyvähä mun on sanoo, ikä:15 pituus:179cm aamu-paino:62kg?!?!?)
Joo, anyway,
just eat it...
Ja älä valita et syöt iha vitusti ja ettet jaksais muka enää,
aina sitä ruokaa jaksaa syödä,
pakko jaksaa.
Syö syö syö syö possu :P

Inspiroivaa musaa:

Kannattaa myös huomioida, että jos on kovin aktiivinen elämäntyyli (eli oot ulkona suuren osan päivästä) niin siinä kuluu paljon energiaa myös.

nää on just niin huvittavia:D mullekki moni kaveri sanonu että ei ne lihoo vaikka miten söis, vittu VARMASTI lihoo jos vaan syö reilusti yli oman kulutuksen:D Eli reilusti vaan ruokaa napaa ja jos ei ruoka maistu niin lisäprotskut sun muut käyttöön...

Mulla on kans tosi kova aineenvaihdunta, joka on geeneissä: Eno syö ku hevonen, mutta on silti laiha ku mikä. No, joku vuos sitten kun kävin ekoja kuukausia salilla niin aluks sitä massaa tuli siitä huolimatta noin 2kg/kuukaudessa. Ruokavalioon tietty lisäsin kananmunia, proteiinijauheita ja sen sellasta. Ei sitä rasvaa välttämättä tule, mutta lihasta luulisi tulevan kunhan syö tarpeeksi ja käy siellä salilla. :O

Jos en käy salilla ja elän normaalisti, joka sisältää pyöräilyä ja paljon syömistä, niin ei se paino muutu minnekkään. Tosin näin on varmaan monella muullakin (?).

Mulla on sama "ongelma"...
Väitän koko ajan et syön iha helvetisti ja en liho,
vaikken syö paljoo paskaakaa ja alipainoa löytyy.
Tänää tajusin etten syö oikeesti ku jotai.. jotai.. jotai iha vitun vähän...
Rupesin tänään syömää kunnolla,
syön 650kcal enemmän mitä mun pitäis syödä tästä päivästä lähtien.
Parin viikon pääst alkaa sali ja rupeen kasvattaa massaa ihan tosissaan,
ja sillon rupeen varmaa syömään vielki enemmän,
joten vittu otat nyt lisää sitä pekonii sieltä kaapista ja syö!
(Hyvähä mun on sanoo, ikä:15 pituus:179cm aamu-paino:62kg?!?!?)
Joo, anyway,
just eat it...
Ja älä valita et syöt iha vitusti ja ettet jaksais muka enää,
aina sitä ruokaa jaksaa syödä,
pakko jaksaa.
Syö syö syö syö possu :P

Inspiroivaa musaa:

:offtopic: Loistava biisi. :hyper:

Mulla on auttanut paljon se että ottaa päivälle muutamat vakioruoat alkuun. Mulla on esim aamulla ruisleipä tai puuro. Vaikka mulla ei tekisi yhtään mieli syödä, teen kuitenkin noi ruoat valmiiksi ja sitten ne alkaa jo maistua. Sitten illalla aina rahka marjojen kera, nam :D Sitten olen itse alkanut juomaan paljon vettä. Niin ja tärkein sääntöhän on ettei sitä nälkää saisi tulla. Mulla ei ole ollut pitkään aikaan nälän tunnetta ja niinhän siinä on käynyt että paino on lähtenyt nousemaan. Ei vaan saa luovuttaa eikä valittaa. Jos ei painoa tule, syy on hyvin yksinkertainen => liian vähän ruokaa. Ruokaa, ruokaa, ruokaa. Näin se nousee :thumbs:

Helppo se on teini-ikäsenä huuella, etten liho vaikka kuinka söisin. Kasvupyrähtely vie paljon energiaa ja muutenki ne kilot tuntuu karttavan vielä sillon ihan mukavasti. Sitten ku pääsee pikkuhiljaa parinkymmenen ikävuoden ohi, ni mikään ei oo helpompaa ko pitää pientä vararengasta tossa vattan kohilla :)

Ja lopuksi, aivan sama kuinka "laihoilla geeneillä" luulet olevasi varustettu, ala vetään palkkarin ja normi ruoan lisäksi lisää normiruokaa, pari kertaa päivässä 2 desiä weight gaineria ja muutama ruokalusikka rypsiöljyä ja tuu sitte jutteleen.

Itsellä kans ongelma saada painoa nousemaan. Pitää syödä epämukavan paljon, mikä ei taasen ole kivaa. Koko ajan niin täys olo, ja silti pitää ahdata lisää ruokaa. On myös hankalaa syödä 6-7 kertaa päivässä ja sovittaa päivän toimet ynnä liikunta mukaan. Pitäisi kuitenkin olla pari tuntia syömättä ennen liikuntaa.

Oliiviöljy onneksi auttaa saamaan kaloreita nopeasti.

Olipa inspiroivaa :)
Kappaleen vauhdittaman piti käydä hakemassa rahkaa ja öljyä kanan lisäksi. It doesnt matter what you have for lunch, just eat it

jos et syö kananmunia vielä, niin rupeehan ottamaan joka päivä jossain välissä 4 valkuaista ja 2 keltuaista varmasti auttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä näitä sikiää? Jos syöt tarpeeksi, niin aivan varmasti paino nousee. Toinen juttu sitten tuleeko se paino lihana vai fläsänä...

Joo,
syöt vaan,
oon lihonu täs viikon aikan melkee 2 kiloo aamu-painoo...
Oon vaa syöny iha helvetisti,
kyl se tuottaa tulosta :P

Minäkin olen niitä 'läpipaskojia' joka sanoi että voi syödä mitä tahansa lihomatta. No nyt puolitoista viikkoa olen jatkuvasti jotain mussuttanut vaikka nälkä ei olisikaan. Kaikki poppakonstit käytössä mitä täältä olen lukenut niin alkoi sitä painoa tulla; 2-3 kiloa lisäystä on kait hyvä tulos puolessatoista viikossa. Hieman skeptinen olen puntarin tarkkuudesta.. Jenkkakahvat ei ole ainakaan suurentuneet :dance:
EDIT: Ja ihan kotiruualla ilman minkäänlaisia lisiä.

Ei voi olla totta..olen nukkunut muutaman yön huonommin ja paino tippunu mlekein 2kg..Miks hitossa se lisääminen on 10 kertaa vaikempaa kun menetttäminein

Minäkin olen niitä 'läpipaskojia' joka sanoi että voi syödä mitä tahansa lihomatta. No nyt puolitoista viikkoa olen jatkuvasti jotain mussuttanut vaikka nälkä ei olisikaan. Kaikki poppakonstit käytössä mitä täältä olen lukenut niin alkoi sitä painoa tulla; 2-3 kiloa lisäystä on kait hyvä tulos puolessatoista viikossa. Hieman skeptinen olen puntarin tarkkuudesta.. Jenkkakahvat ei ole ainakaan suurentuneet :dance:
EDIT: Ja ihan kotiruualla ilman minkäänlaisia lisiä.

Merkkaappa kaikki päivän aikana syömäsi ruoat ylös. Sitten lasket kalorit vaikka www.kalorilaskuri.fi. Tämä siis sillaisesta päivästä jolloin yrität bulkata kotiruoalla. Jos kaloreita ei vaan tule tarpeeksi (ja tarpeeksi, ei välttämättä aktiiviselle nuorelle miehelle oli mikään 3000kcal päivässä, vaan esim 4000kcal tai 5000kcal, riippuen päivästä), niin ei kasvamista voi tapahtua.

vielä 4 kuukautta sitten itsekkin ajattelin, että en mä liho vaikka syön mitä ja pitikin paikkaasan mutta söin vaan 4 kertaa päivässä. Heti kun rupesin käymään salilla ja syömään 6 kertaa päivässä kunnolla, niin rupeshan sitä painoo tulemaan.

Merkkaappa kaikki päivän aikana syömäsi ruoat ylös. Sitten lasket kalorit vaikka www.kalorilaskuri.fi. Tämä siis sillaisesta päivästä jolloin yrität bulkata kotiruoalla. Jos kaloreita ei vaan tule tarpeeksi (ja tarpeeksi, ei välttämättä aktiiviselle nuorelle miehelle oli mikään 3000kcal päivässä, vaan esim 4000kcal tai 5000kcal, riippuen päivästä), niin ei kasvamista voi tapahtua.
Siis minähän juuri kerroin (epäselvästi ilmeisesti), että olin näitä "en liho vaikka syön hurjasti" ihmisiä. Nyt tämän puolentoista viikon aikana on tajunnut sen, että ennen ei tullut vaan syötyä vaan tarpeeksi ;) Nyt syön tarpeeksi ja tulosta tulee.

Siis minähän juuri kerroin (epäselvästi ilmeisesti), että olin näitä "en liho vaikka syön hurjasti" ihmisiä. Nyt tämän puolentoista viikon aikana on tajunnut sen, että ennen ei tullut vaan syötyä vaan tarpeeksi ;) Nyt syön tarpeeksi ja tulosta tulee.

Joo sori huono quote :)

Millä saisi ruokahalun paremmaksi kun ei sitä vaan pysty enempäänsä syömään. :urjo: Otan palkkarin ja illalla protskut sekä lisään oliiviöljyä tujauksen näihin, maitoa menee se litra päivässä eikä näilläkään konsteilla tunnu saavan painoa kertymään. ikääkin jo senverran että on kasvuajat ollu ja menny

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom