Ostin tänään oman domainin kristinuskoa käsitteleville sivuilleni. Sivujen osoite on:
http://www.kristinusko.info/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

gotto sanoi:Tää on taas nyt näitä juttuja, huoh. Hauskaa sinänsä, että kaveri oli ...rjata tv:t, radiot ja pesukoneet. :rolleyes:
Jakob sanoi:![]()
Kyllä. Itse olen huomannut, että jos tietokoneista ymmärtää jotain, niin välittömästi pitää osata korjata tv:t, radiot ja pesukoneet.![]()
Ande sanoi:Meidän isä on tietokoneinsinööri, tosin lopputyö DI:ksi kohta valmis. Hänen opintoihinsa kuului aikanaan myös sähköoppia jne. Hän on meillä korjannut lähes kaiken elektroniikan. Avannut esim pesukoneen, kattonu mikä paskana, tilanu uuden osan ja korjannu. Myös mun elektroniikkalelut korjasi kun olin pieni.
Aikanaan, kun taloa rakensimme, niin hän sanoi sähkömiehille kuinka haluaa valojen toimivan. Siis vahtijussi, ja kytkimet ja mitä tapahtuu jos näin ja tekee noin jne. Sähkömiehet sanoi, ettei niin voi tehdä. Isä piirsi niille kytkentäkaavion, ja sitten ne teki sen niin.
btw, mun monitori hajosi kerran. Hän avasi sen, korjasi tuon napin, mutta koska siellä oli muutakin vikaa, niin vei sen ammattilaiselle.
Että hän ymmärtää tietokoneista, mutta ymmärtää myös sähköstä, elektroniikasta ja piirilevyistä. Hän muistaa edelleen esim lukion pitkän matikan ja fysiikan. Kemiaa ei niin paljoa, mutta perusteet kumminkin.
Hän siis tietää kuinka mikäkin asia toimii, niin en ymmärrä miksei hän voisi itse niitä korjata, joita pystyy.
.p.s. Kauan sitten meillä oli vanha mitsubishi. Hän purki sen niin pieniin osiin kuin mahdollista. Hulsi, ja kokosi uudestaan. Hyvin toimi, eikä katsastuksessa ollut moitittavaa.
JuhazOne sanoi:Ostin tänään oman domainin kristinuskoa käsitteleville sivuilleni. Sivujen osoite on:
kummajainen sanoi:Oho! Isäs on kyllä kätevä kaveri. Hyvin on teoria ja käytäntö hallussa.![]()
Pulla sanoi:Hmmm... raamatussa tai jossain muussa opuksessa muistaakseni sanotaan etta Jumala on kaikkivoiva. Ala-asteella kaverini jumiutti opettajan kysymalla seuraavan kysymyksen: "Miten Jumala voisi olla kaikkivoiva? Silloinhan han pystyisi luomaan esim. niin suuren kiven ettei han pystyisi sita nostamaan. Koska han ei pysty sita nostamaan niin silloin han ei ole kaikkivoiva. Jos taas han ei pysty niin isoa kivea luomaan niin taaskaan han ei ole kaikkivoiva."
(meitsihan on selkea tautologian uhri! :D)
No mutta kuitenkin, onhan raamattu pullollaan noita paradokseja ja kaikkea muuta kakkaa. Pakkiksellakin ylistetty Tony Halme joskus kysyi, etta "Jos Jumala on niin hieno hemmo kun hanesta kirjotetaan niin miksi maailmassa on 2 vuotiaita lapsia joilla on syopa? He eivat varmasti ole tehneet kenellekaan pahaa."
Mutta olkoon tama mun korsi tahan loputtomaan kekoon. :D
Voisiko kaikkivoipa Jumala vähentää omia voimiaan niin paljon, ettei jaksa nostaa? Silti myöhemmin kaikkivoipana palauttaa voimansa jos haluaa? Ja miten hän on voinut olla aina olemassa? Aina, ei ole ikinä tullut mistään, vaan on aina ollut. Se vasta ihme mysteeri onkin, mutta joku on joskus sanonut, että Jumala on niin ihmeellinen, ettei kaikki asiat siitä maanpäällisille ihmisille valkene. Tiedä sitten... :/Hmmm... raamatussa tai jossain muussa opuksessa muistaakseni sanotaan etta Jumala on kaikkivoiva. Ala-asteella kaverini jumiutti opettajan kysymalla seuraavan kysymyksen: "Miten Jumala voisi olla kaikkivoiva? Silloinhan han pystyisi luomaan esim. niin suuren kiven ettei han pystyisi sita nostamaan. Koska han ei pysty sita nostamaan niin silloin han ei ole kaikkivoiva. Jos taas han ei pysty niin isoa kivea luomaan niin taaskaan han ei ole kaikkivoiva."
Taitaa vaan olla niin, että harva ihminen keksii omasta päästään jotain kristinuskon tapaista. Luulevat siis että kaikki joutuvat helvettiin, jos niille ei kerrota "totuutta". Toki 95% sekä uskovaisista että ei-uskovaisista on ihan ok tyyppejä jotka eivät paheksu muiden uskontoa/ateismia.N.O.Kummonen sanoi:Miksi uskonto on aina sellainen asia, minkä tiimoilta pitää omia ideoita tuputtaa suureen ääneen muille. Loppujen lopuksi uskoi henkilö tai ei niin eikö kyse ole omasta ajattelutavasta.
Pulla sanoi:Hmmm... raamatussa tai jossain muussa opuksessa muistaakseni sanotaan etta Jumala on kaikkivoiva. Ala-asteella kaverini jumiutti opettajan kysymalla seuraavan kysymyksen: "Miten Jumala voisi olla kaikkivoiva? Silloinhan han pystyisi luomaan esim. niin suuren kiven ettei han pystyisi sita nostamaan. Koska han ei pysty sita nostamaan niin silloin han ei ole kaikkivoiva. Jos taas han ei pysty niin isoa kivea luomaan niin taaskaan han ei ole kaikkivoiva."
JuhazOne sanoi:Sääli, että joku on antanut minulle kielteistä palautetta linkistäni ("mee vittuun mainostamaan uskontoas")..

Kusimato sanoi:Mssäs näin sanotaan?![]()
JuhazOne sanoi:Sääli, että joku on antanut minulle kielteistä palautetta linkistäni ("mee vittuun mainostamaan uskontoas"). Ihmettelen vain, miten niin mainostan uskontoani. Sivuillanihan on huomattavasti enemmän kritiikkiä kristinuskoa vastaan kuin puolesta.
Dragon sanoi:Hyvät sivut mun mielestä. Palautteen laittaja on tuskin edes katsonut mitä urlin takana on.