Kreatiinista vatsavaivoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NOxY
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt 2 vuorokautta olen vetänyt kreatiinitankkausta, 20g/d, ekaa kertaa kokeilen. Pari tuntia ihan ensimmäisestä annoksesta alkoi vatsassa, pallean alueella, tuntumaan pientä turvotusta. Nyt 2 vrk mennyt ja on vatsa hieman pallean kohalta turvoksissa ja palleaa kun painaa tuntuu pientä kipua. Olo on kuin ylitäyteen syöneenä, mutta ihan koko ajan, vaikka ois nälkä.

Kannattaisikohan lopettaa? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla Fastin kreatiini teki vastaavaa. Vaihdoin merkkiä eikä enää vatsa kipeydy. En jatkanut syömistä vaivojen ilmestymisen jälkeen. Turha sitä on itseään rääkätä.

Joskus tuota tankkausta kokeilin melko massiivisilla määrillä, eikä kokemus miellyttänyt. Janotti koko ajan aivan tolkuttomasti, minkä seurauksena vatsa oli jatkuvasti halkeamispisteessä. Se oli kuitenkin pieni riesa verrattuna siihen maailmanlopun ripuliin, jonka sain. Toista viikkoa perse vuoti verta. Sattuu vieläkin tapausta muistellessa.

Kuulostaa lupaavalta. No, aattelin kokeilla viel pari päivää ja kattoo miten homma etenee. Jos tää nyt ois vaa jotai alkukankeutta :D

Itellä oli kans konseptit sekasin vähän aikaa ekan kerran sitä maistelin... Mut kyl se kroppa siihen tottui ja enää ei aiheuta mitää ongelmii..

Itellä ei o ollu mitään ongelmii ku en pitäny lataus jaksoa, vaan alotin suoraan 10g:n päiväannoksella ja 5 päivän jälkeen tiputin viiten grammaan päivässä.

Mulla tuo fastin kreatiini aiheuttaa kans melko äkäisiä vatsakipuja. Ihan ku ois suuren kiven syöny :( muiden valmistajien monohydraattia en ole vielä kokeillu. pyruvaattia kyllä, mutta sillä heitin vesilintua

Tankkaaminen pitäisi ehdottomasti tehdä vaikka 5g 4krt päivässä eikä 20g kerta-annosta. Siitä saa kyllä varmasti vatsakivut jos on herkkävatsainen. Jos ei monohydraattia siedä niin kannattaa kokeilla kolmitehokreatiinia mikä ei vaadi tankkausta

Mulla oli kans aikaisemmin kaikennäköistä pääkipua,löysää paskaa yms.Hauskaa kun tein tankkauksia erimerkkisillä kreatiineilla.Pitkään pidin taukoa,kunnes sattui silmiin mainos "markkinoiden puhtaimmasta kreatiinista",eli X-treamen jauhosta.Ostin sitten purkin ja tankkailin ilman mitään ongelmia.Enää en muuta merkkiä osta.

Nyt en tajuu. Ostin Fastin kreatiinia just pari tuntii sitten ekaa kertaa.
Nohh..En tajua vaan sitä että porukka vetää 20g päivässä kreatiinia, ja tässä purkin kyljessä lukee näin: "2g jauhetta sekoitetaan kerran päivässä 3-5 dl:aan hiilihydraattipitoista nestettä. Annostusta ei saa ylittää." Eiks 20g o liian paljon päivälle, vai? :) Kertokaa alottelijalle että oonko nytten älynnyt ihan oikein....Aikomus ois vaan vetää malton kanssa teelusikallinen päivässä treenin jälkeen ruoan kanssa.

Yeeh

Käyttöohje:
Kreatiinin käyttö aloitetaan 5 päivän latausjaksolla, jonka aikana kreatiinia käytetään 20 g päivässä.

Ota 5 g ennen aamiaista, ennen harjoittelua, harjoittelun jälkeen ja päivän viimeisellä aterialla.

Latausjakson jälkeen siirrytään 5-6 viikon ylläpitojaksoon, jonka aikana kreatiinia käytetään 5-10 g päivässä.

Ylläpitojaksoa seuraa 2-4 viikon tauko kreatiinin käytöstä.

Tollaset ohjeet meitsi sai fastin creatinen mukana.

Ite toista päivää vedän.. ei oo mulla ainakaan minkään näkösiä vatsaongelmia, vaan itseasiassa parantu vatsaku ennen vedin mass2 + muscle+ salin jälkeen.

Eli nyt vedän Creatinee ja Mass2

Tankkaaminen pitäisi ehdottomasti tehdä vaikka 5g 4krt päivässä eikä 20g kerta-annosta. Siitä saa kyllä varmasti vatsakivut jos on herkkävatsainen. Jos ei monohydraattia siedä niin kannattaa kokeilla kolmitehokreatiinia mikä ei vaadi tankkausta

Tosiaan sanoin kyllä ekassa viestissäni, että 20g/d, en kyllä tarkottanu, että yhellä kertaa. 4 kertaa päivässä se 5g:n satsi tuli sillon nautittua.

Itsellä ei ainakaan minkäänlaisia oireita tullut edes latausjaksolla (20g/d), nyt menossa 10g/d eikä vieläkään. Ainoa ero mitä olen huomannut - että kusella saa juosta kokoajan.

he he kerran oli saamarin kiire kouluun ja söin äkkiä aamupalan , ja aloin tehä nopeesti protsku juoman ja kun olin lataus jaksolla niin olisi pitänyt vetää 4X5g , kiiressä vedin koko 20 g kerrallaan , puolen tunnin päästä istuin linja-autossa , mahassa kiersi ihan vitusti ja oksetti .

Itellä tullut jonkinasteista oiretta nyt kun aloitin uuden kuurin. Eroa edelliseen on juurikin siinä että ennen inttiä käytin säännöllisesti ja pienissä määrin, 6kk tauko ja nyt juuri tankkausvaiheen aloittaneena kerta-annostus on ollut se 10g kaksi kertaa päivässä. Eiköhän tästä tokene kun tottuu taas, ja "jakaa jauhot" sopivimpiin määriin ;D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom