Kreatiinista ja glutamiinista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kkc
  • Aloitettu Aloitettu

Kkc

Ikä
35
Kuinka monta minuuttia ennen harjoutusta kannattaa vetästä kreatiini ja glutamiini naamariin?
Toisen satsin vedän heti harjoutuksen jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kreasta tuskin on paskaakaan hyötyä juuri ennen treeniä vedettynä. Eli ota vaikka krea aamulla ja gluta 30min ennen treeniä...

Juu ei kreatiinia mielstäni ennen treeniä kannata ottaa..
+1h ainakin..Paras varmaan aamulla tyhjään mahaan (koska silloin elimistö hyödyntää kaiken ravinnon parhaiten)

Riipuen hieman kreatiinista, tavan monohydraatti aamulla ja heti palkkarissa. Mutta jos jotain trimatrix/v12 ottaa niin 30min ennen treeniä ja aamulla(itse saan paremman hyödyn v12 ja vastaavista kuin tavan kreasta.)
Glutamiinin ottaisin 30min ennen treeniä, heti jälkeen ja ehkä iltaproden kanssa kun käyn nukkumaan.

Siis käytän kreatiinimonohydraattia,otan joka päivä sitä 10g joten aamulla 5g ja treenin jälkeen toinen 5g?
Vai?

Kkc sanoi:
Siis käytän kreatiinimonohydraattia,otan joka päivä sitä 10g joten aamulla 5g ja treenin jälkeen toinen 5g?
Vai?

Esimerkiks. Glutamiinin hyödyt sulle on ehkä niin ja näin, ehkä jos et niukkahiilaridieetillä ole tai muuta niin sijoittaisin sen rahan ehkä muuhun.

Täytyykö muuten kun kreatiinin käytön aloittaa uudelleen, esim. 4 viikon käytön ja 4 viikon tauon jälkeen, jälleen suorittaa se 4-kertainen tankkausvaihe vai otetaanko vain 5g päivässä koko uuden jakson ajan?

jjuuhhaa sanoi:
Täytyykö muuten kun kreatiinin käytön aloittaa uudelleen, esim. 4 viikon käytön ja 4 viikon tauon jälkeen, jälleen suorittaa se 4-kertainen tankkausvaihe vai otetaanko vain 5g päivässä koko uuden jakson ajan?

Vähiten ehkä päänvaivaa on jos käytät tuon 5g jatkuvasti. Tästä on joku toista mieltä mutta sou not.

muffy sanoi:
Vähiten ehkä päänvaivaa on jos käytät tuon 5g jatkuvasti. Tästä on joku toista mieltä mutta sou not.

Minä olen ainakin samaa mieltä kanssasi ja myös moni muu täällä. Kannattaa vähän jokasen testailla mikä itellä tuntuu toimivan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom