Kreatiinin ylläpitojakso?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Misä vaiheessa päivää yleensä otatte kreatiinin tuon ylläpitojakson aikana?siis sen 10 grammaa?Jaatteko sen vielä kahteen osaan vai otatteko kerralla?ja sitten kuinka pitkä tuo ylläpitojakso täytyy olla?

Ylläpitoon riittää kyllä 5-7g/pvä. Itse käytän sitä n.7g päivässä läpi vuoden ilman tankkausta. Aina kilon purkin loppuessa pidän 1-2 kk tauon. Käytännössä pirun helppoa.

Minä ainakin olen jakanut sen kahteen osaan, eli yleensä olen ottanut aamulla sekä illalla. Tosin treenipäivinä tietenkin ennen treeniä ja treenin jälkeen. :)

Lepopäivinä en ota lainkaan, ihan käytännön syistä... On vaan muotoutunut sellanen rutiini, että ennen reeniä 5g ja reenin jälkeen palkkarissa 5g... Sillon tulee keskimäärin toi 7g päivässä, eikä sillä oo väliä, vaikkei sitä ihan joka päivä saisikaan, kunhan sitä vaan tulee jatkusvasti melko säännöllisesti...

Uusimmassa Body-lehdessä oli Pauliina Taluksen artikkeli kreatiinista, jossa hän sanoi, että kreatiinia vois käyttää ihan ympäri vuoden kuten tälläkin palstalla monet tekee. Se, mitä sanotaan, et kreatiinin teho häviää, on vähän turha väitä. Teho on sitä, että voimat lisääntyy, eikä se teho häviä, vaan se ero kun ei käytä kreaa/käyttää sit vaan jää pysyväksi. Ja kun kreavarastot on täynnä on lihaksissa enemmän nestettä ja energiaa -> treeni kulkee. Kannattaa lukea artikkeli.

-Pva- sanoi:
Minä ainakin olen jakanut sen kahteen osaan, eli yleensä olen ottanut aamulla sekä illalla. Tosin treenipäivinä tietenkin ennen treeniä ja treenin jälkeen. :)
Näin minäkin teen ylläpidon aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom