Kreatiinin tulosvaikutus?

Pakko sanoa, että ei mulla ainakaan kreatiinin vaikutus heikkene vaikka sitä käyttäisi kuinka pitkiä aikoja putkeen. Nyt 6kk yhteenmenoon käyttäneenä voin sanoa, että edelleen potkii ja pöhisee. Viimestään ~2vk päästä asia varmistuu, kun lopetan (purkki tyhjä) kreatiinin käytön muutamaksi viikoksi. Olen 100% varma, että pari toistoa lähtee kaikista sarjoista, sekä lihakset 'kiristyy' ja hieman tyhjenee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kreatiini parantaa ihan varmasti maksimiykköstä. On vain semmoisia ihmisiä, jotka ei osaa kreatiinia käyttää oikein. Eli sehän ei vaikuta heti. Itselläni kestää 2 vkoa ennen kuin alkaa potkia. Ja otan sillain 5g kerralla, 4 kertaa päivässä kun tankkaan. Vettä pitää juoda todella paljon.

Eilen aloitin uuden tankkausjakson. Voin kertoa kuinka vaikuttaa tällä kertaa. Minullahan oli se 10 vuotta treenitaustaa, joten tulokset ei ainakaan ole aloittelijan nopeita nousuja.

Panostan tällä hetkellä penkkiin, jossa sain 122.5kg viime "syklissä" (silloin ei ollut kreatiini päällä). Parin viikon päästä kokeilen uudestaan ja sitten lasken parannusprosentin ykköseen. Olen ihan varma, että nousee.

strike sanoi:
Pakko sanoa, että ei mulla ainakaan kreatiinin vaikutus heikkene vaikka sitä käyttäisi kuinka pitkiä aikoja putkeen. Nyt 6kk yhteenmenoon käyttäneenä voin sanoa, että edelleen potkii ja pöhisee. Viimestään ~2vk päästä asia varmistuu, kun lopetan (purkki tyhjä) kreatiinin käytön muutamaksi viikoksi. Olen 100% varma, että pari toistoa lähtee kaikista sarjoista, sekä lihakset 'kiristyy' ja hieman tyhjenee.

Ihan samaan tulokseen oon minäkin päätynyt. Ja nyt otankin sen aina palautusjuomassa ja en pidä ainakaan toistaseksi mitään taukoja.

No nyt ollut kymmenisen päivää ilman kreaa, ja ei oikein kyllä mennyt nappiin tänään salilla. (esim eka sarja: Oletettu helppo kutonen olikin vaikea vitonen :() En tiedä sitten johtuiko vapun "väsymyksestä" vai kreasta. Joka tapauksessa palaan takaisin krean käyttöön. Halpaa huvia.

Itse aloitin 21.4.04 krean oton ensimmäistä kertaa ja vedin sen 5pv:n tankkauksen ja sen jälkeen olen otellut 5-10g/pv palautusjuoman yhteydessä. Samalla kun aloitin krean käytön aloin myös juomaan palautusjuomaa treenin jälkeen ja nyt viime päivinä olen ottanut sitä vähäsen myös ennen treeniä (ja tämä ennen treeniä ottaminen on kyllä tuonut puhtia treeniin).

En sitten tiedä kumpi tässä potkii enemmän, krea vaiko tuo juoma, mutta kyllä se treeni on lähtenyt parempaan suuntaan. Penkki on ainoa liike mistä tiedän maksimini ja se on nyt noussut tuosta tankkauksen alusta lähtien n. 7,5-10kg (92,5-95kg --> 102,5kg). Oma paino on myös noussut parilla kilolla (72-74kg --> 75-76kg).

Sarjakestävyyden olen todennut kasvavan ainakin hauksia ja ojentajia tehtäessä. Myöskin kyykyssä olen pystynyt nostamaan painoja ja tekemään pidempää sarjaa. Muista on paha mennä sanomaan kun vaihdoin noihin samoihin aikoihin liikkeitä ohjelmassa.

EDIT: Niin ja olen treenaillut kunnolla nyt semmoiset 1,5-2v ja se nopea alkukehitys on kyllä ollutta ja mennyttä. Viime kesänä oli vähän taukoa ja se laski tuloksia, mutta nyt ollaan melkeen samoissa lukemissa.

Jewgeni sanoi:
Minulle kreasta ei ollut mitään apua...
Joihinkin ihmisiin normaali kreatiini monohydraatti ei joistain syistä toimi.....silloin jos mielenkiintoa ja halua löytyy voi kokeilla astetta parempaa kreatiini valmistetta creatine malatea jonka imeytyvyys on toista luokkaa kuin monohydraatin.

Milloin muuten olette huomanneet sen nesteen tuoman painon nousun? Söin tuossa juuri loppuun 300g fastin pönikän ja aloituksen jälkeen (viikko?) näkyi joku 1kg nousu omassa painossa. MUTTA nyt kun purkki loppui, paino nousi noin 2kg!? Sattumaako? En ole millään bulkilla, syömiset on kuten kreatiinin aikana. Vai oliko niin, että kreatiini saavutti juuri 'huipputehonsa' ennekuin loppui? Puntilla on ollut koko aika nousujohteista ja lopetuksen jälkeen ei vielä ole mitään taantumaa, päinvastoin.

Suositut

Back
Ylös Bottom