Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Windir sanoi:Nakkaan suuhun ja juon vettä päälle.
Taby sanoi:Lusikalla suuhun, vettä perään ja molskista sanoi eemeli, sinne meni.
Itsekkin vedän aivan samalla tavalla. Aluksi maistu pikkusen pesuaineelta, mutta kyllä siihen tottu.desinverran vettä lasiin, kreat sinne, pyöräyttää vähän kierrettä lasiin ja siitä ykkösellä huiviin
Timba79 sanoi:Palautusjuomassa menee mulla. Ei luonnollisestikaan edes huomaa että se krea siellä joukossa on.
HC76 sanoi:Käytätkö siis pelkästään palautusjuoman yhteydessä, eli treenipäivinä?
Itekki ajatellu ottaa tuon kreatiinin mukaan. Onko riittävää käyttää ainoastaan treenipäivinä? Onhan tuossa käyttämässäni Fastin Muscle+ kreatiinia mutta aika vähän vissiin kuitenkin. (?)
HC76 sanoi:Käytätkö siis pelkästään palautusjuoman yhteydessä, eli treenipäivinä?
Itekki ajatellu ottaa tuon kreatiinin mukaan. Onko riittävää käyttää ainoastaan treenipäivinä? Onhan tuossa käyttämässäni Fastin Muscle+ kreatiinia mutta aika vähän vissiin kuitenkin. (?)
iso_niz sanoi:eikös siinä tankkausvaiheessa pidä ottaa n.20-40g 2-3 viikon ajan ja sitten 5-20g siitä etiäppäin?
Ilecules sanoi:ehdottomasti kannattaa laittaa ekana se kreajauhe suuhun ja ottaa sen jälkeen vettä tai mehua perään, näin menee mahdollisimman vähän ainetta hukkaan. Itse olen huomannut jos alkaa lutraamaan veteen tms. tuota kreatiinia niin sitä tuppaa aina jäämään sinne lasin pinnalle kun olet juonut nesteen. Eikä kreatiinimonohydraatti ainakaan maistu mun suussa pahalle.
Timba79 sanoi:Kierrettä siihen nesteeseen enne suuhun kumoamista. Ja jos ei ekalla kerralla mene alas, niin sitten desi vettä, kierre ja uudelleen. Ei se niin vaikeeta voi olla.
Ilecules sanoi:Ei olekkaan. Mutta kun helpommallakin voi päästä.
Itse ainakin joudun ottamaan lähemmäs viisi huikkaa että saan tuolla tekniikalla kaiken krean huuhdottua, vaikka kuin yrittäisi laittaa jauheen kiertämään.