Kreatiinin maustaminen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mitään henkilökohtaista, mutta melkeinpä hame pitäis ostaa jos ei saa alas tuota kreatiini määrää ilman erinäisiä konsteja...:whip:

Tyhmiä kysymyksiä kyselette, perkele. Lasillinen vettä ja kreat sekaan, ei siin mee ku muutama sekuntti ni on drinkki kurkusta alas niin ei oo paskankaa välii et miltä se maistuu. Eikä se kyl oikeesti milleen maistukaan. Toinen vaihtoehto on että laitat sen lasilliseen mehua.

Niin kuin muutamat muutkin tekevät, itse heitän kreatiinin lusikasta suuhun ja huuhtelen alas millä milloinkin. Ihan turhaa sekoitella mihinkään juomiin ensin jos samantien nauttii. Eipähän ainakaan jää mitään lasin pohjalle pyörimään.

Nostellaampa ylös.

Olen huomannut että pelkästään veteen sekoitettuna ei crea tahdo helpolla liueta(ei ollenkaan) merkistä riippuen. Havaitsin pari päivää sitten että kuumaanhan se sekoittuu mainiosti :) Olen tästä lähin sen sekoitellut teehen eikä se makua muuta mihinkään suuntaan :) Liukenee täysin.

viinan sekaan, siiä tuo inha maku tuskin puskee läpi.

Jos kreatiini on jonkun mielestä pahaa, arginiinia ei ainakaan kannata edes yrittää :rolleyes:

Joku kaverikin valitti joskus että maistuu pahalle...ei voi kyl tajuta, kun ite ei maista kreassa yhtään mitään...mun mielestä arginiinikin uppoo ihan hyvin lusikasta suoraan suuhun ja tilkka vettä perään :)

Kirjoitin saman muutama minuutti sitte toiseen threadiin: laitat vaan lusikalla sen 5g kreaa sellaisenaan suuhun, ja huuhdot vaikka mehulla alas. Tälleen olen ite vedellyt ja tulen vetelemään jatkossakin. Ei ole paha ollenkaan, kun kreatiini ei maistu milleen. Mut tietty puol desii vettä on aika vähän. Ekoja kertoja kun otin kreaa, sekoitin reiluun kahteen desiin, mutta sitten tajusin että on helpompikin tapa.(tuo yllä mainittu)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom