kreatiinin ja glutamiinin "parempi" hyödyntäminen

oon käyttänyt salitreenin jälkeen recon2:n kanssa 5-7g glutamiinia ja 5-7g kreatiinia. aattelin nyt lisätä mukaan vielä dextron, koska luin että se parantaisi glutamiinin ja kreatiinin imeytymistä huomattavasti.
luin myös että ilman krean tankkausjaksoa voi päästä samaan tulokseen ottamalla tuon 5-7g treenin jälkeen.:rolleyes:

mitä mieltä olette?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon käyttänyt salitreenin jälkeen recon2:n kanssa 5-7g glutamiinia ja 5-7g kreatiinia. aattelin nyt lisätä mukaan vielä dextron, koska luin että se parantaisi glutamiinin ja kreatiinin imeytymistä huomattavasti.
luin myös että ilman krean tankkausjaksoa voi päästä samaan tulokseen ottamalla tuon 5-7g treenin jälkeen.:rolleyes:

mitä mieltä olette?
No ei sun nyt enää Reco2:n lisäksi nauttia dextroa, kun muutenkin kyseinen jauhe sisältää 60% hiilareita! Kyllä se insuliinipiikki pitäisi tuolla jauheella tulla muutenkin.

Äääääääää ei nyt ihan kaikesta tarvii uutta theardia tehä;) tuonkin olisi voinut kysyä aloittelioiden osiolla peruskysymyksissä. Ja ei mitää dextroa enään recon lisäks. Recossa 60%hiilareita jo valmiiks. Ihan riittävä setti toi reco+gluta ja krea. Millonkohan musta on tämmäne foorumipoliisi tullu:rock:

ok kiitti :) mitäs mieltä ootte tosta krean tankkauksesta, että tarvitaanko sitä ollenkaan vai riittääkö tuo 5-7g per päivä?

No ite ainaki oon ottanu sen teelusikallisen ennen treeniä veden kanssa ja sitte palkkarissa treenin jälkeen. Eli siis riittää että otat vain treenipäivinä.

jokapäiväisenä annoksena ei ole mitään haittaa. mielummin kannattaa käyttää silti latausjaksolla, jolloin menee kreatiini parempaan tarkoitukseen. Latausjakson idehan on täyttää kehon kreatiinivarasto, jolloin sinä aikana kun pidetään taukoa aineesta keho kuluttaa tätä varastoa. Jatkuvasti otettuna varastot ovat jatkuvasti täynnä, eikä keho pysty hyödyntämään kaikkea saamaansa jauhetta.. Tosin esim. 5:llä grammalla päivässä ei tätä välttämättä tapahdu? joku viisaampi voisi ehkä vastata tähän. Ehkäpä latausjakson "kreatiinipiikki" voisi jopa kiihdyttää kasvua(täysin päästä heitetty mielipide)..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom