Kreatiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Kreatiinipyruvaatti suositellaan otettavaksi 45 min ennen treeniä ja olen itse tottunut juomaan myös vihreää teetä noin 45 min ennen treeniä, joten haluaisinkin nyt tietää, että vähentääkö teen juonti tässä yhteydessä kreatiinin vaikutusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse nautin pyruvaattia juuri herättyäni ennen aamupalaa. Potki se sillainkin :D

kofeinii saattaa heikentää krean imeytymistä.

En usko mihinkään noihin.
Kofeiini kun poistaa nesteitä niin kreatiini(monohydraatti) varastoi- siksi niitä jotkut välttää yhdessä... Mutta en oo huomannu vaikutusta. Kahvit ja kreat uppoavat samalla.

Ja puryvaatti on aina puryvaatti, toimii vaikka joisit viinaa sen kanssa samalla.;) Paras tuote mitä on keksitty sitten palkkarin :thumbs:
Jauhot suuhun ja vettä päälle!!1! :kuola:

Yhtä#Hauista sanoi:
En usko mihinkään noihin.
Kofeiini kun poistaa nesteitä niin kreatiini(monohydraatti) varastoi- siksi niitä jotkut välttää yhdessä... Mutta en oo huomannu vaikutusta. Kahvit ja kreat uppoavat samalla.

Ja puryvaatti on aina puryvaatti, toimii vaikka joisit viinaa sen kanssa samalla.;) Paras tuote mitä on keksitty sitten palkkarin :thumbs:
Jauhot suuhun ja vettä päälle!!1! :kuola:

Tuossa finmaxin lehtistä luin että kofeiini saattaa heikentää kreatiinin imeytymistä, saattaa vaikuttaa tai olla vaikuttamatta.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=41694&highlight=kofeiini

Tässä olisi tämä oma "creastack"- ketju jossa on mielestäni ihan fiksua keskustelua kofeiinin vaikutuksesta kreatiiniin ja myös muutamia linkkejä edelleen aiheeseen... muutamia perusteltujakin pointteja... Kannattaa aina hieman tutkia aihetta kuin eihetta ennen kun alkaa hutkimaan summassa.

Eikä ainakaan kannata uskoa ihan kaikkea mitä ensimmäisenä näkee kirjoitettavan jossakin!

Yksi kysymys kreatiinista, kun otan sen 5g päivässä niin kannattaako treeni päivänä ottaa ennen vai jälkeen treenin? Kummasta enemmän hyötyä?

Mömmö sanoi:
Yksi kysymys kreatiinista, kun otan sen 5g päivässä niin kannattaako treeni päivänä ottaa ennen vai jälkeen treenin? Kummasta enemmän hyötyä?

Jälkeen, palkkarissa.

oon ottanu puolet ennen puolet jälkeen treenin. enkä huomannut mitään eroa siihen systeemiin että otan milloin muistaa.

jos käyttää monohydraattia palkkarissa niin saako kaiken hyödyn irti kun palkkaria ei vedetä yleensä edes joka päivä eikä kukaan tankkausvaihettakaan pidä palkkarilla vetämällä esim 400g palkkaria päivässä saadaksen sen 20g kreaa jos siis valmispalkkarista kyse jossa yleensä toi 5g kreaa per 100 grammaa? vai toimiiko ilman tankkaustakin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom