Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mupa sanoi:onko nuo tankkaus sun muut vaiheet tarpeellisia krean kanssa?
ajattelin jos ottaisi vain tee lusikallisen palkkarii?
keijo s sanoi:Kreaa vedetään ihan summittaisesti sen verran ettei mene maha sekaisin. Päivä sinne tai tänne ei haittaa. Useimmat potarit vetää kreaa jatkuvalla syötöllä, ei sillä mitään kiertoja kannata alkaa syklittämään.
keijo s sanoi:Kreaa vedetään ihan summittaisesti sen verran ettei mene maha sekaisin. Päivä sinne tai tänne ei haittaa. Useimmat potarit vetää kreaa jatkuvalla syötöllä, ei sillä mitään kiertoja kannata alkaa syklittämään.
Timba79 sanoi:Samaa mieltä. Palkkarissa mulla menee kreat, eli joka toinen päivä suurinpiirtein. Jos tulee useamman päivän tauko, niin nappaan kreaa vaikka iltarahkaan...jos satun muistamaan. Eli päivä sinne tai tänne ei todellakaan haittaa.
training_day sanoi:Itse en ole huomannut kreaa käyttäessä mitään vaikutusta. on varmaan johtunut siitä, että kaloreitakaan ei ole saatu tarpeeksi. pitäis varmaan nyt ottaa uudestaan krea mukaan palkkariin ja katsoa josko nyt potkisi kun tulee syötyäkin enemmän.
astro sanoi:Olen kuullut että jotkut ovat huomanneet eroja merkkien välillä. Siis että yhdellä ei mitään vaikutusta kun taas toinen potkii hyvin. Itsellä ei ainakaan Wrangen krealla ollut vaikutusta ainakaan lihaksen nesteytykseen. Voimatasojen kasvusta en tiedä, kun en lähellä maksimia treenaa.
HÄH? Jos ymmärsin oikein vertasit ryyppäämistä ja kreaa?Ohut sanoi:Kreatiinilla ei ole mitään positiivia lihaksen nesteytysvaikutuksia. Turvotuksen saa kätevästi esim. ryyppäämälläkin.