Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makkara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ostin palautusjuomaksi fastin kreatiinia, hera80 ja maltoa. Kaupassa oli sitten maltoa ja tämmöstä fastin dextro hiilihydraattia. Valitsin malton, mutta kumpi sitten sopis paremmin palautusjuomaan, malto vai se dextro kun siinä dextrossa lukee että auttas myös kreatiinin imeytymistä? Jos sitä dextroa pistäs palautusjuomaan niin korvaisko tuo dextro sitten samalla sen malton? :rolleyes:

Käytä palautusjuomassa maltoa!Älä missään nimessä korvaa dextrolla maltoa,voit toki ottaa malton lisäksi dextroa.Itse en käytä palautusjuomassa dextroa.

Kun aloitat kreatiinin latausjakson voit ottaa sitä dextron kanssa.

Voi sitä dextroa palautusjuomaan laittaa, mutta ei mielellään pelkkää sitä. Laita vaikka kolmannes dextroa ja loput hiilarit maltosta. Eli silloin maltoa luonnollisesti tulee tuo kolmannes vähemmän. Hiilareiden määrä pidetään samana. Käytän itsekin dextroa, antaa vähän makeuttakin juomaan.

EDIT: ja siirto aloittelijoihin...

Hyvä juttu, kiitos vastauksista! Sitten vielä tuosta kreatiinista. Olisko se tehokkaampaa jos sitä ottas kuurina kuin että ottaa vain palutusjuoman yhteydessä? Ja jos kuurina syö niin eikö sen voi ottaa vaikka veden kanssa?

Itse käytän malton sijasta ½dl dextroa tällä hetkellä! Vaikka onkin nopeampaa kuin malto. Mutta so what? Taas tätä hifistelyä!

Kipi I sanoi:
Itse käytän malton sijasta ½dl dextroa tällä hetkellä! Vaikka onkin nopeampaa kuin malto. Mutta so what? Taas tätä hifistelyä!

Muistaakseni on ollut puhetta, että maltolla ja dextrolla ei olis käytännössä juurikaan eroja. Korjatkaa jos olen väärässä!

Makkara sanoi:
Hyvä juttu, kiitos vastauksista! Sitten vielä tuosta kreatiinista. Olisko se tehokkaampaa jos sitä ottas kuurina kuin että ottaa vain palutusjuoman yhteydessä? Ja jos kuurina syö niin eikö sen voi ottaa vaikka veden kanssa?

Kuuri on paljon tehokkaampaa ainakin painonlisäyksen osalta. Itse en huomannut kreatiinista olevan mitään hyötyä kun joskus aikoinaan laitoin sitä vain palautusjuomaan mutta kun sitten aloin käyttämään sitä kuuri-muodossa niin jo alkoi paino nousemaan. :eek:

Voi ottaa veden kanssa. :kippis1:

Ja dextro kreatiinin kanssa on mielestäni turha. Yhtä hyvin paino nousee ilman dextroakin :jahas:

Joo! Tuo Musclenetin ohje oli lähes samanlainen kun tuossa tuoteselosteessa.
Tuoteselosteessa oli näin: 5 ensimmäistä päivää otetaan 20grammaa päivää kohden 4x5gramman annoksina ja sitten siirrytään 4-6 viikon ylläpitojaksoon jossa syödään 5g päivässä. Tämän jälkeen 1-2 viikkoa ilman ja taas alusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Makkara sanoi:

Kahtia jakautuu mielipiteet tässä. Itse otan kreat palautusjuomassa, en pidä taukoja, enkä mitään tankkauksia. Tasaisella määrällä mennään koko ajan.

Timba79 sanoi:
Kahtia jakautuu mielipiteet tässä. Itse otan kreat palautusjuomassa, en pidä taukoja, enkä mitään tankkauksia. Tasaisella määrällä mennään koko ajan.

:thumbs: En ole huomannut mitään eroja siihen, että jos ottaisin kuureina.

Juu ei mitään kuuriluontoisia vaan tasasella annostuksella koko ajan. Tuo 5g päivässä on kyllä IMO sen verran olematon määrä, että 10-15g päivässä ottaisin jos mitään apuja meinaa odottaa.

Palkkariin kun krean laittaa niin ainakin itsellä iso osa siitä tuppaa jäämään sinne sheikkerin pohjalle vaikka kuinka ravistelisi ja laittaisi lämpimään veteen. Tuon ongelman olen ratkaissut siten, että lusikalla jauhot suuhun ja vettä perään :)

Kipi I sanoi:
:thumbs: En ole huomannut mitään eroja siihen, että jos ottaisin kuureina.

En minäkään, paitsi että maha jotenkin outo kokoajan, jos kreamäärät nousee liikaa päivää kohden.

Back
Ylös Bottom