Kreatiini?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Terve Olen huomenna menossa ostamaan kreatiinia ja haluaisin tietää mitä kreatiini kannattaisi ostaa olen kuullut juttuja tosta, ja milloinhan sitä kannattaisi ottaa jos joku voisi neuvoa ja sitten jotain palautusjuomaa olisko dextroosi??

PS:Voisitteko antaa ohjeita??

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kun nuo kaupat taitaa olla kiinni jo tältä päivältä, niin ehtinet lueskella palstaa hieman. Pari vinkkiä hakusanoiksi: "kreatiini" ja "palautusjuoma".

Summerboy sanoi:
Terve Olen huomenna menossa ostamaan kreatiinia ja haluaisin tietää mitä kreatiini kannattaisi ostaa olen kuullut juttuja tosta, ja milloinhan sitä kannattaisi ottaa jos joku voisi neuvoa ja sitten jotain palautusjuomaa olisko dextroosi??

PS:Voisitteko antaa ohjeita??

Ok. Eli kreatiinista: joko monohydraattina (ns "tavallinen" kreatiini) tai kreatiinipyruvaattina. Potkii paremmin pyruna, mutta on kalliimpi.

Dextroosi on sokeri-laji. Sellaisenaan ei jaffaa kummempi palautumisjuoma. Hanki kunnon protskua (hera) ja siihen sitten vähän sitä dextroosia sekaan, niin saat hiilihydraatit samalla.

Palautumisjuoman idea on saattaa lihaksistolle nopeammin imeytyvä ruokailu (nestemäinen ateria) jotta päästäisiin mahdollisimman aikaisin palautumisvaiheeseen. Jos syöt tuntia ennen treeniä kunnon aterian ja pääset tunnin sisään treenin jälkeen syömään (joka kerta) toisen kunnollisen aterian, et oikeasti tarvitse palautumisjuomaa. Kehollasi on riittävästi ravintoaineita, ja siitä palautumisessa on kyse. :thumbs:

Back
Ylös Bottom