Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MK87
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Olen tässä imeksinyt Kreatiinia noin kolme viikkoa mutta pitääkö sitä ottaa myös niinä päivinä kun ei treenaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos otat sitä "ohjeiden mukaan" eli pidät välillä tauon kreatiinin ottamisessa, niin ota vain joka päivä. Itse ainakin otan joka päivä, taukoja tulee sit kevyen jakson yms. yhteydessä.

Tomista en tiedä, mutta täällä päässä nappaillaan ihan säännöllisesti semmosia ~5 g päiväannoksia, ei mitään tauotettua progressiivista annostusmenetelmää.

Onko jollain ihan perusteltua tietoa siitä, kannattaako ottaa kreatiinia pelkästään palautusjuomassa ja jos ottaa pelkästään palautusjuomassa, pitääkö silloinkin pitää taukoja?

Mun tapa on ottaa kreatiinia on 10g joka päivä 8 viikon ajan ja sitten pitää 4 viikon tauko.Tämän jälkeen homma uusiksi.

Oma kysymys väliin

En viitti alottaa uutta "trediä", koska joku rupeis kuitenki urputtaa joten kysyn tässä.

Ja olen etsinyt "söörtsillä" tietoa mutta empä löytänyt.

Olen siis päättänyt vetää kreatiinia tankkaus tsydeemillä kuuden päivän ajan ja sitte siirtyä ylläpitoon. Olen myös päättänyt ottaa kreatiinia tankkaus vaiheessa dextroosin kanssa neljä kertaa päivässä 5 grammaa kerralla.

Onko aikani oikein?
Aamulla tyhjään vatsaan
Kolme tuntia ennen treeniä
Treenin jälkeen palautumisjuomassa
Ja vielä illalla

Paljonko pitää olla dextroosia mukana?

Laitanko palautumisjuomaan myös dextroosia vai riittääkö malto?

Onko kaksi tasaista fiskarsin tee lusikallista noin 5 grammaa?

Otanko ylläpitovaiheessa treeni päivinä palautumisjuomassa ja muina päivinä aamulla tyhjään vatsaan?

Otanko ylläpito vaiheessa 10 grammaa päivässä ja paljonko dextroosia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom