Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

XeX sanoi:
Omakohtaista kokemusta asiasta ei ole, joten piti tyytyä katselemaan nettiä. Tälläinen tieto löytyi, ja jälleen kerran sanonta "tieto lisää tuskaa" näyttää pitävän paikkansa.

"Supplement Key
Green light: Research promising; may be a supplement worth trying
Yellow light: Research preliminary; proceed with caution
Red light: Research paltry; don’t waste your money

Pyruvate
To date, there are over a dozen clinical research studies assessing pyruvate’s effects. And the results have been, for lack of a better term, bastardized to such a degree that the average person might be led to believe this stuff is the next best thing to the magic bullet. But nothing could be further from the truth. The fact is there isn’t a single study supporting the fact that a typical 3-gram to 5-gram daily dose of pyruvate will do much of anything. Don’t believe the advertisements that claim this nutrient can “increase fat loss by 48 percent!” Truth be known, studies showing this kind of effect used 22 grams to 28 grams of pyruvate per day. Consuming this much pyruvate would make most people sick to their stomach.

Rating: Red ligh"

http://www.eas.com/nutrition/articles.asp?cmsId=205

Jokainen tekee rahoillaan mitä itse haluaa.

Myös netistä poimitun tiedon lukeminen auttaa asiaan. Artikkelissahan puhutaan pyruvaatin käytöstä rasvanpolttoon! Eihän käsittääkseni kreatiinituotteita siihen tarkoitukseen käytetä. Tai no: Voihan proteiinijauheellakin pestä hiukset jos itse haluaa:hyper:

Niin no, minä en tiedä mihin sitä käytetään, kun itse en ole kreatiinista kiinnostunut. Tuli vaan mieleen, että joku saattaisi kreatiinipyruvaattia käyttääkin rasvanpolttoon, kun erään tuotteen esittelyssä sitä kovasti mainostetaan.

"Crp sisältää patentoitua Creapure Pyruvate® raaka-ainetta, joka erittäin tehokkaasti polttaa rasvaa ja antaa lisätehoa harjoitteluun.
Crp on uusi herkullinen sitruunan makuinen poreileva kreatiinipyruvaattijauhe, jota ei muilla merkeillä ole tarjolla.
Crp on erityisesti suunniteltu eri painoluokkalajeissa kilpaileville urheilijoille.Crp polttaa tehokkaasti rasvaa, lisää voimaa ja nopeuttaa palautumista kovista harjoituksista. Crp on yksi markkinoiden tehokkaimista rasvanpolttajista."

Olet oikeassa, lukeminen kannattaa aina.

Jeps, oon sitte aatellu siirtyä tohon pyruvaattiin vaik onki aika paljon kalliimpaa. Paljon te tankkaatte sitä, tollanen 200gr pussihan menee hetkessä jos sitä 20gr ottaa päivässä:eek:

En käytä, koska en tee mitään parilla kilolla nestettä kropassa. Kreatiinista ei saa juuri mitään konkreettista hyötyä. IMO tulee hirveä pöhö ja maksimiykkönen nousee 2,5kiloa siksi aikaa kun kreatiinia kroppaan tungetaan. Kun lopettaa niin palaat entiseen.

Hagakure sanoi:
En käytä, koska en tee mitään parilla kilolla nestettä kropassa. Kreatiinista ei saa juuri mitään konkreettista hyötyä. IMO tulee hirveä pöhö ja maksimiykkönen nousee 2,5kiloa siksi aikaa kun kreatiinia kroppaan tungetaan. Kun lopettaa niin palaat entiseen.

Kröhöm anteeksi nyt, mutta minä kun käytin 2 kk kreatiinia (8 viikon kuurin) niin:

Penkki: 105 kg -> 135 kiloon
Kyykky: 150->180 kiloon
Mave: 180->210 kiloon
Paino: 105->115 kiloon, josta 2 kiloa lihasta 5 kiloa fättiä ja 3 kiloa nestettä ja kun käytön lopettaa niin nesteet lähtevät 1-2 viikossa pois ja läskit myöskin 1-2 kk:n sisällä jonka jälkeen voikin heittää kuurin uudestaan päälle ja tulokset toki kreatiinin jälkeen tippui, mutta ainoastaan joka liikkeessä 2,5 kiloa eli totaalinen hyöty n. 30 kg voimiin.

Edit: Muistin ajanjakson väärin se oli 10 viikkoa

Hagakuren kanssa samoilla linjoilla. Jos haluat pari toistoa lisää sarjoihin ja leveän naamavärkin niin ota toki kreatiinia.

Onko nämä kyseiset herrat ikinä käyttäneet kreaa ? :jahas:

8-10 viikon ajanjaksolla,

Hyödyt:

Lihasmassankasvu
Parempi draivi treeneissä (Jaksaa puristaa jokaikisen virran pois kehosta)
Voimankasvu

Haitat:

Nesteen keräytyminen, mutta tämäkin lähtee 1-2 viikossa pois

En käytä. Ei vaikuta minulla mitenkään, ei kerää juuri edes nestettä.

En käytä enää. Aiemmin käytin varulta, mutta en huomannut reenin kannalta mitään hyötyä, joten mitäpä sitä suotta. Yksi puolen kilon purkki olisi vielä kreaa kaapissa. Pitänee syödä se pois vähän isommalla annostuksella, kunhan ehtii.

Itse käytin pari kuuria. En huomannut muutakun pienen pöhön. Tais sarjamääriinkin tulla 1-2 toistoa lisää.
Ruokavalio on kunnossa.
Joillekkin kreatiini ei edes kerää hirveesti pöhöä.
Kaverilla toimi paljon paremmin kuin mulla. Voisko tääkin olla vähän yksilöllistä.
Kokeilemallahan se selviää.
Tästäkin ketjusta löytyy täystyrmääjiä ja elämää suurempia tuloksia tehneitä krean voimalla.

Hoplaa90, vettä kannattaa juoda vähän tiheämmin ja enemmän juuri mainitsemastasi syystä. Monesti tuntuu, että kreatiini alkaakin janottaa ja sitä myöten tulee juotua enemmän huomaamattaan.

Aloitin kreatiinikuurin, mutta jätin kesken, koska en huomannut mitään muuta muutosta kuin kaamean turvotuksen. Jalkaterätkin oli niin turvoksissa, että hyvä kun kävelemään pystyi. Ei kiitos siis kreatiinille tästä lähtien.

Back
Ylös Bottom