Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juudaa sanoi:miten kreatiini vaikuttaa?
hoplaa90 sanoi:finnien määrään se ainakin vaikuttaa:(

Mä otan tota aamusin 5-10g pieneen vesimäärään sekotettuna - tyhjään vatsaan ennen aamulenkkiä :evil: Sitten äkkiä päälle funlightia! Ennen treeniä en oo koittanu, mutta eikös se oo toinen hyvä ajankohta, milloin tuota suositellaan otettavaksi. Huono arvioida, miten suuri vaikutus tuolla on ollut, mutta ei oo dieetillä 9 viikon aikana sarjapainot ainakaan laskeneet.Riceburner sanoi:Jepps, eli kävin just ostaa purkin Leaderin kreatiinipyruvaattia ja aattelin kysästä että miten tuota kyseistä nyt olis paras käyttää, eli milloin ja kuinka paljon? Purkissa sanotaan että 45min ennen treeniä 5g. Kannattaako sitä otta myös aamuisin? Faidra ainaki kirjoitteli että tän kyseisen valmistajan jauhot heittäis vatsan sekaisin jos aamulla kiskaisee tyhjään vatsaan? Mulla on tapana ollu ottaa 30min ennen treeniä 1dl Muscle+'aa, eli sopisko tää vaikka sinne sekaan? Ja entäs treenin jälkeen ja lepopäivinä?
Setä-ilkiö sanoi:Miksi ton Leaderin puryvaatti-paketin kyljessä lukee jotain:"annosta ei saa ylittää"? Mitä tapahtuu jos ylittää?![]()
Hehe, eiköhän tuota samaa lue vähän sielä sun täällä, en sitte tiedä...Emmah sanoi:Mä otan tota aamusin 5-10g pieneen vesimäärään sekotettuna - tyhjään vatsaan ennen aamulenkkiä Sitten äkkiä päälle funlightia! Ennen treeniä en oo koittanu, mutta eikös se oo toinen hyvä ajankohta, milloin tuota suositellaan otettavaksi. Huono arvioida, miten suuri vaikutus tuolla on ollut, mutta ei oo dieetillä 9 viikon aikana sarjapainot ainakaan laskeneet.

Käytän lepopäivinäkin, koitan pitää pienen tauon, n. 20min, sen ja aamupuuron syömisen välillä.Riceburner sanoi:Ok, jos en vielä ole dieetillä (eli ei aamulenkkiä) niin kannattaako mun silloin jättää toi aamu väliin, ja ottaa vaan ennen treeniä? Mites sinä teet lepopäivinä? Eilen otin 45min ennen treeniä 2 teelusikallista veteen sekoitettuna.![]()
Eri asia sitten onko siitä mitään hyötyä, jos koko touhu on muutenkin vielä hakusessa... ruokavalio+treeni pitäisi mielestäni ensin säätää kunnollisiksi.Saa käyttää, eikä ole mitään haittaa yhtäaikaisesta käyttämisessä. Monissa valmis-palkkareissa on lisättynä kreatiinia ja glutamiinia..jonezon sanoi:Saako glutamiinia ja kreatiinia käytää samaan aikaan. Onko siitä jotain haittaa? Onko se kannattavaa vai olisiko parempi käyttää vain jompaa kumpaa?