Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Josef sanoi:
Johtukohan tuo finnien tulo kreatiinistä :rolleyes:
Voi olla, voi olla että ei...Parilla muullakin kaverilla ilmestynyt vähän enemmän finniä naamaan krean aikana..sattumaa tai ei, melko sama mulle :)

tigra sanoi:
mikä sekaan tota keratiinia sekotetaan?
onko vesi hyvä vai maito? yms.
Sekoita palkkariin. Eli miten sitten palautusjuoman vedätkään, veden tai maidon kanssa. Jos vetäset kreatiinia vielä muulloin ku palkkarissa niin pistä kyytiin hiilareita, nopeuttaa imeytymistä.

rövare sanoi:
Älkää laittako maitoa palautusjuomaan. Hidastaa imeytymistä huomattavasti.
IMO turhaa hifistelyä taas... Ei taida olla suurempaa merkitystä JA saahan siitä maidosta viel ylimäärästä proteekin.

Aikanaan tuli syötyä Olikohan wrangen tai weiderin kreatiinia ja muistaakseni myös fastia.Maha oli aika herkästi kuralla,ja pääkipu(lievä)koko ajan päällä.Tuloksiin ei vitunkaan vaikutusta.Tossa muutama vko sitten ostin X-tremen Kreatiinia.Mietiskelin,että kokeillaan nyt vielä kerran...samalla ostin purkin skipin megaforcea.
No nyt niitä on tullut muutama vko popsittua,ja toissapäivänä ilahduin aika iloisesti.Penkin lämmittelin salilla,ja lastasin rautaa sen verran,millä meni4vkoa sitten tiukat5 toistoa.Pyysin varmistajan taakse.Ajatuksena oli jysäyttää 6toistoa.No en tiedä sattuiko vaan hyvä päivä,penkissä hyvä asento ym..mutta toistoja meni 9!!
Liekkö ollut sitten kreatiinilla tahi tolla megaforcella mitään asian kans tekemistä,mutta aika innoissani kyllä olin.
Otin kreatiinia ja megaforcea n.1,5h ennen treeniä,ja oli aika energinen olo jo matkalla salille.
Mainittakoon vielä sen verran,että paino mulla on noussut n.2kiloa,ja naama on ruvennut vähän kukkimaan.Kun aikaisemmin ei nuilla "kuureilla" ole ollut muuta kuin suolistoa tyhjentävä vaikutus.
Ja en ole mikään jälleenmyyjä,enkä halua mollata muita vastaavia valmisteita.Kerroin vaan oman kokemukseni aiheesta

Oinasmie sanoi:
IMO turhaa hifistelyä taas... Ei taida olla suurempaa merkitystä JA saahan siitä maidosta viel ylimäärästä proteekin.
Just. Ei se taida olla sinun mielipiteestäsi kiinni, että maito hidastaa ravinnon imeytymistä melkoisesti. Jos siiis palautusjuoman on tarkoitus imeytyä mahdolisimman nopeasti.

siis paljonko painaa t-lusikka kukkurallinen Glutaa ja kreaa?
ja sitten aivan tavallinen t-lusikka ei mikään kauha...itse en omista edelleenkään puntaria ja huomenna alkaa kreatiinitankkaus aamusta..
Kiitti vaivautuneille!!

glutamine on koostumukseltaan semmosta että mä saan teelusikkaan jopa 15g sitä. kreasta saa hyvän annoskoon kun ottaa lusikkaan niin paljon kun mahtuu ja kopauttaa kevyesti siihen purkin reunaan pari kertaa niin että krealäjän huippu tippuu pois. se vaaka kanssa helpottaa tosi paljon kaiken ruoan ja ravinteiden arvioimista, ei maksa paljoa ja maksaa itsensä ulos helppoudellaan :thumbs:

Semmoisia pieniä mittalusikoita on olemassa. Paljonko tuo 5g on tilavuudeltaan? Esim. 5ml vai 10ml? Painavatko krea ja gluta yhtä paljon?

Moro,

oon nyt käyttänyt kreatiinia kohta 1,5 kk, ja kohta olis pidettävä 2-4 viikon tauko sen käyttämisessä.
Menin kuitenkin epähuomissa ostamaan palkkarin, jossa on kreatiinia 5 g / 100 g.
Voinko huoletta ottaa tuon 5 g kreatiinia joka toinen päivä (treenipäivisin), etteivät kreatiinin vaikutukset laske?

:piis:

Palstalla on ollu monia threadeja aiheesta ja lopputokseen on tultu ettei kreatiinin pitkäaikaisella käytöllä ole merkitystä. Parempi vain jatkaa sen ottamista ettei tarvitse uudestaan aloittaa latausjaksoa, minkä aikana saa vain turhaa nestepöhöä.

japadahoe sanoi:
Palstalla on ollu monia threadeja aiheesta ja lopputokseen on tultu ettei kreatiinin pitkäaikaisella käytöllä ole merkitystä. Parempi vain jatkaa sen ottamista ettei tarvitse uudestaan aloittaa latausjaksoa, minkä aikana saa vain turhaa nestepöhöä.

jaa vais nii.. no mä ainaki pidän aina taukoa ja toimii paljo paremmi ku kuurittelee ton krean :)

edit: enkä oo läheskää ainoa palstalla joka on tuota mieltä, toisil toimii erilailla

Dynamite88 sanoi:
jaa vais nii.. no mä ainaki pidän aina taukoa ja toimii paljo paremmi ku kuurittelee ton krean :)

minä kans, vaikka en olekkaan kokeillut vetää 4kk kreaa putkeen. antaa kanssa extramotivaatioo kun painot hyppää 10% ylöspäin krean tankkausjakson jälkeen. vaikken ikinä ole kuullut että kellään olisi tullut ongelmia pitkäaikasen kreatiinin käytöstä niin tuskin siitä tauosta haittaakaan on, keho tottuu pidemmän päälle kaikkeen.

Dynamite88 sanoi:

edit: enkä oo läheskää ainoa palstalla joka on tuota mieltä, toisil toimii erilailla

Kyllä se krea pysyy elimistössä sen tauon aikanakin, eli se millä saa sen "potkun"
yleensä aikaan sillä tauon jälkeisellä "uudella" latauksella johtuu pelkästään sen nestepöhön tuoman painonlisäyksen myötä, mikä tietysti nostaa sarja painoja. Mutta niinkun sanoit ehkä löytyy tästä eriäviä mielipiteitä. Itse kannatan sitä pitkäaikaista käyttöä jos se vatsalle sopii.

Ja varsinkin itellä on mennyt aina pakki ihan sekaisin sen latausjakson aikana, minkä sitten on saanu minimoitua pidempiaikasella käytöllä.

japadahoe sanoi:
Kyllä se krea pysyy elimistössä sen tauon aikanakin, eli se millä saa sen "potkun"
yleensä aikaan sillä tauon jälkeisellä "uudella" latauksella johtuu pelkästään sen nestepöhön tuoman painonlisäyksen myötä, mikä tietysti nostaa sarja painoja. Mutta niinkun sanoit ehkä löytyy tästä eriäviä mielipiteitä. Itse kannatan sitä pitkäaikaista käyttöä jos se vatsalle sopii.

kreaa on aina kropassa kun sitä kerta saa tavallisesta lihastaki jne. muttako alottaa krea kuurin nii sen määrä lisäytyy elimistös mut miten toi nestepöhö tuota voimaa tuo? eikös toi nestepöhö ole vain "sivari" tuosta kreasta

Dynamite88 sanoi:
kreaa on aina kropassa kun sitä kerta saa tavallisesta lihastaki jne. muttako alottaa krea kuurin nii sen määrä lisäytyy elimistös mut miten toi nestepöhö tuota voimaa tuo? eikös toi nestepöhö ole vain "sivari" tuosta kreasta

Nimenomaan toi pieni painonlisäys sitä voimaa tuo, esim penaan mikä on "työntö" liike niin suuremmalla massalla romua nousee enemmän, ja toi neste vaan huijaa sitä kehon oikeaa voimatasoa, sit ku hikoilet sen pois niin voimat taas laskee siihen alkuperäiseen.

japadahoe sanoi:
Nimenomaan toi pieni painonlisäys sitä voimaa tuo, esim penaan mikä on "työntö" liike niin suuremmalla massalla romua nousee enemmän, ja toi neste vaan huijaa sitä kehon oikeaa voimatasoa, sit ku hikoilet sen pois niin voimat taas laskee siihen alkuperäiseen.

woot :eek: tohon en kyl usko:D

Back
Ylös Bottom