Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kivikylmä88 sanoi:Älkää välittäkö tosta hormooni viestistä... mun likkakaveri oli laittanu tommosen näemmä tänne... mun nimellä :curs:
hiiri sanoi:mul on kreatiini tankkauksen 4pvä menossa(tankkaus vaihe 7päivää). Otan päivässä 20g kreaa jonka jaan 4 annokseen aamu, ennen treenii, palautus juomassa ja illalla. Tankkaus on sujunut hyvin ja olen jaksanut treenata kovempaa...
Sen jälkeen siirryn ylläpitoon ja otan n.10g pvä 8 viikon ajan ja sen jälkeen pidän 2-4 viikon tauon.
Joo force on oikeessa, itse pitäisin suunnilleen saman pituisen tauon kuin mitä kuurikin kestää. 2-viikkoa on todellakin liian lyhyt IMOForce sanoi:2 viikon tauko on liian lyhyt. 2 viikkoa lopettamisesta tuntuu ja näkyy vielä kuurin vaikutus ainankin itsellä, eli voimat on vielä hyvät ja pärstä nesteessä.
Itse olen nähnyt erittäin hyvänkin syyn, nimittäin sen että ne tulokset lähtee aina ihan erillain nousuun kun pitää taukoa ja aloittaa krea kuurin uudestaan verrattuna siihen että sitä kokoajan vetää nassuun, mutta jokainen tyylillään.ZeiZei sanoi:Omasta mielestäni kreatiinista ei tartte mitään taukoja pitää, enkä ole vielä mitään kovin hyvää syytä tähän nähnykkään.
neutraali sanoi:Minä saan kreatiinista selkeetä hyötyä voimatasoon. Jos ei vaikutusta huomaa viimeistään 3-4viikon kuluessa aloittamisesta niin silloin se ei yleensä toimi. Parhaillaan olen itse saanut krea kuurin aikana(mulla kestää se n5-6vkoa) esim vinopenkkiin n10kg lisää tuloksiin .
Kivikylmä88 sanoi:Älkää välittäkö tosta hormooni viestistä... mun likkakaveri oli laittanu tommosen näemmä tänne... mun nimellä :curs:
Avilla sanoi:Eikös kuudessa viikossa pidäkin saada kehitystä aikaiseksi joka tapauksessa, vaikka ei creaa vedäkään ? Vai oliko ne lähtötason tulokset sinulla sellaiset ettei niistä olisi yli kävelty ilman 6vko crea-kuuria ?
Jos crean vetämisellä saa "vaan" sen kympin lisää, ja palkkioksi pallokalan naaman, niin mielummin pysyn tässä silakanlaihuudessani :-)
Mitä ihmettä??Avilla sanoi:Eikös kuudessa viikossa pidäkin saada kehitystä aikaiseksi joka tapauksessa, vaikka ei creaa vedäkään ? Vai oliko ne lähtötason tulokset sinulla sellaiset ettei niistä olisi yli kävelty ilman 6vko crea-kuuria ?
Jos crean vetämisellä saa "vaan" sen kympin lisää, ja palkkioksi pallokalan naaman, niin mielummin pysyn tässä silakanlaihuudessani :-)