Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Viikinki 86 sanoi:
Nyt ollaan kreaa vedelty bulkilla ollessa n.5 viikkoa tai 6 viikkoa ja tulokset noussu huimasti.

Penkki 3x80 8x90
Kyykky 5x100 4x140
Mave 4x140 7x160

Eli hyvin potkii mulla :rock:

Tuskin tätä nyt ihan pelkän krean piikkiin voi laittaa...

Olen käyttänyt Kreatiinia säännöllisesti ja ohjeen mukaisesti, mutta on vaikea sanoa onko siittä mitään hyötyä. Tuntuis että se nopeuttais aineen vaihduntaa ja sitä kauttahan sillä olis hyötyä. paha sanoo mitää varmaa....

Viikinki 86 sanoi:
Nyt ollaan kreaa vedelty bulkilla ollessa n.5 viikkoa tai 6 viikkoa ja tulokset noussu huimasti.

Penkki 3x80 8x90
Kyykky 5x100 4x140
Mave 4x140 7x160

Eli hyvin potkii mulla :rock:

ei pahalla, mutta ennen sitä sun diettiä, niin sullahan oli tulokset paljon korkeammalla kun noi "3x80 jne..", mutta dietin aikana laski vaan paljon, eli ei tota ihan pelkäksi kehitykseksi voi laskea :)

Hyvä dieetti on semmonen että voimatasot ei todellakaan laske paljoa ;) Vetää tarpeeks hitaasti ja syö oikeaan aikaan oikeaa safkaa niin voimatasot voi noustakkin aika hyvin. Krea toimii ainakin mulla, naama ja keho pöhössä vähäsen ja pari toistoa tulee ainakin lisää, maksimi voimaan ei minulla vaikutusta pahemmin ole.

ZeiZei sanoi:
ei pahalla, mutta ennen sitä sun diettiä, niin sullahan oli tulokset paljon korkeammalla kun noi "3x80 jne..", mutta dietin aikana laski vaan paljon, eli ei tota ihan pelkäksi kehitykseksi voi laskea :)

No okei sanotaan 50 % voimanpalautumisia ja 50 % kehitystä :)

Viikinki 86 sanoi:
Se on totta ei TODELLAKAAN voi, mutta uskoisin että krealla ollut jotain vaikutusta asiaan .

Kyllä sillä merkitystä on, toisille enemmän ja toisille vähemmän. Omalla kohalla kreatiini toimii, mutta mitään kilomääriä en pysty kertomaan.

totah.. en itse harrasta kehonrakennusta mutta eräälle mulle erittäin rakkaalle ihmiselle siitä on tullut pakkomielle. Nyt hän ilmoitti tilaavansa anaboolisia testosterooni mömmöjä, Test nimistä ainetta, ja haluaisin jonkun ammattilaisen mielipiteen kyseisestä yhdisteestä. Voisko joku puolueettomasti informoida haittavaikutuksista yms.?

Kivikylmä88 sanoi:
totah.. en itse harrasta kehonrakennusta mutta eräälle mulle erittäin rakkaalle ihmiselle siitä on tullut pakkomielle. Nyt hän ilmoitti tilaavansa anaboolisia testosterooni mömmöjä, Test nimistä ainetta, ja haluaisin jonkun ammattilaisen mielipiteen kyseisestä yhdisteestä. Voisko joku puolueettomasti informoida haittavaikutuksista yms.?

hoho :lol2:

älä pelkää, Testillä ei ole mitään tekemistä hormoonien kanssa :)

siitä ei tule haittavaikutuksia eikä sen enempää hyötyäkään luultavasti.

Kreatiinista saa kylla toiston pari lisaa sarjoihin ja palautuminen nopeutuu hieman, ainakin silta tuntuu.
Huomattavampi muutos on se etta koko ajan saa olla tappi kourassa kusella. Ja vetta tulee juotua todella paljon, mika johtaa tuohon tappi kourassa oloon. Tuntuu etta jano ei lahde minnekaan.
Taidankin menna palokuntaan toihin ruiskumestariksi. :D

Mulle tuon kusihädän aiheuttaa yksinkertaisesti lisääntynyt aineen vaihdunta, siis johdu mitenkään vedenjuonnista. Tämän huomaan ekana ja tokana päivänä , kun ei tule juotua normaalia enempää...

Very stupid megamaster

Houhouhou.
Osta ryssiä poika. :wall: Suotta haaveilet isoista lihaksista..... Nii-in, kaurapuurollahan ne kasvaa.

Back
Ylös Bottom