Eli mistähän sitä dekstroosia sais? Ja hinta kiitos...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikinki 86 sanoi:Nyt ollaan kreaa vedelty bulkilla ollessa n.5 viikkoa tai 6 viikkoa ja tulokset noussu huimasti.
Penkki 3x80 8x90
Kyykky 5x100 4x140
Mave 4x140 7x160
Eli hyvin potkii mulla![]()
Viikinki 86 sanoi:Nyt ollaan kreaa vedelty bulkilla ollessa n.5 viikkoa tai 6 viikkoa ja tulokset noussu huimasti.
Penkki 3x80 8x90
Kyykky 5x100 4x140
Mave 4x140 7x160
Eli hyvin potkii mulla![]()

Yleensä kyllä myös se maksimi jonkin verran nousee jos sarja painotkin nouseeBloo sanoi:maksimi voimaan ei minulla vaikutusta pahemmin ole.
ja myös toisinpäin eli jos voimataso nousee niin myös sarja kestävyys.Timba79 sanoi:Tuskin tätä nyt ihan pelkän krean piikkiin voi laittaa...
ZeiZei sanoi:ei pahalla, mutta ennen sitä sun diettiä, niin sullahan oli tulokset paljon korkeammalla kun noi "3x80 jne..", mutta dietin aikana laski vaan paljon, eli ei tota ihan pelkäksi kehitykseksi voi laskea![]()

Viikinki 86 sanoi:Se on totta ei TODELLAKAAN voi, mutta uskoisin että krealla ollut jotain vaikutusta asiaan .
Kivikylmä88 sanoi:totah.. en itse harrasta kehonrakennusta mutta eräälle mulle erittäin rakkaalle ihmiselle siitä on tullut pakkomielle. Nyt hän ilmoitti tilaavansa anaboolisia testosterooni mömmöjä, Test nimistä ainetta, ja haluaisin jonkun ammattilaisen mielipiteen kyseisestä yhdisteestä. Voisko joku puolueettomasti informoida haittavaikutuksista yms.?

Mikk0 sanoi:Eikse meekkään niin että horkkaa suoneen niin kasvaa ilman että treenaa tai syö ollenkaan? ;)