Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vilpurnin linkkaama video tiivistää kohtuun hyvin. Erottuvuutta haittaa läski, ei vesi, ja vesi auttaa läskin polttamisessa.

Samassa lopputuloksessa ollaan kuitenkin muutamien viikkojen päästä, oltiin alkuun tankattu vai kokoajan se 5g. Krea varastot vaan täyttyvät nopeammin.
jotkuhan ajaa autollakin alinopeutta,toiset rajoitusten mukaa,ehkä hieman ylikin,molemmat myös pääsevät perille,tosin eri aikaan.
Yli-, tai alinopeutta ajavat eivät välttämättä pääse koskaan perille.

Itse olen kokeilujen kautta itselleni huomannut parhaiten toimivaksi setiksi että 5g laturissa ja 5g palkkarissa.Onko mitään merkitystä ottaako kreatiinin kerralla treenin jälkeen palkkarissa tai, että jakaisi sen esim. puolet ennen treeniä ja puolet treenin jälkeen?
Miten kroppa voi tottua kreatiiniin, jos se itekki tuottaa sitä + ravinnosta saatava? Noin hitaalla tankkauksella saat, jos edes saat, hyödyn joskus jouluna. Kannattaa ehkä mieluummin panostaa siihen omaan hygieniaan tai jättää koko aine pois, jos ei hyväksy noita finnejä. Uskon kuitenki, että ahkerammalla naaman ja muun kropan pesulla nuo finnitki voi minimoida.Mulle ei käy normi monohydraatti ollenkaan. Tuli aknea, pakki meni sekasin. Ostin mutantin creakongin. Nyt ei enää mennyt pakki sekaisin, mutta lupaavan alun jälkeen tuli edelleen aknea. Pienensin annosta puoleen ja harvensin kertoja jolloin otin creaa. Nyt näyttäisi ihan hyvältä. Ei aknea. Avainsana tässä on siedätys. Aloita pienillä satunnaisilla annoksilla ja pikkuhiljaa nostat määrää ja kertoja.
En voi sanoa tämän satavarmasti toimivan, mutta mulla ainaki näyttää ihan lupaavalta tämä "siedätyshoito". Uskon kropan kyllä tottuvan kreatiiniin. Noin pari kertaa tulee tällä hetkellä otettua kreaa viikossa. N. 5-10g yhteensä per viikko.
Kokeilkaa...
En jaksanu kattoo videota, mutta eikö kreatiini reagoi vain korkeassa lämpötilassa esim. lihassa eli ite lisäravinteella ei olis tuollasta vaikutusta. Ja mikäpä ei tässä maailmassa syöpää aiheuttas.Myös kreatiini tuottaa syöpävaarallisia heterosyklisiä amiineja tämän videon mukaan:
Heterocyclic Amines in Eggs, Cheese, and Creatine Supplements