Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Vilpurnin linkkaama video tiivistää kohtuun hyvin. Erottuvuutta haittaa läski, ei vesi, ja vesi auttaa läskin polttamisessa.

Kyllä se neste lihaksen ja ihon välissä erottuvuutta syö, jos kaikki kreatiinin kerryttämä neste menee lihakseen niin sillon ei nesteestä ole haittaa. Tosin jos ihan vaa perus painon pudottamisesta ja rantakuntoo pääsemisestä puhutaa, nii eipä tolla oo välii. Kisavalmisteluissa sitte.

Terse!

Ajattelin tässä vuoden pumppailun jälkeen aloittaa kreatiinin käytön treenin ohella
(tähän asti menty siis ihan puhtaasti heraproteiinilla).

Kun noita Tukun kreatiinituotteita katselin, niin tuo Star Nutrition vaikuttaa edulliselta ja perushyvältä
aloituskrealta, sitä on monet ilmeisesti kehuneet. Mutta sitten pisti tuollainen CreaKong silmään, joka olis nyt 6e kalliimpi, mutta siinä on ilmeisesti jonkin verran monipuolisempi kreatiinisisältö kuin vain monohydraatit.

Kysymys nyt siis kuuluu, että onko aloittavalle kumpikin yhtä hyvä vai kumpi pitäisi ottaa ja miksi?
Varmasti ollu pakkiksella esillä ennenkin, mutta en kevyellä browsingilla löytänyt vastauksia. x)

En tiedä hyödyttääkö tietää, mutta mittasuhteet ovat siis 188/75.

Muutkin kreatiiniin liittyvät vinkit tms. tervetulleita. :)

eka kertaa käytät niin tankkaat hyvä mies 0.3g per paino kilo 5 päivän ajan ja sitten 5-10g/vrk ylläpitona.saat parhaan hyödyn tankkauksesta juurikin eka kerralla jos olet altis kreatiinin hyödylle. tankkaus ei tehoa enää ikinä niin hyvin kun olet aloittanut sen käytön

Samassa lopputuloksessa ollaan kuitenkin muutamien viikkojen päästä, oltiin alkuun tankattu vai kokoajan se 5g. Krea varastot vaan täyttyvät nopeammin.

Samassa lopputuloksessa ollaan kuitenkin muutamien viikkojen päästä, oltiin alkuun tankattu vai kokoajan se 5g. Krea varastot vaan täyttyvät nopeammin.

kyllä.

sama kun treenaa kovaa nyt ja kehittyy,hissun kissun treenaamisella ollaan samassa jonkun kuukauden päästä.

jotkuhan ajaa autollakin alinopeutta,toiset rajoitusten mukaa,ehkä hieman ylikin,molemmat myös pääsevät perille,tosin eri aikaan.

voi valita,joko nyt tai joskus myöhemmin.

jotkuhan ajaa autollakin alinopeutta,toiset rajoitusten mukaa,ehkä hieman ylikin,molemmat myös pääsevät perille,tosin eri aikaan.

Päivän paskin vertaus vaikka hiffasinkin mitä ajoit takaa. :hyper: Yli-, tai alinopeutta ajavat eivät välttämättä pääse koskaan perille.

Okkei, eli perus Staria 5g päivässä. Gotcha. Oon näissä
lisäravinnejutuissa vain niin tietämätön että hävettää :D
Suurkiitokset vastanneille!

Kaks kertaan vuoden tauon jälkeen uudestaan koitin kreatiinia ja molemmilla kerroilla tulos sama tankkauksen jälkeen kaksi viikkoa niin molempien olkapäitten liikeradat erittäin rajoittuneet ja leposärkyä. Siihen päälle kauhee rutina ja pauke.. Tämän jälkeen kuukauden verran lepoa ja kaikki OK? Tästä voisin kysellä että mahtaako johtua kyseisestä aineesta vai oireileeko joku vasta tämän aineen kanssa? Kuulostaa oudolta mutta kolmatta kertaa en koita paitsi ehkä ensivuonna kun sitä ylimääräsenä kaapissa on :)

^ Perusoletus näissä tapauksissa on, että on juonut liian vähän vettä, sillä krea sitoo vettä lihaksiin ja jos sitä vettä ei ole... Tai sit sun krea on jotain ihan muuta ku pitäis :kakka:

Niin mitenkäs se nyt menee, peittääkö kahvi kreatiinin vaikutusta? Eli jos haluaa kreatiinista jotakin hyötyä niin joutuuko olemaan kahvitta...?:jahas:
Oon juonut kahvia koko ajan normaalisti.
Entäs onko monohydraatti kuuman arkaa tavaraa kuten vitamiinit? Kun meinaa liueta hieman heikosti niin, jos olis kipannut jauhot esim. puuroon tai sitten siihen kahviin:D
Sheikkerissä menee kyllä muiden jauhojen kanssa sekasin, mutta puhtaaseen veteen ei oikein tahdo.

Onko mitään merkitystä ottaako kreatiinin kerralla treenin jälkeen palkkarissa tai, että jakaisi sen esim. puolet ennen treeniä ja puolet treenin jälkeen?

Onko mitään merkitystä ottaako kreatiinin kerralla treenin jälkeen palkkarissa tai, että jakaisi sen esim. puolet ennen treeniä ja puolet treenin jälkeen?
Itse olen kokeilujen kautta itselleni huomannut parhaiten toimivaksi setiksi että 5g laturissa ja 5g palkkarissa.

Mulle ei käy normi monohydraatti ollenkaan. Tuli aknea, pakki meni sekasin. Ostin mutantin creakongin. Nyt ei enää mennyt pakki sekaisin, mutta lupaavan alun jälkeen tuli edelleen aknea. Pienensin annosta puoleen ja harvensin kertoja jolloin otin creaa. Nyt näyttäisi ihan hyvältä. Ei aknea. Avainsana tässä on siedätys. Aloita pienillä satunnaisilla annoksilla ja pikkuhiljaa nostat määrää ja kertoja.

En voi sanoa tämän satavarmasti toimivan, mutta mulla ainaki näyttää ihan lupaavalta tämä "siedätyshoito". Uskon kropan kyllä tottuvan kreatiiniin. Noin pari kertaa tulee tällä hetkellä otettua kreaa viikossa. N. 5-10g yhteensä per viikko.

Kokeilkaa...

Mulle ei käy normi monohydraatti ollenkaan. Tuli aknea, pakki meni sekasin. Ostin mutantin creakongin. Nyt ei enää mennyt pakki sekaisin, mutta lupaavan alun jälkeen tuli edelleen aknea. Pienensin annosta puoleen ja harvensin kertoja jolloin otin creaa. Nyt näyttäisi ihan hyvältä. Ei aknea. Avainsana tässä on siedätys. Aloita pienillä satunnaisilla annoksilla ja pikkuhiljaa nostat määrää ja kertoja.

En voi sanoa tämän satavarmasti toimivan, mutta mulla ainaki näyttää ihan lupaavalta tämä "siedätyshoito". Uskon kropan kyllä tottuvan kreatiiniin. Noin pari kertaa tulee tällä hetkellä otettua kreaa viikossa. N. 5-10g yhteensä per viikko.

Kokeilkaa...
Miten kroppa voi tottua kreatiiniin, jos se itekki tuottaa sitä + ravinnosta saatava? Noin hitaalla tankkauksella saat, jos edes saat, hyödyn joskus jouluna. Kannattaa ehkä mieluummin panostaa siihen omaan hygieniaan tai jättää koko aine pois, jos ei hyväksy noita finnejä. Uskon kuitenki, että ahkerammalla naaman ja muun kropan pesulla nuo finnitki voi minimoida.

Myös kreatiini tuottaa syöpävaarallisia heterosyklisiä amiineja tämän videon mukaan:
Heterocyclic Amines in Eggs, Cheese, and Creatine Supplements
En jaksanu kattoo videota, mutta eikö kreatiini reagoi vain korkeassa lämpötilassa esim. lihassa eli ite lisäravinteella ei olis tuollasta vaikutusta. Ja mikäpä ei tässä maailmassa syöpää aiheuttas.

Back
Ylös Bottom