Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Kiinnostus nousi kreatiinia kohtaan ja tekisi mieli käydä noutamassa kaupasta purkki kyseistä mömmöä. :evil:
Elopainoa se taitaa nostaa jonkin verran ja kiinnostamaan jäikin minkä verran se mahtaisi muuttaa omaa olemustani.

Olisi mukava saada käyttäjiltä vastauksia näihin:

1.) elopaino ennen krean alkutankkausta?
2.) elopaino kreatiinin viikon alkutankkauksen jälkeen?
3.) peiliin katsoessasi tankkausviikon jälkeen, tuntuiko että vartalosi oli "pöhöttyneemmän/turvonneemman" näköinen? (tarkoitan tällä vastakohtaa sille kun toiset sanoo että lihakset kiristyy krean käytön lopetettua. Eli näytitkö mielestäsi hirveältä vai oliko elopainon muutos huomaamaton ulkonäöllisesti)
4.) tunsitko saavasi vastaavaa hyötyä rahoillesi?

Painoin ennen tämänkertaista tankkausta 86 kiloa. Viikon päästä 88 kiloa (nyt 89,2). Muusta kropasta en tiedä, mutta pärstä on ihan sian naama. Nestepöhössä. Huomaa varsinkin valokuvissa miten törkeessä bulkissa pärstä on. Ja kyllä tunnen saavani rahoille vastinetta tästä aineesta, koska se nostaa maksimivoimaani ja parantaa treenitehoa. Kyllähän pöhössä on hyvä nostella rautaa, mutta baarissa vaikutus on negatiivinen. Kreakuurin aikana ryypätessä pärstä turpoaa entisestään. Pientä se turvotus on kuitenkin verrattuna noihin kreatiinia tujumman tavaran käyttäjiin. Pitää vielä mainita, että itsellä on yhdistelmäsetti menossa, eli bulkki + kreatiinikuuri.

Force sanoi:
Painoin ennen tämänkertaista tankkausta 86 kiloa. Viikon päästä 88 kiloa (nyt 89,2). Muusta kropasta en tiedä, mutta pärstä on ihan sian naama. Nestepöhössä. Huomaa varsinkin valokuvissa miten törkeessä bulkissa pärstä on. Ja kyllä tunnen saavani rahoille vastinetta tästä aineesta, koska se nostaa maksimivoimaani ja parantaa treenitehoa. Kyllähän pöhössä on hyvä nostella rautaa, mutta baarissa vaikutus on negatiivinen. Kreakuurin aikana ryypätessä pärstä turpoaa entisestään. Pientä se turvotus on kuitenkin verrattuna noihin kreatiinia tujumman tavaran käyttäjiin. Pitää vielä mainita, että itsellä on yhdistelmäsetti menossa, eli bulkki + kreatiinikuuri.

Täh :david: Miten krea muka voi johonkin naamaan vaikuttaa. Ite oon kohta vedelly kreaa putkeen jo... hmm en edes muista mutta kauan kutenkin joten ei voi tietää mitään painoista. Eihän se nyt niiiin paljoa voi vaikuttaa että kroppa jotenkin paljoa muuttuu. Meet sinne tanan kauppaan vaan eikä mitään tämmösiä ihme kikkailuja täällä :)

jalat sanoi:
Kiinnostus nousi kreatiinia kohtaan ja tekisi mieli käydä noutamassa kaupasta purkki kyseistä mömmöä. :evil:
Elopainoa se taitaa nostaa jonkin verran ja kiinnostamaan jäikin minkä verran se mahtaisi muuttaa omaa olemustani.

Olisi mukava saada käyttäjiltä vastauksia näihin:

1.) elopaino ennen krean alkutankkausta?
2.) elopaino kreatiinin viikon alkutankkauksen jälkeen?
3.) peiliin katsoessasi tankkausviikon jälkeen, tuntuiko että vartalosi oli "pöhöttyneemmän/turvonneemman" näköinen? (tarkoitan tällä vastakohtaa sille kun toiset sanoo että lihakset kiristyy krean käytön lopetettua. Eli näytitkö mielestäsi hirveältä vai oliko elopainon muutos huomaamaton ulkonäöllisesti)
4.) tunsitko saavasi vastaavaa hyötyä rahoillesi?

1&2) ei alkutankkausta, mutta parin viikon käytön jälkeen elopaino nousi 2-3kg ja samaten laski käytön lopetettua

3.) maha näytti pöhöttyneemmältä, tai sitten se oli vaan rasvaa
4.) toisto tai pari tuli lisää sarjoihin, mutta sekin taisi olla placeboa
5.) aika ikävät sivuvaikutukset kokoajan jano -> herää keskellä yötä siihen että rakko räjähtää ja kasvoja alkoi kuumottamaan + muutama finni lisää

2kg tullut molemmissa latausjaksoissa ekalla viikolla, kun niitä on 2 ehtinyt olla. Hauskaa tässä on se että toi paino ei oo kadonnut mihinkään sen kuukauden jakson loputtua.
Ei mitään sivuvaikutuksia ole ollut, en oo ainakaan mitään finnejä huomannut.
Tää voi olla paranoiaa mutta kusi on hieman eri sävyistä kun kreatiini on käytössä, ja toisekseen aina kun huitasen krea-annoksen naamaan niin tunnen pienen hetkellisen kevyen päänsäryn. Maha ei oo ollu moksiskaan.

Paino nousee jonku pari kiloa per krea "kuuri"(noin 1kk), mutta ei siitä nyt kuitenkaan mitään pöhöä naamaan tuu.Voima taso nousee itellä ainakin jonku verran ja treeneihin tulee hyvä paine ja eri toten käsitreeneissä tulee aivan mieletön pumppi.Kreasta tulee jotenkin semmonen jämympi olo ja se johtunee juuri nesteen kertymisestä lihaksiin tai ainakin luulen niin.Itse en usko saavan kreasta mitään blasebo hyötyä koska aina kun aloitan krea kuurin niin olen hyvin skeptinen sen toimivuuden suhteen.Yleensä saan siitä hyötyä nimenomaan voima puolelle, mutta joskus on käynyt niinkin etten ole hyötynyt pätkääkään.Ainut oikea tapa on mielestäni ottaa kreatiinia kuuri luontosesti eikä esim aina palautus juoman seassa.Näin ainakin minulla.Yleensä ottaen mielestäni tän hetken paras lisäravinne pois lukien proteiinit(jauhot) joten mielestäni saa vastinetta rahoilleen.HMB,Tribulus ym ym älkää tuhlatko rahoja niihin ne on täyttä paskaa testattu on.

Tuo on kyllä pahin kreatiinin haittavaikutus kun naama pöhöttyy... itse olen jo luonnostaan 'pallinaama' ja tämän hetken bulkki + krean käyttö = pallinaama^2 = ei heru :hyper:

Mul on kreatiinia käytettäessä naamakin ihan pumpissa treenin jälkeen. :lol2:

Omien havaintojen mukaaan sillä saa muutaman toiston lisää, eli toimii ihan kivasti. 2-3 kiloa nous paino, käytön alettua.

Kyllä se paino sellaset pari kiloa nostaa ja vähän on "nesteisempi" olo, mutta ei mulla mitään turvotusta naamaan tule. Auttaa kyllä saamaan toiston pari pidemmän sarjan.

Nyt kun ekan kerran aloitin käyttämään kreaa niin kylläpä iski kivat pöhöt päälle. Huomaa ihan kivasti lihaserottuvuudessa. Lihakset näyttää paljon pehmeemmiltä. Naamassa saatanallinen pöhökki. Mutta eipä haittaa ku pamahtaa n.3 toistoo lisää samoilla painoilla.

Jimbe sanoi:
Täh :david: Miten krea muka voi johonkin naamaan vaikuttaa. Ite oon kohta vedelly kreaa putkeen jo... hmm en edes muista mutta kauan kutenkin joten ei voi tietää mitään painoista. Eihän se nyt niiiin paljoa voi vaikuttaa että kroppa jotenkin paljoa muuttuu. Meet sinne tanan kauppaan vaan eikä mitään tämmösiä ihme kikkailuja täällä :)

Kroppa varastoi nestettä kreatiinin takia ympäri kehoa. Eli siis naamaankin. Toisilla nestepöhöä kertyy naamaan helpommin, toisilla ei ehkä niin helposti.

KäveleväRuumis sanoi:
Kroppa varastoi nestettä kreatiinin takia ympäri kehoa. Eli siis naamaankin. Toisilla nestepöhöä kertyy naamaan helpommin, toisilla ei ehkä niin helposti.
Kyllä, riippuu varmaan niin paljon naaman rakenteesta, toisilla kasvot ei ole kuin luuta ja nahkaa kun taas toisilla (allekirjoittanut mukaanlukien) 'lihaksistoa' on kertynyt myös naamaan. :curs:

Elikkä alotin kreatiinin käytön eilen, ja jäi vähän epäselväks tuo annostus ohje:

Tankkaus: 5-7 vrk 4 x 5 g kreatiinia / vrk

Ylläpito: 2 - 3 kk tankkauksen jälkeen 5-- 10 g kreatiinia / vrk

Eli kysymys kuuluukin tämmöisellä tavalla:

Käytetäänkö kreatiinia vielä sen ensimmäisen viikon jälkeen, vai pidetäänkö taukoa kunnes 2 - 3 kk on kulunut?
Kun lukee että 5-7 vrk käytetään, mutta entäs sen jälkeen?

Eikö siinä melkoisen selvästi sanota, että tankkausvaihe kestää 5-7vrk jolloin niellään 4x5g kreatiinia/vrk, jonka jälkeen siirrytään sitten ylläpitovaiheeseen, JONKA KESTO ON 2-3KK. Silloin syödään 5-10g kreatiinia/vrk. Ei siis 2-3kk taukoa ja sitten vasta syömään, vaan suoraan tankkauksen jälkeen.

Jäikö jotain epäselväksi?

Tankkaus vaihe 5-7vrk+sen jälkeen ylläpitoa noin 1kk ja sitten noin 2kk tauko ja uudestaan(itse otan noin 2kertaa vuodessa kre "kuurin" eli tämä ei päde omalla kohdallani siis toi 2kk tauko).Jotkut käyttää pidempäänkin(2kk ylläpito), mutta ite teen näin.

Ai niin, unohdin sanoa, että ei tuo ole ainoa tapa syödä kreatiinia. Neutraali kertoikin jo toisenlaisen tavan. Minä vain selvensin nuo alunperin annetut ohjeet.

Tämmönen on kans hyvä: viikko1. 5g/vrk, viikko2. 10g/vrk, viikko3 20g/vrk, viikko4 10g/vrk, viikko5. 5g/vrk, viikko6. tauko, viikko7. koko homma alusta.

tikkuniska sanoi:
Tämmönen on kans hyvä: viikko1. 5g/vrk, viikko2. 10g/vrk, viikko3 20g/vrk, viikko4 10g/vrk, viikko5. 5g/vrk, viikko6. tauko, viikko7. koko homma alusta.

Eikö toi 20g vuorokaudessa oo jo vähän turhan paljon? Tarkoitan vaan että pystyykö elimistö ottaan noin paljon vastaan kreaa?

twinlab sanoi:
Eikö toi 20g vuorokaudessa oo jo vähän turhan paljon? Tarkoitan vaan että pystyykö elimistö ottaan noin paljon vastaan kreaa?

Tarkoitan että otan 4 teelusikallista päivässä, sama annostus mikä tuossa aiemmin mainitussa tavassa tankkausvaiheessa on.

Tämä on ehkä vähä hifistelyä mutta....

Kuinka nopeasti kreatiini muuttuu happamassa ympäristössä kreatiniiniksi.
Eli kannattaako C-vitamiiniporeablettia ja kreatiinia ympätä samaan vesimukiin?

Ellen nyt ihan väärin muista niin vain se osa kreatiinista joka ei imeydy muuttuu kreatiniiniksi. En kyllä tuosta imeytymisympäristöstä osaa sanoa mitään, mutta onko tuolla nyt jotain merkitystä? Ihan hyvin mulla on imeytyny kreatiinit ja tuntuu potkivan vaikken ole miettinyt miten ne otan.

Back
Ylös Bottom