Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

rahkanaama sanoi:
Kyllä, riippuu varmaan niin paljon naaman rakenteesta, toisilla kasvot ei ole kuin luuta ja nahkaa kun taas toisilla (allekirjoittanut mukaanlukien) 'lihaksistoa' on kertynyt myös naamaan. :curs:

Kyllä. Itellä painon nousu tai lasku näkyy heti ekana naamassa. Eli bulkki + kreatiinikuuri = voimien kasvu + pallinaama.

Paino nousi parissa viikossa muutaman kilon, mutta en kyllä huomannut, että olisin pahasti pöhöttynyt... En vetänyt varsinaista tankkausta, mutta ekan viikon otin n. 10g päivä ja siitä eteenpäin 5-10g... Mielestäni vaikutti tuloksiin ihmeen positiivisesti. Ei oo treenivihkoo siltä ajalta, mutta tyytyväinen oon! Eikä tullu minkäänlaisia sivuvaikutuksia...

1.) elopaino ennen krean alkutankkausta?

97kg

2.) elopaino kreatiinin viikon alkutankkauksen jälkeen?

6vrk 20g ja 101kg

3.) peiliin katsoessasi tankkausviikon jälkeen, tuntuiko että vartalosi oli "pöhöttyneemmän/turvonneemman" näköinen? (tarkoitan tällä vastakohtaa sille kun toiset sanoo että lihakset kiristyy krean käytön lopetettua. Eli näytitkö mielestäsi hirveältä vai oliko elopainon muutos huomaamaton ulkonäöllisesti)

Pientä pöhöä. Vatsat ei erotu niin hyvin. Kasvoissa vähän ja ojentajan ja hauberin välinen kuppa pehmentynyt esim...

4.) tunsitko saavasi vastaavaa hyötyä rahoillesi?

Mulla potkii ja lujaa. Nyt on tankkausta siis takana 6 vrk ja söin myös enemmän hiilihydraatteja. Penkkimaksimi nousi ehkä 10%. Ihan sairas vaikutus. Viimeksi ei tullut mitään muuta, kuin hieman enemmän toistoja. Hiki pukkaa kyllä helpommin. En ole yli puoleen vuoteen syönyt niin, mitä viikonloppuna ja kyllä se energia vaikuttaa.

Zealot sanoi:
Eikö siinä melkoisen selvästi sanota, että tankkausvaihe kestää 5-7vrk jolloin niellään 4x5g kreatiinia/vrk, jonka jälkeen siirrytään sitten ylläpitovaiheeseen, JONKA KESTO ON 2-3KK. Silloin syödään 5-10g kreatiinia/vrk. Ei siis 2-3kk taukoa ja sitten vasta syömään, vaan suoraan tankkauksen jälkeen.

Jäikö jotain epäselväksi?

Nyt on selvä juttu! :)

Tuossa ohjeessa vaan luki vähän epäselvästi että ylläpito aloitettaisiin vasta 2-3 kk päästä tankkauksesta. Mutta nyt on selvä.

twinlab sanoi:
Eikö toi 20g vuorokaudessa oo jo vähän turhan paljon? Tarkoitan vaan että pystyykö elimistö ottaan noin paljon vastaan kreaa?

Ainakin kun itse vedin 4x5g kreaa 5 päivää niin imin vettä kuin sieni enkä juurikaan käynyt kusella joten eiköhän tuo ihan hyvin pakkaannu tuonne lihoihin.

Kreatiiniahan ei voi säilyttää pidempiä aikoja nestemäisenä, koska se muuttu kreatiniiniksi. Juuri tämän takia kreatiini myydään jauheena, vaikka jotkut kusettajafirmat yrittää myydä kaiken maailman kreatiiniseerumeita. No, mietin vain mahtaako hapan vesiliuos nopeuttaa ratkaisevasti sen muuttumisnopeutta.

höh

Oon vetäny kreaa joka treenipäivä ainaki puol vuotta putkeen. Teho on ollu mielestäni hiton hyvä! Ruokalusikallinen päivässä menee. Ei mitään sivareita. Patti kasvaa ja puntti nousee. En tiijä olisko tuo taukoilu ollenkaan välttämätöntä. En myöskään tiijä potkiiko krea yhtään paremmin ilman taukoja, mutta mulle ei ainakaan haittaa ole ollut.

Heikki

Ennen kreaa: 74,5

Kuurilla: 77

Ei pöhötystä naamassa. Kannattaako taukoja pitää? Ite popsin tossa kreaa+dextroo 2kk ja sitten pidin kuukauden paussin. Nyt taas aloitan uudestaan.

samppap sanoi:
Ennen kreaa: 74,5

Kuurilla: 77

Ei pöhötystä naamassa. Kannattaako taukoja pitää? Ite popsin tossa kreaa+dextroo 2kk ja sitten pidin kuukauden paussin. Nyt taas aloitan uudestaan.
Nyrkkisääntö:Tauko yhtä pikä kuin "kuuri".Itsellä tuntuu että mitä harvemmin sitä ottaa sen partemmin se toimii.

Painon lisäys, 0 kiloa. Tulokset nousi, 0 kiloa.

Käytin dekstroosiakin. Yritän muutaman viikon päästä uudelleen. Ainakaan tälllä kertaa vaikutusta en huomannut. En muista edellisiltä kerroilta.

Onko kukaan vastaavassa tilanteessa ollut kokeillut pyruvaattia ta jotain muuta kreatiinia, ja onko potkinut paremmin?

Palataanpas vielä aiheeseen. Kuinka pian kreatiini tauon alkamisesta huomaatte poskipäiden taas löytyvän?. Itsellä kun tulee kreasta selvä naamapöhötys.

Nicho sanoi:
Palataanpas vielä aiheeseen. Kuinka pian kreatiini tauon alkamisesta huomaatte poskipäiden taas löytyvän?. Itsellä kun tulee kreasta selvä naamapöhötys.

Kyllä siihen useampi viikko menee, että alkaa pöhötys laskea. Peilistä tiiraamalla en itse kovin paljon huomaa muutosta kun näkee itsensä päivittäin monesti, mutta valokuva kertoo eron.

Onko kreatiinilla todistetusti jotain vaikutusta maksaan ja munuaisiin. Kun tämmöstä juttua olen kuullut monelta eri henkilöltä ja kukaan ei oikein tiedä mistä on kuullut. :eek:

Tonni sanoi:
Onko kreatiinilla todistetusti jotain vaikutusta maksaan ja munuaisiin. Kun tämmöstä juttua olen kuullut monelta eri henkilöltä ja kukaan ei oikein tiedä mistä on kuullut. :eek:
Näin voisi kuvitella, mikäli Kauko Seppään on uskominen? :hyper:

Back
Ylös Bottom